Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Vse Sončkove avto-težave

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:01 pm

Pozdravljeni
Potrebujem vašo nujno pomoč.
Prosim vas da mi samo podate nasvet kako naprej.
Pred tem ni bila bosch pumpa čist pravilno nastavljena.
Lahko se vsakemu zgodi in tudi danes , ko sem odhajal iz morja je bilo velik avtov(pokvarjenih) a moj je čudežno delov po tem dogodku.
Prosim, vas da se ne gregate

Prosim tud moderatorje da je ta tema na voljo svobodno, ker hočem pridt do čistga, pač jest ga nisem tiščal do konca končno ima cca 160 jest pa sem ga cca 140max


Torej:
Danes sem se odločil, da bom šel na morje seveda nas je šlo več ampak v mojem golfu 2 dizl je bil samo še brat. Že ko sem prišel na vrhniko(cca 30 km je bilo že vožnje pred mano) sem začel postopoma dodajat gas na koncu sem ga že tiščal do konca cca 140km/h s 4 prestavo med potjo cca 30km sem se ustavil na postajališču, da se je mal avto ohladil(zaradi Vrhniškega klanca se je grel in naprej potem AC)...med tem sem prevozil še nekaj 10 km kar naprej se je grel in sem šel vsakič na odstavni pas, da se je shladil....po nekem času teranja golfa (skoraj do konca) se je avto zečel gret k pri norcih cagr je prišel na 3/4 in ko sem se odmaknil iz prehitevalnega pasu se je motor še kar grel in ta cagr je kr naraščal dokler ni skoraj prišel na skoraj konec...takrat pa samo en zelo velik pasa belga dima...avtu nabilo gasa do konca...zato sem na velko žlajfal..dal v ler..in izključil kontakt...po nekaj sekundah motor crkne..grem pogledat in vidm da je vrglo ven olje ter vodo(za olje to sem prejšnji dan ga dolil in sem ga ponesreč mal preveč)...pol sem se pa ustavil na postajališču in dolil cca 1l vode ter preveril olje ki pa ga je do mak vrglo ven...grem naprej(med potjo preverjam tekočine vse štima).....ta dan sem prevozil cca 300 km.

Sedaj pa dvomim da bi avto delov naprej BP.....zato bodo neke posledice ampak čez čas...kaj je bilo to da je nabilo gas.......je šla dihtnga(to nov problema menat) al celo glava sam težko kaj rečem.....kaj svetujete.
Prosim vas da se ne gregate!!! Lahko se zgodi komurkoli in kjerkoli

lp
Zadnjič spremenil sonček, dne Če jul 27, 2006 5:46 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jul 23, 2006 9:19 pm

olja nesmeš met preveč
vn ti je pa use metal ker si ga teru ane, 20 let str auto se ne gon do konca, sploh če vidš, da se ti pregreva :roll:

ja če ni blo dost hladilne, pa če si doug časa vozu s pregretim, potem se ti je verjetn glava zvila

sej boš vidu pr čem si, če ti bo žrlo vodo, olje itd
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:24 pm

lublancan je napisal/-a:olja nesmeš met preveč
vn ti je pa use metal ker si ga teru ane, 20 let str auto se ne gon do konca, sploh če vidš, da se ti pregreva :roll:

ja če ni blo dost hladilne, pa če si doug časa vozu s pregretim, potem se ti je verjetn glava zvila

sej boš vidu pr čem si, če ti bo žrlo vodo, olje itd


Pozabu sem še omenit, da sem ga zmerja dal na odstavni da se je shladil...tam do 3/4 se je ogrel in potlej shladil.....to pa ko se je zgodilo je bilo pri hitrosti cca 100km/h ker se ni tel shladiti.
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:25 pm

lublancan je napisal/-a:olja nesmeš met preveč
vn ti je pa use metal ker si ga teru ane, 20 let str auto se ne gon do konca, sploh če vidš, da se ti pregreva :roll:

ja če ni blo dost hladilne, pa če si doug časa vozu s pregretim, potem se ti je verjetn glava zvila

sej boš vidu pr čem si, če ti bo žrlo vodo, olje itd


Pravim, da je bilo hladilne že pred tem dovolj....sam vn jo je vrglo za tiste par deci men se zdi da cca pol litra in ne 1 liter.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne jul 23, 2006 9:27 pm

Sam to bom reku. Po toči zvonit je prepozno. Upam da si se iz tega kej naučil. Glih tak je blo kot bi tebe en teral v 45 stopinski klanc da laufaš na povno. Kak bi se počutu? Prbližn isto a ne.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:31 pm

Walker_P je napisal/-a:Sam to bom reku. Po toči zvonit je prepozno. Upam da si se iz tega kej naučil. Glih tak je blo kot bi tebe en teral v 45 stopinski klanc da laufaš na povno. Kak bi se počutu? Prbližn isto a ne.


