Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
RoKsOn323
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr mar 29, 2006 3:46 pm
Kraj: NM

Cukanje in ugašanje motorja

Napisal/-a RoKsOn323 So sep 09, 2006 10:17 am

Pozdravljeni!

Imam mazdo 323 f, 1,5 16v, l.95
Pred nekaj dnevi mi je med vožnjo začel avto močno cukati in je povsem izgubil moč. Ko sem se ustavil pa je po nekaj sekundah v prostem teku tudi sam ugasnil. Nato sem se lahko odpeljal domov ampak avto nima skoraj nič moči, močnejši zvok kot pred tem ter ne doseže več kot 3200rpm.
Kaj bi lahko bil vzrok za to? Je možno da so krivi kabli za vžigalne svečke ali je lahko še kaj drugega?

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So sep 09, 2006 12:47 pm

lahko da ti je preskočil zobati jermen
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So sep 09, 2006 2:04 pm

lahko da je spihalo dihtungo na glavi, kaj okoli batov(bognedaj)... Polomljeni ali zviti ventili... odpret bo treba pa pogledat.
 
matija88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To maj 31, 2005 9:21 am
Kraj: otočec

Napisal/-a matija88 So sep 09, 2006 2:26 pm

Isto je bilo pri mojem cliotu. Normalno sem se peljal po avtocesti in kar na enkrat ja motor čisto izgubil moč, motor se je začel bolj tresti iz zvok spremenil in tudi do velikih obratov ni prišel. Nato smo ga z avtovleko odpeljal na servis ta je zamenjal svečke in spet je bilo vse normalno. Čudno mi je pa blo ker pred tem ni dajal avto nobenih znakov da je kaj narobe.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So sep 09, 2006 9:23 pm

preveri tlak goriva, oziroma snemi povratno cev za gorivo pri sistemu za vbrizg in poglej če imaš pretok, oziroma višek goriva ki teče nazaj v rezervoar. Če nimaš povratnega toka potem imaš okvaro b. črpalke, mogoče samo zamašen filter za gorivo.
2. možna napaka je >>piškotek<< modul vžiga v razdelilcu vžiga, katera se mi zdi bolj verjetna kot prva. Poglej kakšna oznaka je na piškotku J17x
Možne so tudi druge napake, odvisno od stanja avtomobila in vzdrževanja.
:lol:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Zavore blokirajo

Napisal/-a tuning1 Pe sep 15, 2006 9:41 pm

Pozdravljen. Imam R19 16V letnik 93 in ima prevoženih 183.000km(upam da realnih ker sem jo kupil pred 2dvema mesecema). Zavore so mi začele kar same od sebe blokirat brez da bi pritisnil na pedalo. Včasih takoj ko vžegm avto, včasih po nekaj km vožnje. Ko pa avto stoji nekaj časa pa same od sebe popustijo.Ne vem zakaj je do tega prišlo in kaj naj zamenjam,ali servo za zavore ali glavni zavorni cilinder. Olje pa ima vrelišče na 192 stopinj. Nima pa ABS.In tudi plavo je začel kadit na momente ampak že imam tesnila in teflone ter batne obročke. Mislim da sem skuril tesnilo na glavi motorja.Ima to mogoče kakšno povezavo z zavorami??
Hvala za odgovor.

LP. Sašo
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 15, 2006 10:48 pm

Možnih je več napak, morebiti prašne gumice slabe, pa posledično zariba bat v zavorni čeljusti. Odpreti eno čeljust, pogledati kaj je na stvari, namazati okolico prašne (zaporne) gumice z nevtralno mastjo (Ate mast za zavore). Lahko so ploščice toliko izrabljene, da se kajlajo v čeljusti. Predlagam menjavo ploščic (Ferodo-Motomat, Textar-Samming) in mazanje vseh premičnih delov, vodila so tudi zaprta z gumicami. Pazi, da bo mast, ki je izključno za zavore (ATE-silikonska), nekateri se zaj..., ker namažejo z navadno mastjo. To povzroči povečanje teh gumic za 2x in zaribavanje teh delov. Zavore morajo biti vedno preverjeno prav sestavljene in z uporabo ustreznih materialov. Preveri tudi hod pedala glavnega cilindra, ki mora imeti nekaj lufta, da se natoči novo olje ali izpusti pritisk v sistemu v zbiralnik olja.
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi So sep 16, 2006 6:07 pm

Samo ferode ali textarja ne dajej noter.
Raje daj kakega jurčka več pa kupi Lucas ali Bendix.
Drugače pa kakor koli obrneš R19 letnik nima 180kkm. (imela jih je najverjetneje leta 2000 ali pa že kako leto prej).
Zelo težko da so realni km- ji edino če je avto od tvojega sorodnika in 1 lastnik je bil on.
Boris
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So sep 16, 2006 10:45 pm

Vsake nove ploščice so dobre, le pravilno jih moraš ulaufati. Tudi v Boschevi, Bendixovi, Delphi in ATE škatli ti dajo not Textarjeve ploščice, za redke serije še posebno ne delajo vsi ploščic. Sem bil trmast in sem hotel LUK sklopko, pa sem jo seveda dobil. Ko odprem je bila nalepka LUK čez Valeo, pa reči kaj če znaš.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So sep 16, 2006 11:23 pm

Lumpi je napisal/-a:Samo ferode ali textarja ne dajej noter.
Raje daj kakega jurčka več pa kupi Lucas ali Bendix.


In kaj je narobe s ferodo zavornimi ploščicami? Kvaliteta ferodo ploščic je definitvno večja od ploščic Lucas(nekoč so bile pojem, danes so nekvalitetne in zanič) - testirano na domačih renaultovih vozilih. Celo na petko turbo sem jih dajal, ker so lucasove šle takoj u franže.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], zundapp in 7 gostov