lexuss je napisal/-a:a dej ti tuning boj kej bl pamtnga napiš k pa to da sam neki svetuješ komu nej pelem, lepo te prosm
lisko je napisal/-a:Na vprašanje se ne odgovarja s vprašanjem...... drgač pa zadnje čase dost opažam da nekdo neki upraša nasljednji odgovor je pa že u stilu: pejd k mehanku ker boš sam neki zajebu....
Drgač pa za začetek bi lahk povedu vsaj opis težave... kdaj se je pojavla.. letnik in tip avta.... vsaj neki podatkov....
hermand je napisal/-a:Tam kjer je bil batič je v sredini vijak z navojem. Okoli tega vijaka pa je segerjev obroč, odstraniti moraš tisti segerjev obroč, da gre da vijak ven. Moraš pa imeti posebne klešče za segerjev obroč, ker je zelo globoko in je zelo malo prostora.
LP
hermand je napisal/-a:Tisti segerjev obroč odstraniš, potem pa fedrca pade ven, potem pa potegneš ven še vijak z navojem, ko boš imel vse to narazen boš lahko vzvod za ročno zavoro tudi odstranil brez problema. Gumice za cilinder pridejeo okoli 3000SIT.
Ponavadi se semering pod vzvodom uniči in pride rja na os vzvoda in potem vse skupaj blokira.
Tisto fedro pa moraš nekako stisniti da dobiš potem nazaj skupaj, najboljše si je narediti iz jeklene žice dva hakelna in malo dobre volje in gre nazaj skupaj.
RedBull™ je napisal/-a:zato ker dobiš obnovljeno nazaj... lahko greš pa po novo na VW servis,in boš zanjo odštel še kakega cankarja več,kot pri potokarju
hermand je napisal/-a:Na drugi sliki si poglej.
1. najprej odstraniš segerjev obroč
2. ko ga odstraniš bo šla fedra in tisti pokrovček nad fedro ven
3. potem pa s pajserjem ali izvijačem odstranič to os, ki ima navoj na katero je privit batič
4. na tej osi je ena gumica na koncu osi pa pride še en štiftek, ki služi za delovanje ročne zavore
5. ponavadi gre ta os na trdo ven
6. ko odstraniš to os z navojem pa potem vzvod od ročne zavore enostavno potegneš ven
7. če je vzvod zelo rjast, ga je najboljše dati v posodo v katero naliješ ferosan in pustiš par ur, da ferosan očisti rjo
LP
Po forumu brska: motom in 9 gostov