Rad bi še tole zadevo z elektroniko porihtal ker bom spomladi avto prodal.
Drugače je tehnično v dobrem stanju, ker sem že veliko stvari moral menjati na avtu od kar sem ga kupil pred nekaj leti.
Vprašal bi pa če morda kdo ve kje bi bil problem, da mi avto včasih ugasne.
Pred semaforjem recimo, ko stisnem sklopko. Obrati mi včasih padejo pod 850RPM in potem narastejo nazaj, včasih 2x ali 3x zanihajo skoraj do 0 in se vrnejo na običajne v prostem teku. Drugače mi potem mašina lepo drži 850RPM v prostem teku.
Se mi pa občasno zgodi da mi na avtocesti (oziroma med vožnjo) motor čist dobesedno ugasne. Obnaša se ravno tako kot da bi čisto z gasa stopil, ker se čuti kot da ne šprica več bencoina v motor in motor z kompresijo zavira.
Potem pa se čez par sekund zbudi in spet dela. Pa včasim mi sam mal pocuka in se lučka za šobo pokaže pa ugasne in je vredu, spet drugič je pa problem vedno prisoten. Dogaja se mi pa tudi da dokler lučka za vbrizg sveti avto dela vredu (samo v prostem teku crkne), in čez čas ko elektronika ugasne opozorilno lučko pocuka pa je včasih vredu (ostane ugasnjena) ali pa se takoj nazaj prižge.
Kak senzor na pol kaput, slab stik ali kaj drugega?
Aja pa še to. Kmalu po tistem ko sem avto kupil sem odkril da je MAP senzor plombiran in sem ga zamenjal. In ker mi avto stalno ugašal sem naredil tako da skozi malo luknjico zrak vleče pri senzorju da malenkost manjši vakuum pokaže in z tem malo več bencina v mašino šprica.
Vsak info dobrodošel
