Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fajrcajh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 02, 2006 2:05 pm
Kraj: Ljubljana

problem...topel-vroč vžig pri volvo 460 turbo 1.8 1994 l

Napisal/-a Fajrcajh So sep 02, 2006 2:52 pm

Zdravo, :D

Potrebujem pomoč pri ugotovitvi napake toplega ali vročega vžiga pri Volo 460 T.
Mrzel, se pravi ko stoji vsaj 5 ur,...ali zjutraj vžge iz " prve ". V primeru, da se po krajši ali daljši vožnji ustavim ga vgasnem in ga lahko po 1 minuti ali 2-eh še vćgem ponovno.v primeru da ga pustim ugasnjenega vsaj 15 minut....potem vžge samo še na vleko oz. na porivanje takoj po parih metrih... :shock: :?
Po takem postanku toplega ali vročega ga lahko vžgem kvečjemu po parih urah...oz.ko se shladi. 8)
Avto je bil sicer vedno redno servisiran ima 230.000 km Letnik 94....
Mehankarji in električarji so za enkrat " mrzli "...nič pametnih idej ali popravil oz.efektnih posegov.V glavnem : cititram: " lohk je to" al pa lohk bi še to probal zamenjat " itd.....in taki stroški potem naraščajo v nedogled... :twisted: :evil: :evil:
Med vožnjo sem edino opazil, pri hitrem pospeševanju, da na kratko " cukne "..in pa v " laufu motorja " na mestu kakih 5-10 minut...začne motor delovati nemirno kot, da bi na momente samo po 3-eh cilindrih deloval.
Pregledana in testirana je bila tudi bencinska črpalka in na njej ni okvar.Izpuhi so vredu in z novim prvim loncem s katalizatorjem je vse ok.
Olja ne porablja prekomerno..oziroma v celotnem obdobju od menjave do menjave kvečjemu 3 dcl.
Baje je mašina ista, ki so jo vgrajevali tudi v Renultove modele avtov...ne bi vedu v katere.V glavnem je 1.7 motor z 90 Kwh.
Servis na pregedu boschove - elektronike je ocenil, da na elektroniki ni problemov...torej BENCIN oz..bencinska napeljava...da "naj bi se dalo kaj nastavit " je bil predlog...
hmmmmm...
nč ' več jasn... :roll:

Če ima kdo kašno rešitev :idea: se priporočam in vnaprej zahvaljujem... :)
Zadnjič spremenil Fajrcajh, dne So sep 02, 2006 5:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy So sep 02, 2006 4:24 pm

Ima motor še vplinjač?? Če imaš vbrizg se ne da čisto nič nastavljat.
 
Uporabniški avatar
Fajrcajh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 02, 2006 2:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fajrcajh So sep 02, 2006 5:59 pm

vbrizg...( samo, ravno to bi lahko tudi tam vedeli potem, da ni kaj nastavljat..) štos vsega je potem to ,da se voziš ne samo po LJ. od mehankarja do mehankarja,..greš tudi ven iz .Lj...pa je " brihtnost " na isti ravni račun zna pa vsak hitr povedat. :x
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 02, 2006 6:35 pm

Ena vrjanta je ta: generalna na motorju zaenkrat se lahko tega izogneš z zamenjavo obročkov. Če pa je motor že precej zdelan pride pa tudi menjava vseh ležajev,batov,obročkov,tesnil,teflonov...itd.

Druga: Lahko pa da je samo treba kakšn senzor zamenat in ti avto potem takole dela kot si opisal. Za vsak slučaj preglej stikalo za temperaturo al kako se temu že reče....več si lahko tudi sam poiščeš.

Tretja: Avto je treba vidt, lahko ti priporočam mehanika nahaja pa se cca 25 km iz lj ampak ga bolj malo poznam bil samo enkrat pri njemu, da mi je povedal kaj je narobe. Drugač pa je skoz doma in je vse živo že prešranfal.

Pa ti avto dobr vleče, si prvi lastnik, ???




lp
Zadnjič spremenil sonček, dne So sep 02, 2006 6:49 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So sep 02, 2006 6:40 pm

sonček je napisal/-a:Nič druzga ti ne bo preostalo kot generalna na motorju zaenkrat se lahko tega izogneš z zamenjavo obročkov. Če pa je motor že precej zdelan pride pa tudi menjava vseh ležajev,batov,obročkov,tesnil,teflonov...itd.


kje si ti do tega pršou?
od kje ideja da ma probleme s kompresijo?

sonček kakšno izobrazbo maš? čist tko btw
podpis
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 02, 2006 6:44 pm

lublancan je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:Nič druzga ti ne bo preostalo kot generalna na motorju zaenkrat se lahko tega izogneš z zamenjavo obročkov. Če pa je motor že precej zdelan pride pa tudi menjava vseh ležajev,batov,obročkov,tesnil,teflonov...itd.


kje si ti do tega pršou?
od kje ideja da ma probleme s kompresijo?

sonček kakšno izobrazbo maš? čist tko btw


:oops: nisem dobr prebral na začetku sm mislu da ma dizla

Preberi si še enkrat moje odgovore, več vrjant je in ne samo ena.

Lahko bi rekli da ima res težave nekje na enem senzorju in ga potem avto takole serje.

P.S.Lublancan: Pa ti povej kero izobrazbo ibaš btw jest mam narejeno ????? st.

lp
Zadnjič spremenil sonček, dne So sep 02, 2006 6:48 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So sep 02, 2006 7:31 pm

sonček je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:Nič druzga ti ne bo preostalo kot generalna na motorju zaenkrat se lahko tega izogneš z zamenjavo obročkov. Če pa je motor že precej zdelan pride pa tudi menjava vseh ležajev,batov,obročkov,tesnil,teflonov...itd.


kje si ti do tega pršou?
od kje ideja da ma probleme s kompresijo?

sonček kakšno izobrazbo maš? čist tko btw


:oops: nisem dobr prebral na začetku sm mislu da ma dizla

Preberi si še enkrat moje odgovore, več vrjant je in ne samo ena.

Lahko bi rekli da ima res težave nekje na enem senzorju in ga potem avto takole serje.

P.S.Lublancan: Pa ti povej kero izobrazbo ibaš btw jest mam narejeno ????? st.

lp



1. odgovor si popravu, sam si očitno oddal popravek prej, preden je prijel moj odgovor
2. tud če bi imel dizla, tvoj odgovor ni biu najboljši
3. odgovarjat na vprašanje z vprašanjem ni kulturno in kaže da se na določeno stvar ne spoznaš, če bi se bi povedal
4. čez 1 mesec grem u 2. letnik elektro faksa, je pa fotr do pred kratkim popravlu avte doma in sm z njimi rasu, ne bom reku da se spoznam neki blazno, sam sem že pomagu pri generalnih, menjavah mašin, une razne servise pa ne štejemo, ker jih je blo preveč... tko da sigurn sm si že roke kdaj umazu, najdu kšno napako, pa kej popravu

zate pa ne vem, ker si u prejšnih temah sprašvou za pomoč pri generalni kako se kej nardi, kaj je use treba narest, kako se sploh mašino sestav (mislm da je šlo za škodo?)
tuki pa že prodajaš znanje o batnih obročkih, teflonif ipd

vzrok za neužiganje je pa treba ugotovit na licu mesta, lahko je recimo kakšn senzor za temperaturo vode in pol j**e užig. je pač več možnosti...
@fajrcajh probi najdt nekega mehanika, ki si bo uzel cajt za tvoj avto, menjvanje vsega po vrsti ni rešitev, če ne gre drugače se zmeni, da ti nov del posodijo in če ne bolje jim ga vrneš
 
Uporabniški avatar
Fajrcajh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 02, 2006 2:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fajrcajh So sep 02, 2006 7:41 pm

...glede generalne se mi še ne zdi potrebno dokler ima avto suho mašino, ne troši olja in vleče normalno.
Žal je problem samo pri vžigu toplo-vroče...in še to potem ko vgasnjen stoji nekajčasa.Mogoče bo res še najboljš preverit kakšen senzor stikal itd., problem je le v tem ko vsak novi mehanik ali električar pač začne stvar v kompletu od začetka po neki logiki kaj bi blo najprej za pogledat in potem vsi gledajo eno in isto stvar.
Se pravi da bom imel na koncu npr. 5 x pregledano bencinsko črpalko in potrjeno,da " ta je tko kt mora bit ", da ma svojih 3-4 bare pritiska in stvar bi mogla laufat...pa en kup aditivov vlit v rezervoar...( to je že vse tud blo )...stvar pa še zmer ne dela.
In konc koncev ugotoviš, da je vsak sicer nekej " gruntou "..pa " probou "..le končnega učinka ni...
dobil sem tudi namig naj zamenjam " boschov - luft-messe " po domače elktronski mešalec zraka in goriva...( cena okrog 700 Eurov )...pol pa tista : " če bo boš vidu , mogoče je to "...hehehe..
:roll:
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric So sep 02, 2006 8:46 pm

Seveda ima vsak mojster svoj pristop, in najslabše je vsakič zamenjati mehanika. Ni tako preprosti kar določiti napako, sploh kadar se pojavlja občasno. Je pa res, da se malokdo danes poglobi v problem. Najlažje je zamenjati vse po vrsti, in zaračunati. Poglej še na http://www.volvo-saab.com/index.php. Mogoče je kdo že imel tak problem, in ti lahko pomaga.
Slika
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy So sep 02, 2006 8:53 pm

Verjetno misliš Luftmasse, ki pa ni mešalec zraka in goriva ampak senzor pretoka zraka. To je sicer en od najbolj pokvarljivih delov na motorjih, vendar verjetno ni kriv za tvoje probleme.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 02, 2006 8:58 pm

lublancan je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:Nič druzga ti ne bo preostalo kot generalna na motorju zaenkrat se lahko tega izogneš z zamenjavo obročkov. Če pa je motor že precej zdelan pride pa tudi menjava vseh ležajev,batov,obročkov,tesnil,teflonov...itd.


kje si ti do tega pršou?
od kje ideja da ma probleme s kompresijo?

sonček kakšno izobrazbo maš? čist tko btw


:oops: nisem dobr prebral na začetku sm mislu da ma dizla

Preberi si še enkrat moje odgovore, več vrjant je in ne samo ena.

Lahko bi rekli da ima res težave nekje na enem senzorju in ga potem avto takole serje.

P.S.Lublancan: Pa ti povej kero izobrazbo ibaš btw jest mam narejeno ????? st.

lp



1. odgovor si popravu, sam si očitno oddal popravek prej, preden je prijel moj odgovor
2. tud če bi imel dizla, tvoj odgovor ni biu najboljši
3. odgovarjat na vprašanje z vprašanjem ni kulturno in kaže da se na določeno stvar ne spoznaš, če bi se bi povedal
4. čez 1 mesec grem u 2. letnik elektro faksa, je pa fotr do pred kratkim popravlu avte doma in sm z njimi rasu, ne bom reku da se spoznam neki blazno, sam sem že pomagu pri generalnih, menjavah mašin, une razne servise pa ne štejemo, ker jih je blo preveč... tko da sigurn sm si že roke kdaj umazu, najdu kšno napako, pa kej popravu

zate pa ne vem, ker si u prejšnih temah sprašvou za pomoč pri generalni kako se kej nardi, kaj je use treba narest, kako se sploh mašino sestav (mislm da je šlo za škodo?)
tuki pa že prodajaš znanje o batnih obročkih, teflonif ipd

vzrok za neužiganje je pa treba ugotovit na licu mesta, lahko je recimo kakšn senzor za temperaturo vode in pol j**e užig. je pač več možnosti...
@fajrcajh probi najdt nekega mehanika, ki si bo uzel cajt za tvoj avto, menjvanje vsega po vrsti ni rešitev, če ne gre drugače se zmeni, da ti nov del posodijo in če ne bolje jim ga vrneš


Se opravičujem modertorjem za takle odgovore ter za citiranja

Ljubljančan, če pa si odraščal k je fotr šranfal avte pol bi pa mogu kr vsem pomagat tle po forumu k majo take težave sam doslej kar si dal odg. si jih več kot dovolj skiksnu (falu) pol bi mogu tud sam popravlet avte in povedat odg. iz prve roke in seveda pravilen..ne vem no sam lej jest pa nisem odraščal k je fotr bil mehanik pa se mi še kukr tok svet ker več ali manj sem prebral stare poste ti pa si celo bil priča k je fotr šranfal.....