Prosim, da si prebereš še ekrat moj prvi post...kot sem že rekel bila je ravnina ne klanec ravnina in celo navzdol ... končno ima golf 160km/h jest pa sem ga cca 140km/h....
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:32 pm

Drugače pa bom jutri poročal, ker bom naredil en test.
lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne jul 23, 2006 9:38 pm

a je šou termostat, a ventialorji so se ti vretel
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:47 pm

lexuss je napisal/-a:a je šou termostat, a ventialorji so se ti vretel


Ja potem ne bi po tem prevozil cca 200 km...sej poznate pot iz lj-do portoroža sama AC proti primorski je bolj navzdol(takrat je šlo to)...potem pa navzgor je pa delalo BP..šel sem pa okrog 120km/h
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
momo
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:19 am
Kraj: SAVINJDSA DOLINA

Napisal/-a momo Ne jul 23, 2006 9:49 pm

Ej folk tu en prosi za nasvet ne pa da ga vedno ne sam tu ampak skor v vsakmu članku vsi napadete kot da smo vsi ljudje neke ful pametni....

Js vem sam tolk da če si pregrel mašino pa to pa če se misliš še odpravljat kam dlje menjaj pred tem tesnilo glave ker ti bo slej ko prej spustilo ko boš oz. bo imel tvoj mehanik mašino narazen pa bo tko vido če je še kaj narobe...

To je iz moje strani nism ti kaj pomagal ampak sam naživce mi gre ker so vsi pametni napišejo pa same oslarije namesto da bi pomagali če lahko drugače pa raj naj bojo tiho....
Audi.... zakon!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jul 23, 2006 9:51 pm

kaj pa vem,kaj bi bilo :roll:

kako ti praviš glede golfa II :lol:

:pop:

Aja,da ne bo offtopic --> obišči avtomehanika!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 23, 2006 9:51 pm

ajde sonček a si ti zamenju že tist termostikalo ki te je zajabavu ?? če ga nisi ga daj ker očitno ti ventilator ni zalavfu najprej si to zrihti 100% pol se pa voz normalno ne pa da ga žuliš ko da maš triple turbo motor golf dvica ti je easyrider če je pa kej škode boš pa vidu sčasoma če ti bojo kakšne tekočine zmanjkovale oz. slišu če bo začel kej nabijat
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 23, 2006 9:53 pm

pa za vsak slučaj si u kabino monteri šalter da boš ventilator na roke vklaplu če mu mislš dušo spuščat
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne jul 23, 2006 9:56 pm

čare je napisal/-a:ajde sonček a si ti zamenju že tist termostikalo ki te je zajabavu ?? če ga nisi ga daj ker očitno ti ventilator ni zalavfu najprej si to zrihti 100% pol se pa voz normalno ne pa da ga žuliš ko da maš triple turbo motor golf dvica ti je easyrider če je pa kej škode boš pa vidu sčasoma če ti bojo kakšne tekočine zmanjkovale oz. slišu če bo začel kej nabijat


Termostikalo sem menal že dolgo časa nazaj..ventilator deluje ...

Mene bolj zanima kaj je blo tist da se je pokadilo belo in nabil gasa do konca...drugač pa pelev ga bom na sejem in ga prodal bivšim lastnikm(ker mam dost tega sam probat sem mogu da vidm kakšne je ta dizl..
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Ne jul 23, 2006 10:00 pm

haha beu dim je ponavad voda-para, mogoče pomešana z oljem mal, ampak ne me za besedo držat k sam ugibam. nisi povedu iz kje se ti je pokadil, čeprou zgleda samoumeuno da usi vejo čeprou ne, kje ti je kej metal vn
golf 3 vr6
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne jul 23, 2006 10:03 pm

mogoče ti je pa vodo ki ti jo je vn vrgl zmetal na auspuh pa se ti je pol pokadil zadi ker si se pelu če bi pa na mestu stal bi se ti pa spredaj kadil a ne
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Ne jul 23, 2006 10:26 pm

Kadilo se je od vode. Če bi se od olja se nebi dalje peljal. Lahko je tud kaj olja pršlo na izpuh, če ti ga je čez pokrovček za dolivanje vn vrglo. Kje ti je pa voda vs vsekala? Na pokrovčku?

Zakaj ti je pa gas nabilo pa ne bi vedu. Sem pa bral kako je laguna samo belo pokadila in gas nabila do konca. Start/stop tipka ni bla poslušna in lastnik je lahko samo opazoval kako mu motor šopa na max obratih in čakal, da je turbina skurila olje, da je motor zaribal. Pa ne mislt, da bi v takem lahko odpru pokrov motorja. Nimaš šans, ker zna bit vroč za popizdt.
Čudno tole predvsem zato, ker golf 2 bazira samo na mehaniki.

Pa ena stvar! Tvoj prvi post gor al pa dol! To se zgodi neukim. Kako moraš avto v hrib tiščat? Dej mi to razlož no. Jz tega ne morem razumet! V vsakih navodilih od vsakega avtomobila ti piše, da v klanec ne dodajaj plina, če se motor na dodajanje ne odziva-ne pospešuje ampak vzdržuj isto lego stopalke za plin ali pa plin odvzemi dokler ni vidnega pojemka na moči motorja. Le zakaj to piše? Vrjetno ne za hec in štos.
Upam, da te je ta šola izučila, da se avto, ki težko vleče v klanec ne turira še bolj, da se mu meša na vse pretege.

