Danes sem zamenjal šponar. Težava pa je, da ima novi (original) 3x več lufta med notranjim in zunanjim obročem kot stari, zato teče malo postrani in se mi je jermen za kakšnih 1.5mm premaknil iz sredine na jermenici odmične gredi
Jermen ni masten tako da to ni bil vzrok zdrsovanju.
Pumpa je sicer še vredu. Zdaj popravljam karoserijo, ko pa končam, bom zamenjal zobati jermen, pumpo, svečke, olje, oljni filter, filter za zrak, zavorno olje, amortizerje, akumulator (9 let star pa še vedno brezhiben

) ter kupil kg masti, saj mi vse škriplje in cvili - ročica menjalnika, volan, zajla sklopke, ročna

. Avto sem dobil pred kratkim od starih staršev ki so ga zadnja leta zelo malo rabili. Avto sicer izgleda kot nov, brez praske, cvili/škriplje pa kot kakšna podrtija tik pred odvozom na odpad
Sicer mi še neka stvar škriplje pri motorju, ob določenih vrtljajih, verjetno jermen od alternatorja.
Še nekaj me zanima. Kaj bi bil vzrok, da avto včasih malo pocuka pri pospeševanju? Kapa, rotor v kapi, svečke, kabli ali kaj drugega?
Motor je menda enak kot pri unotih 1.1 ie in Puntotih 55, le da je ta še na fergazer. Sta omenjena motorja FIRE, da imam vsaj eno skrb manj?
Motor izgleda tako kot ta:
http://www.forum-auto.com/uploads/20040 ... no60s5.jpg
http://www.forum-auto.com/uploads/20040 ... no60s6.jpg
Lp