Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dolenjc_NM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To avg 01, 2006 8:18 am

Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a Dolenjc_NM To avg 01, 2006 9:25 am

Pozdrav...

Zadeva je naslednja – avto hladen cuka; po vžigu hladnega avta, ko daš plin, da bi speljal gredo obrati najprej navzdol (potrebno več plina, da lahko sploh spelješ), pa tudi, ko ustavljaš avto npr. pri semaforju obrati padejo na minimum (cca. na 500 obratov oz. nižje) in se počasi vrnejo v normalo (cca. 750 obratov). Tole mi dela prvih nekaj kilometrov….

Avto zna tudi ugasnit pri semaforju – peljal na uradni servis – pravijo da so kontrolirali z el. testerjem in zgleda vse OK. Nekako so mi rekli, da bi verjetno to lahko odpravili z menjavo lopute (zgolj verjetno)…

Ko pa vžgeš avto (motor na delovni temperaturi) normalno vžge, samo obrati takoj padejo na 500 oz. še nižje in se komaj počasi (cca. 6-7 sekund) spravijo v normalo…..

Če ima kdo kakšno idejo kaj bi to bilo (kaj je potrebno zamenjat)…..se seveda priporočam za informacije!

Ne bi namreč rad, da mi na servisu zamenjajo n-stvari, ker ne vedo kaj bi dejansko lahko bilo….

Hvala že vnaprej…

PS: Reden servis je bil delan na 60.000 km ene tri mesecev nazaj, pred kratkim pa zamenjana ena vžigalna tuljava….
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To avg 01, 2006 9:44 am

Kaj je pri Cliu serijska napaka ta vžigalna tuljava,ker sem že pri dostih zasledil to napako
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To avg 01, 2006 10:10 am

Sem imel s cliotom iste težave... se počutil ko retard k je avto crkoval na semaforjih po LJ pa še traja en kp časa, da ga ponovno vžgeš (počasna elektronika sux).

Ideje za tvoje serviserje:
- zamenjava vžigalne tuljave
- zbiralnik spredaj desno je prišla kakšna voda notri
- prevert kable da ne prebijajo
- svečke
- senzor za temperaturo (pritrditev oz. menjava)

Edit:
huh... že mal pozabu glede "zbiralnika", sej bo serviser vedu - se nahaja čist spredej bliz desne luči, men vem da je voda notr pršla (mi en z wapam notr šopal alpa sem prletu v ogromno lužo ob nalivih) in je crkaval in cukal ter obrati skakal. V vseh ostalih primerih je bla kriva vžigalna tuljava... včasih crkne tut tko, da avto še dela ampak zajebava... eni tut menjajo lambdo zato k kaže napačno napetost, v končni fazi je pa kriva prav cinšpula (v. tuljava).
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 02, 2006 9:55 am

Včasih pomaga samo prepihati (nežno) in pregledati tesnost cevke , ki gre na regulator absolutnega pritiska, ki je ponavadi označen s Fordovim znakom FoMoCo, to dostikrat povzroča napake.
 
tintek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To feb 27, 2007 7:42 pm
Kraj: cerkno

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a tintek To jul 23, 2013 5:26 pm

Pozdravljeni!

Tema je sicer stara ampak se moja težava navezuje na ta problem.

Imam renault clio 1.2 16v 2004 avto imam dobro leto pa so z njim same težave, najprej mi je avto lavfal po 3 cilindrih menjam vbrizgalno šobo pa je šlo en čas pa spet po treh še eno šobo pa je spet šlo.

Zdaj pa me že lep čas heca požrlo mi je že ogromno zivcev, avto mi namreč lepo vžge in teče po 4 cilindrih ko pa prevozim par 100m do 1km mi avto začne cukati to se zgodi ko popustim gas na nivo da vzdržujem hitrost in ne pospešujem oz ne zgubljam na hitrosti (mogoče malenkost zgubljam) takrat avto nekaj zabije in motor začne zavirati kot bi povsem izpustil gas, če dodam gas avto cukne in spet začne vleči. Tako da se najlepše vozi če gas pohodiš samo do konca oz ga spustiš.
včasih ima težave tudi pri minimum obratih (pri semaforju) obrati padejo na 500 potem se popravlja in trese. če avto v leru malo pritiskam na gas, se pri "padanju" obratov sliši iz avspuha kot bi mu zmanjkal kak takt...
To se mi dogaja dokler se avto ne ogreje potem teče kot urca.

Do sedaj sem menjal kot rečeno 2 šobi za vbrizg, svečke, vžigalno tuljavo (vse 4 v eni z kabli vred), nastavitev lopute, čiščenje nekega motorja za prosti tek.

