Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Citroen ax, zalit z vodo.

Napisal/-a Miholl Po sep 18, 2006 10:28 am

No včeraj sva se s sestro vozila po res hudem nalivu in vmes zaplužila (na ulici Hradeckega v LJ.) v kr konkretno lužo sredi ceste,ki jo je ubistvu kr poplavilo-voda ni odtekala. No ko sva zapeljala čez (počasi) je avto začel trokirat. No doma sem ugotovil da je zalilo eno svečko z vodo. Sicer mi ni jasno kako je voda prišla zraven - svečka in kapica kabla sta bla čist mokra...
No zadeva se do danes zjutrej posuši in avto dela bp. Ko pa je hotla sestra it iz šole domov pa je avto totalno zatrokiru in tut crknu. Sicer zalaufa ampak cuka da skor ni za vozit...
Ka bi loh blo? Fuč svečka in kabel?
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po sep 18, 2006 10:56 am

Ok, kot pod prvo ne verjamem, da si peljal počasi in da je voda špricala tako visoko, da bi dosegla svečke. Je skoraj nemogoče. Itak so skrite v blok motorja, pa še kabli tesno nalegajo na njihove robove, tako da ne verjamem da je to od te luže. Sam sem svojega AX-a peljal po Zadobrovški cesti pod podvozom Polje, ko je bilo najmanj 10 cm stoječe vode, pa mu ni bilo nič.
Sicer pa je možno, da so ti pričeli kabli prebijat. Svečki pomojem ni hudega. Zamenjaj kabel, pa bi moral delat.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po sep 18, 2006 11:04 am

Peljal sem počasi ker so tam ležeči policaji drugače, pa lilo je kot iz "škafa" in se ni vidl vn ama nč...
Ja to se tut men zdi neverjetno da bi od luže voda prišla k svečkam...sam takoj po luži je zatrokiral in svečka ter kabel sta bla čist mokra...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po sep 18, 2006 11:53 am

Možno je da voda pride tudi zraven svečk zato je potrebno kable odstranit in vse skupaj osušiti do suhega. Ravno tako preveri razdelilno kapo (če jo ima) saj je tam največkrat problem zaradi vlage, ki se nabere na kontaktih še posebej takrat ko se motor ogreje in se kapa rosi od znotraj. Zaradi tega se lahko dogaja takšno trokiranje šele kasneje tudi po 10 ali več kilometrih normalne vožnje.

V kolikor ima vžigalne tuljave preveri tudi shost kontaktov na sami škatlicah od tuljav.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Po sep 18, 2006 10:17 pm

Malo z WD40 pošpricaj po vse skupaj pa bo mogoče bolje.
Jaz sem enkrat že takoj pošprical ko sem zaplužil in je bilo takoj dobro.
WD odrine vodo pa še neprevoden naj bi bil.

Saj ne da bi delal reklamo... :lol:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po sep 18, 2006 10:49 pm

.. AX i ali na vplinjač... v najhušem primeru je pojedel vodo in zvilo ojnico...(res v najhujšem)...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To sep 19, 2006 5:32 pm

posuš razdelilno kapo
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To sep 19, 2006 9:39 pm

Ko snameš rezdelilno kapo boš znotraj videl, če boš zelo pozoren, kot las tanke ogljene sledi iz sredinskega kontakta na vsako svečo. Z manjšim nožkom z občutkom to oglje odstraniš, namažeš plastiko znotraj kape s cunjico, namočeno z WD40 in potem ne boš prepoznal svojega avta. To je napaka, ki se potencira v vlažnem okolju. Zadeva sploh ni hecna, ker če cilinder ne dela, spiraš olje in obraba je nenormalna. Pri snemanju kape ali rotorja je treba biti pazljiv, da rotor natakneš natančno in ne na silo na zob in pazljivo do konca, včasih je med ohišjem in kapo še nylon podložka. Ta ščiti pred prahom, obenem se pa slabše suši, če je znotraj vlaga. Poskusi.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To sep 19, 2006 9:51 pm

... kaj pa če nima kape ?
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr sep 20, 2006 7:21 am

Zelo nejasno je, o katerem avtu govorite. Povedal sem, kaj pomaga, če imaš kapo. Jaz imam slabo izkušnjo s cinšpulo. Naenkrat sta mi odpovedala dva cilindra, ki sta skupaj zvezana in sem se po štirih cilindrih privlekel do prvega servisa. Vzrok je bil počena plastika modula cinšpule, pri meni je to skupni modul treh cinšpul Sagem. Koštalo je 56K sit. Torej, če je kje počeno in pride voda zraven, primar ali sekundar prebije, kar mu je bližje in modul gre rakom žvižgat. Renaulti, Citroeni in Peugeoti imajo posamezne module za vsak cilinder. Kaj več povej, kako je narejeno.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr sep 20, 2006 8:20 am

Smo popravili :)

S kompresorjem sem spihal prostor okoli svečke. Edina skrivnost je kako je tolko vode zraven prišlo ker ni blo okoli nič mokro....
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], zundapp in 6 gostov