Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Poraba SEAT Cordoba 1.8/66 kW

Napisal/-a Lee P. Po jul 03, 2006 9:43 am

Torej, SEAT Cordoba, letnik 1995, 1781cc, 66 kW, 2 ventila na valj,....
iste motorje imajo še VW (npr. GOLF3, Jeta, Vento, Pasat,...).

Tisti, ki imate tak motor v svojem vozilu-kolk vam pije?
Men pije od slabih 9 pa do 11+ se mi zdi da je to občutno preveč, sumim pa Lambda sondo (na tehničnem mi je izmeril pline-prebogata mešanica), samo bi rad bil prej ziher a je zanič al ne, da ne bom v 3pm menjal...

In pri sondi naletim na nov problem-kako naj preverim ali je zanič. Na tester ne morem priklopit, ker nimam euro konektorja (prejšnji lastnik se je odločil da tega pač ne rabi in je vrgel ven :shock: ).
Vem kakšen signal naj bi sonda oddajala, samo ne vem kam točno je priklopljena (direktno na glavno elektroniko pod brisalci al ne).
Ali kdo ve, kako bi drugače preveril Lambdo?

Pa še nekaj-teh sond je malo morje, stanejo pa (neoriginalne) od 15k navzgor. Ali kdo ve, kje bi za moj motor dobil pocen?

Hvala za pomoč. :D
LP, e
 
promil
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 28, 2004 6:30 pm

Napisal/-a promil Po jul 03, 2006 12:33 pm

Ce ti pri normalni voznji porabi vec kot 8.5 litra ja nekaj sigurno narobe. Doma smo imeli Seat toledo letnik 95 1.8 66kw pa je kljub prizgani klimi pokuril od 6.9 do 8.1. Res pa da ni bilo priganjanja, prevozenih je pa imel okoli 180.000 km ko mo ga prodali.
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po jul 03, 2006 1:29 pm

kje se sploh nahaja ta lamba sonda kaj je treba vse odstranit da prides do nje ?
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Po jul 03, 2006 1:47 pm

Sonda se nahaja na izpuhu pred katalizatorjem. Glih kaj posebnega pomoje ni treba odstranit, saj pri meni ne.
Mam pa jaz doma bol mal placa, tko da nisem ne vem kolk gledu. Moram it do kolega k ma garažo pa kanal, sam morm prej zvedet kaj in kam točno morm pogledat in razkopat...
LP, e
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso Po jul 03, 2006 2:16 pm

VW passat letnik 93 1.8 90KM poraba mestna cca. 10-11 , dolge relacije okoli 8-9. Naj se povem ,da ko je bila lambda zanic je bla poraba od 15 l navzgor!!! Avto je cukal in ni sel vec kot 160 km/h.Tak ,da ,ce ti avto popolnoma normalno gre, je vprasljivo ,ce je lambda.Lahko ti injektorji zalivajo. Drugace pa cena bla 13000 sit! Glede menjave , ce ma isto kot passat ,zna bit kr jeba ,spolh ,ce je fajn zapikalo zraven! LP
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Poraba SEAT Cordoba 1.8/66 kW

Napisal/-a sonček Po jul 03, 2006 2:22 pm

Lee P. je napisal/-a:Torej, SEAT Cordoba, letnik 1995, 1781cc, 66 kW, 2 ventila na valj,....
iste motorje imajo še VW (npr. GOLF3, Jeta, Vento, Pasat,...).

Tisti, ki imate tak motor v svojem vozilu-kolk vam pije?
Men pije od slabih 9 pa do 11+ se mi zdi da je to občutno preveč, sumim pa Lambda sondo (na tehničnem mi je izmeril pline-prebogata mešanica), samo bi rad bil prej ziher a je zanič al ne, da ne bom v 3pm menjal...

In pri sondi naletim na nov problem-kako naj preverim ali je zanič. Na tester ne morem priklopit, ker nimam euro konektorja (prejšnji lastnik se je odločil da tega pač ne rabi in je vrgel ven :shock: ).
Vem kakšen signal naj bi sonda oddajala, samo ne vem kam točno je priklopljena (direktno na glavno elektroniko pod brisalci al ne).
Ali kdo ve, kako bi drugače preveril Lambdo?