Sem pa avto pozimi rahlo butnil in je šla prednja desna luč zadnja napaka ki smo jo odkrili je da je pod to luč ogljena posoda, pri kateri je bil snet pokrov, na vrhu posode (kjer je nekakšno grlo za pokrov na katerem pride cevka) pa je bila voda. to spo prepihali in ščistili ter nasadili nazaj, je možno da bi bila vlaga tudi v posodi in bi to nagajalo, sprašujem če ima smisla menjat ker bi očitno največ prihranil če bi se avta znebil...

Računalnik ne pokaže nobene napake, se pa očasno prižiga/ugaša lučka za izpušne pline spodaj desno pri števcih.

Za vsak namig se zahvalujejm. LP Tine
fiat stilo 1.9 jtd
clio 1.2 16v
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a Fan To jul 23, 2013 9:56 pm

Pozdravljeni

V koliko se prižiga opozorilna lučka ................. je koda napake shranjena v ECUju, ta pa se lahko prebere s testerjem. V koliko se je priklapljalo tester ( po možnosti kakšnega univerzalnega Kitajca ) in čakalo kdaj bo tester pokazal čudež ..................... ga ne bo. Bo potrebno pogledati v spominski del ECUja in prebrati kodo napake. Torej pot do napake bo znana.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
tintek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To feb 27, 2007 7:42 pm
Kraj: cerkno

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a tintek To jul 23, 2013 10:20 pm

Človek bi rekel da je tako, vendar sem bil na pooblaščenemu servisu reno kar nekajkrat, kjer so mi naredili več škode kot koristi, dele so menjavali kar po spisku, pa nove svečke pa novo špuli, pa nove šobe, tester baje ne pokaže nič na ORIGNAL servisu. pol so mi odšravfal svečko in gledal če iz cilindra šprica kaj goriva, takrat sem rekel adijo pooblaščeni renault servis.

Sicer je avto dokaj vozen ker ga imam le za v službo ampak mi dodobra požira živce, najraje bi ga prodal (prvega in zadnjega renoja) vendar zdaj ni nič vreden tak kot je.

Zanima me še to če je možno da bi te težave delala mokra oglena posoda, da kupim eno rabljeno za probat, ker kot sem že rekel je bila v njej voda ampak nek mehanik pravi da to nima veze...

Hvala in LP Tine
fiat stilo 1.9 jtd
clio 1.2 16v
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a Fan To jul 23, 2013 10:54 pm

Pozdravljeni

Ja, tale oglena posoda zna dobro nagajati, še posebej, če notri pride voda. Če jo boste menjali, ščistite še vode/cevi do posode.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
tintek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To feb 27, 2007 7:42 pm
Kraj: cerkno

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a tintek Sr jul 24, 2013 5:36 am

Super, bom probal še to zamenjat kar z kakšno rabljeno, kakšen pa je izraz za to posodo ker jo na spletu ne najdem da bi vsaj videl okvirno ceno.
Z čim pa naj bi se čistile cevi, ena gre do motorja druga pa do rezervoarja ali kako? če jo snamem pri motorju ima ta precej vakuuma tako da bi v tem mesecu že moglo pozavhat vlago :huh:

Hvala in LP
fiat stilo 1.9 jtd
clio 1.2 16v
 
tintek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To feb 27, 2007 7:42 pm
Kraj: cerkno

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a tintek Če jul 25, 2013 6:55 am

Pozdravljeni!

Poizkusil sem odklopiti to cev ki gre na motor in jo zamašiti pa so simptomi povsem enaki torej lahko to posodo izklučim, probal sem še odklopiti drugo lambdo sondo povsem enako.

Danes sem naredil malo več km in ko se je avto enkrat ogrel na delovno temperaturo je lavfal brez problema pa še lučka je ugasnila (ponavadi delam le relacije 8km v službo)

Ima smisla menjat svečke četudi so stare le par mesecev, nekje sem zasledil da so svečke precej problematične pri teh motorjih, res ne vem več kam bi pogledal oz peljal avto.

LP
fiat stilo 1.9 jtd
clio 1.2 16v
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Clio 1.4 16V (2002) – Hladen cuka + prosti tek

Napisal/-a .com Če jul 25, 2013 7:19 am

Pozdravljen! Moj clio je tudi meni povzrocal podobne preglavice... na stant gasu mi je vgasal, na nizkih obratihi je bil nemiren, skratka tezek za vozit... pri meni je zmeraj to tezavo odpravila zamenjava sveck .
lp
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: motom in 9 gostov