Skoraj ziher sem, da ti je not ostal zrak. Pri menjavi glavnega cilindra je zelo kunštno popolnoma prezračiti sistem (toliko težje, ker ima ABS).
Zna biti, da bo treba tudi na ABS-u nežno odšraufati cevke (eno po eno) in tako dolgo stiskati, da se vso olje menja, potem pa ponoviti vajo še na vsakem od koles...
verjetno ni zraka notri ker če je zrak pedal ne pride do dna
isti problem ma kolega na GTI4 letnik 1999 ki ma dober zavorni učink a pedal če ga držiš pride do dna pa ziher nima zraka v sistemu in na servisu so komentirali da so zavore v redu
jst sm meu tut poobn problem.mam sicel lantro(z abs) pa se mi dogajal isto.pa so mi na racunalnik prklopl pa blo use ok.po so mi pa s testrjem prezracl bremze pa je blo ok.
vec ne vem povedat ampak ta testr se mi zdi da je racunalnik k ga gor prklopjo.
Jaz na zdajšnjem avtu nimam servo zavor, na prejšnjem pa se spomnim, da je na cilindru servozavor (črn boben 20cm premera) v sredini na osi tesnilo iz filca. Tega je treba čistiti, ker mora biti prehoden za zrak in tesniti prah. Renault je zahteval redno pregledovanje in čiščenje (R21, R25, Safrane, motor J7R750) in mislim da bi to tudi lahko vplivalo na ta pojav. To je bilo navodilo v nemškem manualu za vzdrževanje, v Haynesu tega nisem zasledil.
Men se je to dogajalo na službenem kombiju Reno Master, pa sem samo dolil pol litra zavornega olja, pa je blo v redu za en tedn. Očitno je olje nekje puščalo.
lahko da kje cevka pušča, je treba prevert, jst sm se v križišče zapelu brez bremz, ko je le ena od teh počla se ni za zajebavat, drugače pa je treba prezračit in pomoje nebi smel bit več problema:D