Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
begg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:59 am

Menjava dihtunge na glavi motorja

Napisal/-a begg Sr jul 05, 2006 9:02 am

Pozdrav, na avtomobilu so mi menjali dihtungo (tesnilo) na glavi motorja in mi je model rekel da moram zdaj 5000 km avto voziti bolj na izi, da se zadeva do konva ulaufa. Je res potrebno narediti toliko km? Ima kdo kaj izkušenj s tem? Hvala za odgovore.

LP
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Sr jul 05, 2006 9:13 am

"preterat" avta takoj po brušenju glave in menjavi tesnila zagotovo ni dobro!

Piporočljivo je malo dodatne skrbnosti in "lažja" noga, da se preveri če je vse skupaj resnično ok!? Malo preverjaj stanje hladilne tekočine, olja itd., če vse štima?!?!

Če je dobro narejeno in so uporabljeni kvalitetni deli nima bit kaj dost narobe in (po mojem mnenju) ni treba 'čakat' 5000 km; najbrž pa bo treba malo glavo pritegnit po nekaj prevoženih km?!
Zadnjič spremenil Mirando, dne Sr jul 05, 2006 9:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr jul 05, 2006 9:15 am

sigurno ni najboljše avto preterat na začetku. Verjetno ti je mehanik tut reku da po nekaj sto kilometrih prideš nazaj da bo glavo še enkrat zategnil. Ali se motim?
 
begg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:59 am

Napisal/-a begg Sr jul 05, 2006 9:20 am

Rekel je da pridem nazaj po 5000 km zategnit glavo in do takrat moram na izi vozit. Zdej jaz sem naredil že 2000 km, avto vozim največ do 3000 obratov tko da ga zihr nisem preteral. Bom preveril olje in hladilno tekočino, čeprav opažam da se avto ne pregreva. Mislite da grem lahko že zategniti glavo do konca?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Sr jul 05, 2006 9:22 am

Kolikor jaz vem, je bilo dodatno zategovanje potrebno v časih, ko je bilo tesnilo še azbestno..da pa tega sedaj ni treba.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jul 05, 2006 9:23 am

Ti lahka komot greš že zj zategnit nazaj. 5000km je občutno preveč, vsaj js neb zdržal.
 
begg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:59 am

Napisal/-a begg Sr jul 05, 2006 9:24 am

Firediver je napisal/-a:Kolikor jaz vem, je bilo dodatno zategovanje potrebno v časih, ko je bilo tesnilo še azbestno..da pa tega sedaj ni treba.


Si suguren? To bi bilo super.
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr jul 05, 2006 9:59 am

Firediver je napisal/-a:Kolikor jaz vem, je bilo dodatno zategovanje potrebno v časih, ko je bilo tesnilo še azbestno..da pa tega sedaj ni treba.

lansko leto sem na 5ki 1.1 menju tesnilo glave.. ..mehanik reku, naj ne pretiravam pri vožnji in naj čez 2000km pridem nazaj, da se zategne šraufe na glavi in ponovno nastavi ventile!
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey Sr jul 05, 2006 11:50 am

ma glavo se potisne tam med 2000 in 4000km, lahko tudi 5000km. Drgač pa glave ni treba potiskati če vijake prednapneš, pri stiskanju glave, kar pa je pri že uporabljenih vijakih skoraj nemogoče. Saj tisti ki ste hodili na tehnične šole ste verjetno računali prednapeto vijačno zvezo, ter deformacije na vijakih.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jul 05, 2006 11:55 am

Zakaj kupujete tanajcenejše dihtunge. Mal dražjo kupiš, tako, da lahko potem glavo zategneš že takoj.

Pa vedno dejte nove vijake - pač daš še mal zraven, in kasneje nimate problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki So jul 08, 2006 8:04 pm

Stvar pri tesnilih glave je takšna,vse je odvisno od modela vozila in seveda tudi tesnila.Pri večini novejših vozil se glava zategne,ter motor zagreje in nato glava dotegne,tako da kasneje ni več potrebno dodatno zategovanje.Toda večini mehanikov to ni za početi in raje vidi da se vozilo pripelje k njim še enkrat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 09, 2006 11:36 am

glava se ponavad zateguje po 1000 km vse pa je odvisno od vijakov in materiala bloka ter glave ker pri večini novejših vozil je ni potrebno več zategovati in pa ponavadi se ne zateguje če je pri zategovanju zadnji postopek izražen v stopinjah in ne kilah samo 5000 km je nenormalno preveč za dotegnit glavo ker u teh 5000 km ti lahko spet spusti ker se bo tok posedla zategnjena pa ne bo pa kakšnih 3000 obratov sej ni bla generalka delana
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov