
Potrebujem pomoč pri ugotovitvi napake toplega ali vročega vžiga pri Volo 460 T.
Mrzel, se pravi ko stoji vsaj 5 ur,...ali zjutraj vžge iz " prve ". V primeru, da se po krajši ali daljši vožnji ustavim ga vgasnem in ga lahko po 1 minuti ali 2-eh še vćgem ponovno.v primeru da ga pustim ugasnjenega vsaj 15 minut....potem vžge samo še na vleko oz. na porivanje takoj po parih metrih...


Po takem postanku toplega ali vročega ga lahko vžgem kvečjemu po parih urah...oz.ko se shladi.

Avto je bil sicer vedno redno servisiran ima 230.000 km Letnik 94....
Mehankarji in električarji so za enkrat " mrzli "...nič pametnih idej ali popravil oz.efektnih posegov.V glavnem : cititram: " lohk je to" al pa lohk bi še to probal zamenjat " itd.....in taki stroški potem naraščajo v nedogled...



Med vožnjo sem edino opazil, pri hitrem pospeševanju, da na kratko " cukne "..in pa v " laufu motorja " na mestu kakih 5-10 minut...začne motor delovati nemirno kot, da bi na momente samo po 3-eh cilindrih deloval.
Pregledana in testirana je bila tudi bencinska črpalka in na njej ni okvar.Izpuhi so vredu in z novim prvim loncem s katalizatorjem je vse ok.
Olja ne porablja prekomerno..oziroma v celotnem obdobju od menjave do menjave kvečjemu 3 dcl.
Baje je mašina ista, ki so jo vgrajevali tudi v Renultove modele avtov...ne bi vedu v katere.V glavnem je 1.7 motor z 90 Kwh.
Servis na pregedu boschove - elektronike je ocenil, da na elektroniki ni problemov...torej BENCIN oz..bencinska napeljava...da "naj bi se dalo kaj nastavit " je bil predlog...
hmmmmm...
nč ' več jasn...

Če ima kdo kašno rešitev

