O problemu rošenja stekel smo že na veliko pisali, uporabi iskanje
Je pa osnoven problem, da se avtom s klimo bolj rosijo stekla kot brez klime, ker je pač klima bolj zaprt sistem, na avtu brez klime pa tudi brez prižganega ventilatorja tudi pozimi dovolj piha na šipo (ob odprtem zračniku), da se le-te ne rosijo.
Treba se je sprijazniti z dejstvom, da je pri avtu s klimo treba pozimi ves čas imeti prižgan ventilator vsaj na 1. stopnji pihanja, drugače pač ne ne bo šlo brez rosenja

. Avto zato ne bo skuril opazno več bencina, če ti ventilator ropota in gre na živce, ga pač daj zamenjat
Najprej: v 99% je kriv mikrofilter (na nekaterih avtih ga je, da se da normalno pozimi voziti z njim, menjati skoraj vsako leto). To je zadeva, ki je 95% mehanikov ne menja oz. celo ne zna zamenjati, ker je v nekaterih avtih na blazno zaj****** mestih (moraš razstavit pol armaturke). Nekateri ljudje mikrofilter klime zamenjujejo celo z zračnim filtrom motorja oz. "filtrom klime" (=sušilec plina klime, čisto druga stvar). Možno je tudi, da je zdaj filter narobe obrnjen...
Mene je recimo bivši lastnik mojega avta nategoval, da je bil filter zamenjan tik pred prodajo, noter je bil pa filter z letnico 1999

Ni druge, filter še enkrat vzet ven in pogledat, kaj je na stvari...
Obstaja še 1% možnosti, da je krivo kaj drugega (recimo, da ti pečka gretja spušča antifriz, ta pa nato hlapi v kabino in se na šipah dela film antifriza in se rosijo šipe) - se da pogledat amapak rabiš razstavit aramturo. Poleg tega bi ti morala izginjati hladilna tekočina.
Pogost razlog je tudi slabo znanje uporabe ventilacije (problem se vidi pozimi, ko kompresor klime noče delati) - preberi navodila za uporabo od avta oz. poišči moje stare poste o tej temi, ker se mi ne da še enkrat na dolgo nakladat
