Črpalke v bencinu zdržijo največkrat celo življenjsko dobo avta.
V dizlu je pa malo drugače. Crkujejo zaradi nečistega dizla, biodizla in podobno. Sam dizel je zelo problematičen za komutacijo, saj se rotor z kolektorjem vrti neposredno v gorivu.
Stari dizli teh črpalk sploh niso imeli, ampak so imeli samo visokotlačno mehansko črpalko. Zato tudi crkniti ni mogla. To pomeni, da je ta problem nastal šele s temi DCI, SDI, HDI, TDI in podobnimi motorji.
Če boš kupil avto sedaj boš mogoče že imel notri črpalko z grafitnim komutatorjem kateri zdrži veliko več. So pa problematični dizli tam do leta 2003 ko še ni bilo prav veliko grafitnih komutatorjev v črpalkah. Največ grafitnih komutatorjev vgrajujejo v črpalke za trge kjer imajo zelo nečisto nafto kot je npr. v Braziliji...v Evropi pa se tudi povečije iz leta v leto.
Ali mi lahko poveš kje je ta mahanik, ki ima kot si rekel veliko crknjenih črpalk
Jaz namreč zbiram crknjene pumpe. Če jo kdo ima kakšno se zelo priporočam.
LP