Drugač pa tudi sam mislim da je krivo tisto stikalo za temperaturo .

lp pa brez zamere ljubljančan ampak včasih moram se mal po hecat
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 02, 2006 9:02 pm

Ni nujno, da če je motor suh pa da ni treba delat generalne...ampak pustimo to pri miru,ker vidm da ni v tem pojnt.

Bencinska to vsak mehanik prej vid problem ker če mrzu vžiga pa topu ne pol nej bi bila pumpa. Se sliš k daš kontakt bzzzzzz če se je pumpa ok.

p
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So sep 02, 2006 9:10 pm

sonček je napisal/-a:...
Drugač pa tudi sam mislim da je krivo tisto stikalo za temperaturo .
...


kako si pršu do tega??

glej vsak, ki se spozna na katero kol tako bl praktično stvar, pa nej bojo to računalniki, avtomobili, motorji.... ve da se prek telefona in interneta ne da kr tko svetovat, če pa neki u živo vidš, poslušaš, vidš efekte, probaš kej je pol čist drugo

tuki ti lahk napišejo 10000 možnosti, seveda tisti, ki so imeli izkušnje z dotičnim motorjem, jst sm volvota vidu sam enga pod pokrovom tko da se je kaj delal, pa še tisti ti lahko povejo samo možnosti, samo možne okvare, najpogostejše okvare

če pač ne gre za neko res banalno napako

on topic: če ma avto elektronski vbrizg, elektronski zaug, pol je verjetno napaka na nekem senzorju, ki daje podatke računalniku
ker ti mrzu vžge, potem lahk razmišlam da je neki v zvezi z temperaturo - recimo temperaturno stikalo, ki pa ne sporoči prave vrdnosti računalniku in je pol problem z zaugom ipd
lahk je še marsikej prek neta se pač ne da povedat, pa testerji ne pokažejo vedno napake
podpis
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So sep 02, 2006 9:20 pm

lublancan je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:...
Drugač pa tudi sam mislim da je krivo tisto stikalo za temperaturo .
...


kako si pršu do tega??

glej vsak, ki se spozna na katero kol tako bl praktično stvar, pa nej bojo to računalniki, avtomobili, motorji.... ve da se prek telefona in interneta ne da kr tko svetovat, če pa neki u živo vidš, poslušaš, vidš efekte, probaš kej je pol čist drugo

tuki ti lahk napišejo 10000 možnosti, seveda tisti, ki so imeli izkušnje z dotičnim motorjem, jst sm volvota vidu sam enga pod pokrovom tko da se je kaj delal, pa še tisti ti lahko povejo samo možnosti, samo možne okvare, najpogostejše okvare

če pač ne gre za neko res banalno napako

on topic: če ma avto elektronski vbrizg, elektronski zaug, pol je verjetno napaka na nekem senzorju, ki daje podatke računalniku
ker ti mrzu vžge, potem lahk razmišlam da je neki v zvezi z temperaturo - recimo temperaturno stikalo, ki pa ne sporoči prave vrdnosti računalniku in je pol problem z zaugom ipd
lahk je še marsikej prek neta se pač ne da povedat, pa testerji ne pokažejo vedno napake


Potem pa povej avtorju, kje se nahaja to stikalo.

lp
samo še benov te bom - kr citiraš takoj pod postom!! Človek bo povedal to kar ve,in ne to kar ti,ko govoriš nekaj v tri ***
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
Fajrcajh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So sep 02, 2006 2:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fajrcajh Ne sep 03, 2006 3:44 am

Trenutno se lahko zahvalim vsem za mnenja in napotke.Predvsem zato, ker več glav več ve.Verjetno bom kar moral malo po linkih pogledat v kolikor je kje že bil kak takšen ali vsaj podoben primer.Res je da preveč mehanikov menjat ni dobro,...kakor je tudi res da se zelo malo teh poglobi v primer....in ne na zadnje prav sigurno se ne da prek Foruma rešiti zadevo hitro in enostavno če se stvar ne vidi v živo...zaenkrat se zahvaljujem vsem in tudi v bodoče bom še spremljal odgovore in mnenja.Če zadevo rešim na kakršen koli način pa sigurno obvestim sodelujoče...kj je bil vzrok in kolikšen je bil strošek,...( " upam, da me ne spravijo na kant " ).. :cry: ...
lp. :lol: :) :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: danci1973, MercedesV in 10 gostov