Pa še nekaj-teh sond je malo morje, stanejo pa (neoriginalne) od 15k navzgor. Ali kdo ve, kje bi za moj motor dobil pocen?

Hvala za pomoč. :D


Pravega si dobil: Torej pred 6 mesecom sem imel sam cordobo 1.8 motor in mi je polet pila 7.9l/100km ter pozim največ 10l/100km....dnevno naredeim cca 35 km...torej približno 10 km hrobovskega terena, 20km relacije ter ostalo mestne včasih sem jih delov 2x-3x več.....no pozim se mi je zmešalo, ker sem vsak teden bil na petrolu(cca 40-50 jurj./m) potem pa sem prodal avto in si kupil golfeka sedaj imam porabo zmeraj 5,3 al pa 5,8 izraćunal s pomočjo kilometrine-natočen bencin).

Če te še kaj zanima zakaj sem jo prodal vprašaj.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Po jul 03, 2006 3:23 pm

Sonček -> a pozim se ti je poraba še dvigla, al se ti je zmešal pri porabi 10l/100km? Je bil motor ok, al ti je kaj crknlo, npr. lambda? :?
Drugače si imel še kaj drugih težav z avtom? Glede na tvoj post se mi zdi da si bil precej razočaran nad avtom oziroma motorjem.
LP, e
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po jul 03, 2006 4:20 pm

Lee P. je napisal/-a:Sonček -> a pozim se ti je poraba še dvigla, al se ti je zmešal pri porabi 10l/100km? Je bil motor ok, al ti je kaj crknlo, npr. lambda? :?
Drugače si imel še kaj drugih težav z avtom? Glede na tvoj post se mi zdi da si bil precej razočaran nad avtom oziroma motorjem.


Pozimi je bila poraba vedno 10l/100km včasih manj nikoli pa ne nad 10l/100km...motor je imel 200tkm(v moji uporabi je bil cca 15000 km in sem imel kar nekaj težav to pa so bili...amortizerja sprednja,dročniki zlasti pozim tovkli,odpovedala bencinska pumpa posledica je bila da je bil avto nevozen popravil doma sam nič težjega, crknil motorček za pomik stekel, nagajal dalj. centralno zaklepanje poleg je bil alarm in je včasih piskalo, 3 brzina ventilacije ni delalo,servo pumpa nagajal kar škrtal je mogoče je bil homokinetični zglob slab,izpušpni del popolnoma v celoti zanič sem ga malo pokrpal pred prodajo,potem avto je načejala reja.....in najhuje je bilo da se mi je med vožnjo pržgala lučka za olje pa včasih kr števc skp padu ni delov....drugo je bilo še kar v dobrem stanju edino moral sem narest velik servis(zadnji ležaj totalno uničen)......pa registracija je bila draga cca 150 jurjev......mislm pa da je to tudi vse če se bom še kej spomil ti pa sporočim in zato sem jo tud prodal za 250 jurjev kupil v avtohiši v lj avtodelta s tem da je bila nakupna cena nižja...po tem sem si kupil golfa 2 dizl s 300 tkm od mulca ki je mehanik in naredil 15000 km brez problemov edino sedaj sem naredil veliki servis da bom imel mir pa še deli so bili skoraj zastonj....
Če te še kaj zanima pa na PS.

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Po jul 03, 2006 5:02 pm

soso je napisal/-a:VW passat letnik 93 1.8 90KM poraba mestna cca. 10-11 , dolge relacije okoli 8-9. Naj se povem ,da ko je bila lambda zanic je bla poraba od 15 l navzgor!!! Avto je cukal in ni sel vec kot 160 km/h.Tak ,da ,ce ti avto popolnoma normalno gre, je vprasljivo ,ce je lambda.Lahko ti injektorji zalivajo. Drugace pa cena bla 13000 sit! Glede menjave , ce ma isto kot passat ,zna bit kr jeba ,spolh ,ce je fajn zapikalo zraven! LP


Motor dela čist lepo, nč ne cuka. Kako pa naj ugotovim če mi injektorji zalivajo in kako do tega zalivanja točno pride?

Hvala.
LP, e
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Sr jul 05, 2006 12:27 pm

Lee P. je napisal/-a:
soso je napisal/-a:VW passat letnik 93 1.8 90KM poraba mestna cca. 10-11 , dolge relacije okoli 8-9. Naj se povem ,da ko je bila lambda zanic je bla poraba od 15 l navzgor!!! Avto je cukal in ni sel vec kot 160 km/h.Tak ,da ,ce ti avto popolnoma normalno gre, je vprasljivo ,ce je lambda.Lahko ti injektorji zalivajo. Drugace pa cena bla 13000 sit! Glede menjave , ce ma isto kot passat ,zna bit kr jeba ,spolh ,ce je fajn zapikalo zraven! LP


Motor dela čist lepo, nč ne cuka. Kako pa naj ugotovim če mi injektorji zalivajo in kako do tega zalivanja točno pride?

Hvala.


Za tako reč se je najbolje zmenit s kom, ki ima v lasti VAG-COM. Če je kaj na injektorjih in lambda sondi bo to računalnik zabeležil in bo vidno pri pregledu Error kod...
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Sr jul 05, 2006 1:38 pm

Odklopš konektor za lambdo. Zdej, če ma dva kontakta vzameš dve tenki žici in ju vtakneš vmes in konektor nazaj skup stakneš. Vžgeš avto in žici, ki gledata vn vežeš na multimeter in odbereš voltažo, ko bo motor na delovni temperaturi v prostem teku. Potem ponovi vajo pri cca 3k rpm.
Če ma lambda 4 kontakte sta dva za segrevanje le te dva pa za branje signala oz napetosti. V tem primeru dej kontakt razdvoji konektor in zmer kje je napetost. Na dveh boš dobil napetost accuja in teh dveh pinov ne nucaš. Vežeš tista dva kosa žice na ostala dva pina.

Pa pazi, da ne boš delov stika z žičkama in sporoči tip motorja, da ti povem kake vrednosti more imet lambda, če imam podatke o tvojem tipu motorja.

PS: To ni nujno, da lambda narobe dela, če bodo podatki nepravilni. Lahko je tud kaj druzga narobe pa lambda pač tako sporoča naprej, ker pride taka mešanica plina mimo nje.
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Sr jul 05, 2006 4:11 pm

SkIDiver je napisal/-a:PS: To ni nujno, da lambda narobe dela, če bodo podatki nepravilni. Lahko je tud kaj druzga narobe pa lambda pač tako sporoča naprej, ker pride taka mešanica plina mimo nje.


Kakšna pa je verjetnost da lambda daje napačne signale? Oziroma a je v večini primerov pri pokvarjeni lambdi izhodna napetost nič ali pa maksimum, torej 1V, konstantno? Kakšne vrednosti morajo biti vem, vseen hvala. :) Verjetn bom za vikend to sprobu, ker zdele nimam glih cajta, pa tut placa ne.
LP, e
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Sr jul 05, 2006 5:23 pm

O vrjetnosti bi ti zdej jz težko govoru, ker nisem serviser, da bi vedu statistične podatke.
Če praviš, da ima avto prebogato mešanco pol ti bo lambda kazala prek 1V napetosti(domnevam). Če lambda dela. Če bo kazala pod optimalno vrednostjo pol je pa zihr težava v lambdi, ker le ta sporoča, da je mešanca revna ECU pa pol dela bolj bogato mešanco.
Zmer pa sporoč kaj pravi zadeva. Lahk pa vseen poveš tip motorja. Škodit ne more.
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Sr jul 05, 2006 5:59 pm

Tip motorja je ADZ.
Jaz mam podatke o vrednostih sledeče:
izhodna napetost lambde=0,2-0,8V
med 0,2 in 0,45V - prerevna mešanica
med 0,55 in 0,8V - prebogata mešanica
napetost 0,5V (+/-)10% - idealna mešanica
Se strinjaš z vrednostmi? ;)

Itak pa naj bi mele vse sonde take karakteristike, saj jaz tko mislm, ker drugače ne bi mogle bit "univerzalne" in bi ble za vsak motor drugačne.
LP, e
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Sr jul 05, 2006 9:47 pm

Bom jutr preveru! Dans se mi ne da hodt eno nadstropje nižje do drugega PC-ja.

Glede univerzalnosti pa tako. Jz mam izkušnje z motorjem iz mondeota kjer sem to meru in mislim, da je bil optimum med 0.8V ter odstopanje +/- 0.05V. Kar je šlo navzgor je bla mešanca bogata, navzdol pa revna.
Torej vrjetno ni to tako univerzalna zadeva ampak se je samo drži tak sloves. Po vsej vrjetnosti fordov motor ne bo dobr delal z lambdo za VW motor in obratno.

Skratka jutr preverim podatke in sporočim :tomidelej:
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Če jul 06, 2006 10:13 am

Bo držalo. Izhodna napetost je od 0 do 1V. Torej je optimum 5V +/-10%.

In popravljam mojo izjavo! Optimum pri mondeotu je bil v mojem primeru 0.4V. Vrednosti se pa gibljejo med 0.1 in 0.7V. No jz sem imel problem ker mi je kazalo premal. Samo 0.25V.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Če jul 06, 2006 11:58 am

soso je napisal/-a:VW passat letnik 93 1.8 90KM poraba mestna cca. 10-11 , dolge relacije okoli 8-9. Naj se povem ,da ko je bila lambda zanic je bla poraba od 15 l navzgor!!! Avto je cukal in ni sel vec kot 160 km/h.Tak ,da ,ce ti avto popolnoma normalno gre, je vprasljivo ,ce je lambda.Lahko ti injektorji zalivajo. Drugace pa cena bla 13000 sit! Glede menjave , ce ma isto kot passat ,zna bit kr jeba ,spolh ,ce je fajn zapikalo zraven! LP


js sm mel tui tega passata in mi je pil 10....relacijska mi je pa pil 7.5-8 ;) tako da nic cudnega...avto je velik in nimas kaj....drugace pa nisem nikoli imel probleme in je vedno isto pil.....cuj avto je tezek in ti more pit...ce hoces pa da ti pije 5-6 pa kupi dizla in to da ima cim manj kg....recimo 900 pa ti bo pil 5....ce ne bos mel seveda tezke noge ;)
primerjava (ce skuter pije 4-5l/100km kako lahko pricakujes da bo avto pil 6 ;))
LP
Slika
 
Lee P.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Sr mar 15, 2006 11:45 am

Napisal/-a Lee P. Če jul 06, 2006 1:22 pm

Dariooo je napisal/-a:
soso je napisal/-a:VW passat letnik 93 1.8 90KM poraba mestna cca. 10-11 , dolge relacije okoli 8-9. Naj se povem ,da ko je bila lambda zanic je bla poraba od 15 l navzgor!!! Avto je cukal in ni sel vec kot 160 km/h.Tak ,da ,ce ti avto popolnoma normalno gre, je vprasljivo ,ce je lambda.Lahko ti injektorji zalivajo. Drugace pa cena bla 13000 sit! Glede menjave , ce ma isto kot passat ,zna bit kr jeba ,spolh ,ce je fajn zapikalo zraven! LP


js sm mel tui tega passata in mi je pil 10....relacijska mi je pa pil 7.5-8 ;) tako da nic cudnega...avto je velik in nimas kaj....drugace pa nisem nikoli imel probleme in je vedno isto pil.....cuj avto je tezek in ti more pit...ce hoces pa da ti pije 5-6 pa kupi dizla in to da ima cim manj kg....recimo 900 pa ti bo pil 5....ce ne bos mel seveda tezke noge ;)
primerjava (ce skuter pije 4-5l/100km kako lahko pricakujes da bo avto pil 6 ;))
LP


Noben me ne bo prepričal, da je na relaciji v 5. prestavi pri 90 km/h, skratka penzi vožnja, poraba 9 litrov/100 km normalna za ta motor, tko da...
Jaz mislim, da bi pri taki vožnji lahko bila največ 7, pa tudi avto ni tolk zlo težak (mal čez 1000kg). ;)
LP, e
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Če jul 06, 2006 3:04 pm

Mogoče pa ti blokirajo zadnje bremze, če ti slučajno ročna ne odpusti dovolj zaradi zarustanih zajl. Probaj dvignit avto in preveri, če se ti zadnja kolesa pri odpuščeni ročni zavori lepo vrtijo. Če se hitro ustavijo ali težko vrtijo potem je lahko krivec zajla za ročno zavoro.
Lp, Gorki
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če jul 06, 2006 3:49 pm

pol bi se menda bremze prekurle pa kadil pa smrdel bi. :roll:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov