Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

R5 GT turbo

Napisal/-a ŽVal Po jul 03, 2006 11:02 pm

Pozdravljeni !

Če se me še spomnite sem pred nekaj meseci gnavjo, zaradi moje stare
zjeb.ne 5ke. No, vmes se mi je nasmehnila sreča in zdaj sem ponosen lastnik Renualt 5 GT turbo Raider (vse kaže na to da je Raider-> sedeži, felne, letnik '91, el. šipe, centralno zaklep., upam da je res :roll: ).

Za njo sem odštel konkretno vsoto denarja in ni mi žal. Razen... :? .

1. Kaj se da storiti z vžigom ?
Akumulator je nov, alternator je baje tudi menjan, štarter dela, 5ka pa ne vžge. Oziroma vžge na kable, pelje se tudi lepo, samo ko ga vgasnem, ne sme več kot 4 ure stat, ker potem ne vžge.

2. Števec za km/h kaže premalo (pri 50km/h kaže 30, pri 140 pa 100), kazalec za bencin ne dela (lučka zasveti pravilno) in kazalec za pritisk olja tudi ne (ob kontaktu sveti da je olja zadosti in ga tudi je, ko vžgem pa se ne premakne). Kaj mi je storiti ?

3. Kolko je avto serijsko dvignjen od tal ? Tako kot je zdaj sn skor ziher da je zadaj spuščen :x
To bi blo to za enkrat, hvala za odgovore

LP, Žiga
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: R5 GT turbo

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 6:08 am

ŽVal je napisal/-a:Pozdravljeni !

Če se me še spomnite sem pred nekaj meseci gnavjo, zaradi moje stare
zjeb.ne 5ke. No, vmes se mi je nasmehnila sreča in zdaj sem ponosen lastnik Renualt 5 GT turbo Raider (vse kaže na to da je Raider-> sedeži, felne, letnik '91, el. šipe, centralno zaklep., upam da je res :roll: ).

Za njo sem odštel konkretno vsoto denarja in ni mi žal. Razen... :? .

1. Kaj se da storiti z vžigom ?
Akumulator je nov, alternator je baje tudi menjan, štarter dela, 5ka pa ne vžge. Oziroma vžge na kable, pelje se tudi lepo, samo ko ga vgasnem, ne sme več kot 4 ure stat, ker potem ne vžge.

2. Števec za km/h kaže premalo (pri 50km/h kaže 30, pri 140 pa 100), kazalec za bencin ne dela (lučka zasveti pravilno) in kazalec za pritisk olja tudi ne (ob kontaktu sveti da je olja zadosti in ga tudi je, ko vžgem pa se ne premakne). Kaj mi je storiti ?

3. Kolko je avto serijsko dvignjen od tal ? Tako kot je zdaj sn skor ziher da je zadaj spuščen :x
To bi blo to za enkrat, hvala za odgovore

LP, Žiga


Glede raider variante, je sigurno nimaš - v Sloveniji ni bilo nobene prodane. Bila je pa ena petka baccara, samo je bila 1.7GTE.

Vžig - jst bi reku, da ti alternator ne fila in da kuri štrom, ko je avto ugasnjen. Menjaj - na odpadu v italiji ga dobiš za okol 5k sit. Paše od R5, R9, R11, pa mogoče celo od R19. Kupi si 2 komada in enega daš orenk obnovit, drugega pa v avto, ko ti bo prvi crknil, daš sam doma drugega not in prvega obnovit.
To je slaba stran turbaka - visoki obrati uničujejo alternatoje - jst sm moral enkrat na let menjat, samo sem jih kupil v italiji 3 komade in sem ga ko je crknil samo stran vrgel.

Poišči R5GTT razsuto, pa da ima števec dober. in ga zamenjaj - menja se vse skupaj - 4 vijaki držijo zadevo gor in se povleče komplet števce ven. Tvoj ima nekje kratek stik, ker števcec od R5GTT je digitalen - nikjer nobene zajle, tko da lahko preveriš kontakte, če pa to ne bo bolje, pa menjaj.

Petka je serijsko kr dost dvignjena in se je ne splača nižat. Drži se ceste ravno tko, ampak samo če ima dobre amrtizerje. Boljš je met zlizane gume pa dobre amortizerje, kot obratno.

Pazi, kako jo boš vozil in kako jo boš ogreval zjutraj. Vedno vsaj 8km prevozi, preden potegneš nad 2500 obratov in vedno preden se boš ustavil, kake 2 do 3km prej nehaj vozit nad 2500 obrati, pa ko se ustaviš, jo pusti še do 5 minut laufat na mestu, da se ohladi. Men je na tak način delala od 130.000km k sm jo kupu, pa do 550.000km.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mumbley
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:27 am

Napisal/-a Mumbley To jul 04, 2006 8:03 am

Če gre za kazalec nivoja olja, ta kaže nivo olja le preden vžgeš avto, potem pa gre v ničelno pozicijo - vsaj tako je bilo pri R9, R19, R21, R25 in R30.
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To jul 04, 2006 9:33 am

Jah nebivedu ma kr prou:P drgač kar se alternatorja tiče mislm da mam kkšnga bi lahk probou:) aja dej prlet na r5 forum na Renaultovem forumu pa tm, odpri topic pa ti bomo pomagal:)
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 9:38 am

Tale stran je odlična kar se tiče tehnike in vsega za R5GTT.
http://membres.lycos.fr/r5gt/gtt/gttintro.htm
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal To jul 04, 2006 11:00 am

To 5ko je, tisti od katerega sem jo kupil, uvozil iz Kragujevca ali nekaj takega in jaz sem skor ziher da je raider.

Vžig ni več problem, oz. vsaj ne velik, ker akumulator je zdaj poln, le vžge malo bolj trdo, treba gasa malo stisnit + zaug. Hvala ku.cu, da ni bilo kaj druga krivega, ker sem vse dnar kaj sem ga zaslužil dal za 5ko :D .

Za števce moram torej iti do avtoelektriKarja, ja kolko je serijsko dvignjena od tal ?
Priponke
moj R5 GT turbo.jpg
Zadnjič spremenil ŽVal, dne To jul 04, 2006 9:41 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
mastr1
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po jul 03, 2006 3:59 pm
Kraj: Dolenjska

Re: R5 GT turbo

Napisal/-a mastr1 To jul 04, 2006 11:00 am

nebivedu je napisal/-a:Pazi, kako jo boš vozil in kako jo boš ogreval zjutraj. Vedno vsaj 8km prevozi, preden potegneš nad 2500 obratov in vedno preden se boš ustavil, kake 2 do 3km prej nehaj vozit nad 2500 obrati, pa ko se ustaviš, jo pusti še do 5 minut laufat na mestu, da se ohladi. Men je na tak način delala od 130.000km k sm jo kupu, pa do 550.000km.

A ne velja ta način za vse turbo motorje (bencinarje in dizle)?
Danes je težko biti glup-je prevelika konkurenca!!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar To jul 04, 2006 11:09 am

 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: R5 GT turbo

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 11:16 am

mastr1 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Pazi, kako jo boš vozil in kako jo boš ogreval zjutraj. Vedno vsaj 8km prevozi, preden potegneš nad 2500 obratov in vedno preden se boš ustavil, kake 2 do 3km prej nehaj vozit nad 2500 obrati, pa ko se ustaviš, jo pusti še do 5 minut laufat na mestu, da se ohladi. Men je na tak način delala od 130.000km k sm jo kupu, pa do 550.000km.

A ne velja ta način za vse turbo motorje (bencinarje in dizle)?


Velja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 11:21 am

ŽVal je napisal/-a:To 5ka je, tisti od katerega sem jo kupil, uvozil iz Kragujevca ali nekaj takega in jaz sem skor ziher da je raider.

Vžig ni več problem, oz. vsaj ne velik, ker akumulator je zdaj poln, le vžge malo bolj trdo, treba gasa malo stisnit + zaug. Hvala ku.cu, da ni bilo kaj druga krivega, ker sem vse dnar kaj sem ga zaslužil dal za 5ko :D .

Za števce moram torej iti do avtoelektriKarja, ja kolko je serijsko dvignjena od tal ?


Raiderjev je bilo okoli 3000 narejenih, poznalo se je na barvi armature, malo bolje oblečenih stolih, elektro stekla in v mašini so imele avtomatski zaug, ki ga pa ti nimaš.

Ta petka je zadaj preveč spuščena(za moje pojme, naj pa še ostali povedo) - vsak mehanik, ki pozna torzijo, ti jo z lahkoto dvigne v 15 minutah. Samo torzijo mora prestavit malo višje.

Glede vžiga - saj te petke imajo zaug in tega moraš dat malo nad polovico potem obrneš ključ in ko vžge daš malo pod polovico in pustiš kako minuto da se avto ogreje, pa potem postopoma odvzemaš zaug.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal To jul 04, 2006 11:44 am

Hmm.
http://www.renault5gtturbo.com/gttbrochure.htm
sedeži so isti, menjalnik in notranjost tudi, vem da se da vse zamenjat, ampak kdo bi menajval kompletne sedeže, armaturko in notranjost preurejal da bi zgledala kot raider ? Mogoče pa je ...
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky To jul 04, 2006 11:45 am

hm...kak se pa ti stlačiš u to petko :? :lol: kuk ti pa kej žre to?
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal To jul 04, 2006 7:37 pm

Saj gre..., recimo no 8) . Ni mi problem se noter stlačit, malo mam noge predolge, ampak se ne sekiram niti me ne moti, glavno da uživam v vožnji :D .

Ne vem kolk žere ker jo mam šele 2 dni. Tak al tak bi jo mogo pelat k mehaniku, da malo pregleda vse skupaj pa vžig in ventile nastavi. Upam da se tisti ki mi je prejšno
5ko zrihtal (vsa čast, ker je iz kupa šrota naredil vozno kripo) spozna kaj na gt turbote, ker nočem da mi jo še bolj zj.be.
V prometni mi piše da je '87 letnik, na delih v avtu pa da so bili narejeni '90. To pomeni da je nekdo nekaj konkretno zaj.bal ! Ampak meni je vseeno, glavno da jo mam. To pomeni tudi da avto ni Raider, kar mi je nebivedu že zagotovil, za kar mi je malo žal, ampak saj razlika ni velika. Raider je pač elitna izvedba phase II 5ke.

Še nekaj (ubergnajvator kajneda 8) ). Ko je avto še mrzl, recimo zjutraj, in ga vžgem, se mi nekaj vklopi. Kaj bi to blo ne vem. Brni ko satan, šum, že skoraj cviljenje pa prihaja od zadnjega desnega kolesa. Spodaj, čisto zraven je kolesa je neka brezoblična kanta ali gmota plastike in to spušča ta zvok. Po minuti sicer neha, ampak ne čisto. Brni tudi med vožnjo, sicer čisto malo ampak vseeno ni prijetno. Kaj je to !!!
Zadnjič spremenil ŽVal, dne To jul 04, 2006 8:24 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Turbo whine is mighty fine !
 
prosko002
Novinec
 
Prispevkov: 329
Pridružen: Če mar 27, 2003 4:44 pm
Kraj: Paradiž

Napisal/-a prosko002 To jul 04, 2006 7:49 pm

Kolikor jst vem so bile Raider GT-jke samo electric blue barve... Tko, de je že na oko vidt, de to ni raider. Vseeno čestitke k nakupu (tudi mojega) sanjkega avtočka :)

Jst pa eno rdečo opazujem, pa jo bom probal nekako kupt, če jo bo možak hotu prodat :)

lp

Prosko
Speed Give Me What I Need ...
I Feel The Need ... The Need For Speed.
Because The Show Must Go On.
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch To jul 04, 2006 8:06 pm

Tista stvar ki brni je benz pumpa:)
Ja tale avto tvoj je kr spuščen, defintivno ne original

BTW: srečanje bo Avgusta za vse ljubitelje:P
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal To jul 04, 2006 8:23 pm

Pa je to dobro da tak šumi, ker to kar glasno. Se čuje še 15m od avta.
Kdaj točno bo srečanje, pa kje ?
Turbo whine is mighty fine !
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jul 04, 2006 8:23 pm

Iz kje si, ker jst mam enga dobrega mehanika za take petke.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal To jul 04, 2006 9:43 pm

nebivedu je napisal/-a:Iz kje si, ker jst mam enga dobrega mehanika za take petke.


Iz Maribora.
Turbo whine is mighty fine !
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Sr jul 05, 2006 9:53 pm

nebivedu je napisal/-a:
Glede raider variante, je sigurno nimaš - v Sloveniji ni bilo nobene prodane. Bila je pa ena petka baccara, samo je bila 1.7GTE.


Pa tud te ni več, ker je bla že čist sheblana in smo jo razstavl... :? (če misliš to ko je imale zadaj pripis z rumeno LIMITED? )

ŽVal je napisal/-a:Še nekaj (ubergnajvator kajneda 8) ). Ko je avto še mrzl, recimo zjutraj, in ga vžgem, se mi nekaj vklopi. Kaj bi to blo ne vem. Brni ko satan, šum, že skoraj cviljenje pa prihaja od zadnjega desnega kolesa. Spodaj, čisto zraven je kolesa je neka brezoblična kanta ali gmota plastike in to spušča ta zvok. Po minuti sicer neha, ampak ne čisto. Brni tudi med vožnjo, sicer čisto malo ampak vseeno ni prijetno. Kaj je to !!!


Ja ampak to se ti oglasi za vsako ko avto vžgeš, al je topel al pa ne. To pa se vklopi pumpa kadar imaš na rezervi, ker potem se bencin iz malega(pomožnega) tanka, ki je velik 7 litrov, pretoči v velikega 43 l. In to pač traja nekaj deset sekund, ko vžgeš avto...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 05, 2006 10:05 pm

easy je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Glede raider variante, je sigurno nimaš - v Sloveniji ni bilo nobene prodane. Bila je pa ena petka baccara, samo je bila 1.7GTE.


Pa tud te ni več, ker je bla že čist sheblana in smo jo razstavl... :? (če misliš to ko je imale zadaj pripis z rumeno LIMITED? )


Kake barve je pa bila?
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov