
danny je napisal/-a:Enostavno... na akumulator priključiš voltmeter in ko motor deluje, ti mora kazat več kot 12V in manj kot 14V ne glede na obrate. Če kaže voltmeter enako ali več pri ugasnjenem motorju kot pri vžganem potem alternator ne dela.
Neo32 je napisal/-a:voltmeter vezes na B+ in maso in vides razliko med prizganim in ugasnjenim avtom
drugace pa ce pa najbolje pomeris napetost na alternatorju (b+ in maso) in nato se napetost na minus klemi in plus klemi akuja in ce nista enaki pomeni da se nekje slabi spoji oz presvoh kabel na + kabel iz alternatorja na aku ali pa slaba povezava minus kleme na karoserijo.
uglavnem ce se ti to naredi zamenjas kable z debelejsimi na novo pobrusis in scistis stike in jih prespricas z kontakt sprejem
nebivedu je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...
V vitari tega ni, zato bom voltmeter montiral v avto in zato rabim navodila, kako se ga priklopi.
Neo32 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:
... Nebivedu: imaš lučko+Vmeter...za drugo ne skrbi...
V vitari tega ni, zato bom voltmeter montiral v avto in zato rabim navodila, kako se ga priklopi.
najbolj tocna meritev bo ce iz kabine potegnes dva kabla ki ju priklopis na plus in mius klemo akuja, tako bos vedu kaksna napetost je na akuju, posledicno je taka napetost tudi na alternatorju (seveda ce je kablovje od alternatorja do akumulatorja u redu in ce so stiki u redu)
joztom je napisal/-a:Kot so ti napisali pomeriš kleme akumulatorja pri prižganem motorju. Pri dodajanju gasa naraste napetost tja do 13,7V v zdravem sistemu. Če ne naraste je ena celica v akumulatorju v stiku in akumulator deluje kot zener dioda v tokokrogu. Če zalaufaš brez akumulatorja skuriš diode. Tudi če je akumulator slabo privit (kleme) se ti zgodi isto. Očistiš kleme in pole akumulatorja, primerno priviješ in posprayaš z vazelinom.
Po forumu brska: jure5j in 11 gostov