Zdej mi je celo kaplno, da je mogoče previsoka temperatura poskrbela za dovod nafte v motor kljub temu, da nisi tiščal na gas in je motor ponorel. Dober, da se ti je vsaj ugasnil, če ne bi samo lepo nemočno stal in čakal, da bi svoje odklenkal in zaribal. Res si imel srečo večjo kot pamet.
Drugič pa v klanec z glavo ne z gasom v poden! Razen, če imaš denar in čas, da boš kupval drugi avto al pa obstoječega servisiral.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jul 23, 2006 11:34 pm

NEhite fantazirat...... Golf je lepo vrgo olje prek odušnika u oljni filter.... olje ma kurilno vrednost..... in je laufal na olje..... dejansk je rabu svoje olje za delovanje......

Omisli si kondenzator olja kot ga ime petka..... olne pare gredo preko kondenzatorja..... olje ki se kondenzira gre nazaj u karter pare pa grejo u filter..... se pravi direktnega dotoka olja na zračni filter ni možno, pri golfu pa je.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po jul 24, 2006 7:33 am

SkIDiver je napisal/-a:Kadilo se je od vode. Če bi se od olja se nebi dalje peljal. Lahko je tud kaj olja pršlo na izpuh, če ti ga je čez pokrovček za dolivanje vn vrglo. Kje ti je pa voda vs vsekala? Na pokrovčku?

Zakaj ti je pa gas nabilo pa ne bi vedu. Sem pa bral kako je laguna samo belo pokadila in gas nabila do konca. Start/stop tipka ni bla poslušna in lastnik je lahko samo opazoval kako mu motor šopa na max obratih in čakal, da je turbina skurila olje, da je motor zaribal. Pa ne mislt, da bi v takem lahko odpru pokrov motorja. Nimaš šans, ker zna bit vroč za popizdt.
Čudno tole predvsem zato, ker golf 2 bazira samo na mehaniki.

Pa ena stvar! Tvoj prvi post gor al pa dol! To se zgodi neukim. Kako moraš avto v hrib tiščat? Dej mi to razlož no. Jz tega ne morem razumet! V vsakih navodilih od vsakega avtomobila ti piše, da v klanec ne dodajaj plina, če se motor na dodajanje ne odziva-ne pospešuje ampak vzdržuj isto lego stopalke za plin ali pa plin odvzemi dokler ni vidnega pojemka na moči motorja. Le zakaj to piše? Vrjetno ne za hec in štos.
Upam, da te je ta šola izučila, da se avto, ki težko vleče v klanec ne turira še bolj, da se mu meša na vse pretege.

Zdej mi je celo kaplno, da je mogoče previsoka temperatura poskrbela za dovod nafte v motor kljub temu, da nisi tiščal na gas in je motor ponorel. Dober, da se ti je vsaj ugasnil, če ne bi samo lepo nemočno stal in čakal, da bi svoje odklenkal in zaribal. Res si imel srečo večjo kot pamet.
Drugič pa v klanec z glavo ne z gasom v poden! Razen, če imaš denar in čas, da boš kupval drugi avto al pa obstoječega servisiral.


Kot prvo avta nisem tiščal do konca kakih 140km/h po ravnini oz po klancu navzdol.
Kot drugič v klanec ga tudi nisem ker se bi preveč matral oz.prej ko slej bi zakhual.

Mene zanima zakaj ko sem vidu da je števc bil na 3/4 sem se odmaknil na odstavni...in ker sem takrat imel cca 110km/h se avto ni hotel ohladiti pravočasno pa češrav je delov ventilator....

Potem pa samo bum tist dim se je pokadil iz zadnjega konca ko sem peljal kakih 100km/h,olje je vrglo ven zato,ker sem ga prejšnji dan nalil kakšn deci več(zmetal pa ga je cca pol deci ven...vodo je vrglo čez pososdo za vodo(tam je bilo mokro in nikjer drugje.

S časoma se bo pokazalo če je vse vredu če ne ga bom pač prodal in si nabavil po možnosti drugega oz. en avto.

lp
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Gold_Horn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr jul 19, 2006 9:52 am

Napisal/-a Gold_Horn Po jul 24, 2006 7:49 am

lisko je napisal/-a:NEhite fantazirat...... Golf je lepo vrgo olje prek odušnika u oljni filter.... olje ma kurilno vrednost..... in je laufal na olje..... dejansk je rabu svoje olje za delovanje......

Omisli si kondenzator olja kot ga ime petka..... olne pare gredo preko kondenzatorja..... olje ki se kondenzira gre nazaj u karter pare pa grejo u filter..... se pravi direktnega dotoka olja na zračni filter ni možno, pri golfu pa je.


Točno tako.... avto pa gre kot nor (tako kot če bi naenkrat turbo dobil).... samo ne dolgo.
Zgleda da je imel srečo, da je ustavil motor, dragače bi lahko samo še vlečno klical.

lp,

Gold_Horn
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov