lublancan je napisal/-a:olja nesmeš met preveč
vn ti je pa use metal ker si ga teru ane, 20 let str auto se ne gon do konca, sploh če vidš, da se ti pregreva![]()
ja če ni blo dost hladilne, pa če si doug časa vozu s pregretim, potem se ti je verjetn glava zvila
sej boš vidu pr čem si, če ti bo žrlo vodo, olje itd
lublancan je napisal/-a:olja nesmeš met preveč
vn ti je pa use metal ker si ga teru ane, 20 let str auto se ne gon do konca, sploh če vidš, da se ti pregreva![]()
ja če ni blo dost hladilne, pa če si doug časa vozu s pregretim, potem se ti je verjetn glava zvila
sej boš vidu pr čem si, če ti bo žrlo vodo, olje itd
Walker_P je napisal/-a:Sam to bom reku. Po toči zvonit je prepozno. Upam da si se iz tega kej naučil. Glih tak je blo kot bi tebe en teral v 45 stopinski klanc da laufaš na povno. Kak bi se počutu? Prbližn isto a ne.
čare je napisal/-a:ajde sonček a si ti zamenju že tist termostikalo ki te je zajabavu ?? če ga nisi ga daj ker očitno ti ventilator ni zalavfu najprej si to zrihti 100% pol se pa voz normalno ne pa da ga žuliš ko da maš triple turbo motor golf dvica ti je easyrider če je pa kej škode boš pa vidu sčasoma če ti bojo kakšne tekočine zmanjkovale oz. slišu če bo začel kej nabijat
SkIDiver je napisal/-a:Kadilo se je od vode. Če bi se od olja se nebi dalje peljal. Lahko je tud kaj olja pršlo na izpuh, če ti ga je čez pokrovček za dolivanje vn vrglo. Kje ti je pa voda vs vsekala? Na pokrovčku?
Zakaj ti je pa gas nabilo pa ne bi vedu. Sem pa bral kako je laguna samo belo pokadila in gas nabila do konca. Start/stop tipka ni bla poslušna in lastnik je lahko samo opazoval kako mu motor šopa na max obratih in čakal, da je turbina skurila olje, da je motor zaribal. Pa ne mislt, da bi v takem lahko odpru pokrov motorja. Nimaš šans, ker zna bit vroč za popizdt.
Čudno tole predvsem zato, ker golf 2 bazira samo na mehaniki.
Pa ena stvar! Tvoj prvi post gor al pa dol! To se zgodi neukim. Kako moraš avto v hrib tiščat? Dej mi to razlož no. Jz tega ne morem razumet! V vsakih navodilih od vsakega avtomobila ti piše, da v klanec ne dodajaj plina, če se motor na dodajanje ne odziva-ne pospešuje ampak vzdržuj isto lego stopalke za plin ali pa plin odvzemi dokler ni vidnega pojemka na moči motorja. Le zakaj to piše? Vrjetno ne za hec in štos.
Upam, da te je ta šola izučila, da se avto, ki težko vleče v klanec ne turira še bolj, da se mu meša na vse pretege.
Zdej mi je celo kaplno, da je mogoče previsoka temperatura poskrbela za dovod nafte v motor kljub temu, da nisi tiščal na gas in je motor ponorel. Dober, da se ti je vsaj ugasnil, če ne bi samo lepo nemočno stal in čakal, da bi svoje odklenkal in zaribal. Res si imel srečo večjo kot pamet.
Drugič pa v klanec z glavo ne z gasom v poden! Razen, če imaš denar in čas, da boš kupval drugi avto al pa obstoječega servisiral.
lisko je napisal/-a:NEhite fantazirat...... Golf je lepo vrgo olje prek odušnika u oljni filter.... olje ma kurilno vrednost..... in je laufal na olje..... dejansk je rabu svoje olje za delovanje......
Omisli si kondenzator olja kot ga ime petka..... olne pare gredo preko kondenzatorja..... olje ki se kondenzira gre nazaj u karter pare pa grejo u filter..... se pravi direktnega dotoka olja na zračni filter ni možno, pri golfu pa je.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov