simon 1980 je napisal/-a:tako ja... če je minusa je OK pa če je plusa je OK edin okol ničle...
naložen nov software pa nič boljše. Nek namig sem dobil da bi naj bile neke gumice za gorivo..... nevem nevem
Se mi zdi, da če so tesnila sploh ne vžge več.
Tole je pa razlaga rsr-a:
Problem zagona hladnega motorja pri vozilih OPEL z 2.0 DI in DTI motorji (X20DTL in X20DTH)
Hladen motor pri temperaturi hladilne tekočine med cca. 2 °C in 10 °C težko vžiga, saj se žarilne svečke prižgejo premalo časa ali pa sploh ne. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa saj je rešitev težave brez posega v krmilni program nemogoča.
S strani tovarne OPEL zaenkrat še ni na voljo UPDATEa za nadgradnjo krmilnika. Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo tako, da spremenimo program krmilne elektronike, da žarilne svečke grejejo do 13°C temperature hladilne tekočine. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.