Pozdrav, na avtomobilu so mi menjali dihtungo (tesnilo) na glavi motorja in mi je model rekel da moram zdaj 5000 km avto voziti bolj na izi, da se zadeva do konva ulaufa. Je res potrebno narediti toliko km? Ima kdo kaj izkušenj s tem? Hvala za odgovore.
"preterat" avta takoj po brušenju glave in menjavi tesnila zagotovo ni dobro!
Piporočljivo je malo dodatne skrbnosti in "lažja" noga, da se preveri če je vse skupaj resnično ok!? Malo preverjaj stanje hladilne tekočine, olja itd., če vse štima?!?!
Če je dobro narejeno in so uporabljeni kvalitetni deli nima bit kaj dost narobe in (po mojem mnenju) ni treba 'čakat' 5000 km; najbrž pa bo treba malo glavo pritegnit po nekaj prevoženih km?!
Zadnjič spremenil Mirando, dne Sr jul 05, 2006 9:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
sigurno ni najboljše avto preterat na začetku. Verjetno ti je mehanik tut reku da po nekaj sto kilometrih prideš nazaj da bo glavo še enkrat zategnil. Ali se motim?
Rekel je da pridem nazaj po 5000 km zategnit glavo in do takrat moram na izi vozit. Zdej jaz sem naredil že 2000 km, avto vozim največ do 3000 obratov tko da ga zihr nisem preteral. Bom preveril olje in hladilno tekočino, čeprav opažam da se avto ne pregreva. Mislite da grem lahko že zategniti glavo do konca?
Firediver je napisal/-a:Kolikor jaz vem, je bilo dodatno zategovanje potrebno v časih, ko je bilo tesnilo še azbestno..da pa tega sedaj ni treba.
lansko leto sem na 5ki 1.1 menju tesnilo glave.. ..mehanik reku, naj ne pretiravam pri vožnji in naj čez 2000km pridem nazaj, da se zategne šraufe na glavi in ponovno nastavi ventile!
ma glavo se potisne tam med 2000 in 4000km, lahko tudi 5000km. Drgač pa glave ni treba potiskati če vijake prednapneš, pri stiskanju glave, kar pa je pri že uporabljenih vijakih skoraj nemogoče. Saj tisti ki ste hodili na tehnične šole ste verjetno računali prednapeto vijačno zvezo, ter deformacije na vijakih.
Stvar pri tesnilih glave je takšna,vse je odvisno od modela vozila in seveda tudi tesnila.Pri večini novejših vozil se glava zategne,ter motor zagreje in nato glava dotegne,tako da kasneje ni več potrebno dodatno zategovanje.Toda večini mehanikov to ni za početi in raje vidi da se vozilo pripelje k njim še enkrat.
glava se ponavad zateguje po 1000 km vse pa je odvisno od vijakov in materiala bloka ter glave ker pri večini novejših vozil je ni potrebno več zategovati in pa ponavadi se ne zateguje če je pri zategovanju zadnji postopek izražen v stopinjah in ne kilah samo 5000 km je nenormalno preveč za dotegnit glavo ker u teh 5000 km ti lahko spet spusti ker se bo tok posedla zategnjena pa ne bo pa kakšnih 3000 obratov sej ni bla generalka delana