Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

prek 3500 obratov ne gre več!!

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 2:33 pm

sicer problem je taki pelo san se normalno pa te jeme gas dam pa pridem do 3500 obratov pa začne cukat in prek 3500 obratov negre ..... pod temi obrati pa motor normalno deluje nič ne cuka pa te stvari....doma sm pol probal na mestu spet in 'prek 3500 negre tak se sliši ko pride do 3500 koda bi bla blokada motroja tam narjena samo je na 5500!! lahko tiščim gas 10s do konca pa bo vedno do 3500 prišlo pa malo dol spadnilo pa spet nazaj do 3500 pa isti postopek pol ..... ka bi lahko blo narobe prosim za nasvete.
gre pa za mašino 2.0 16V l.91 135km "ajnšpric".
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po sep 18, 2006 2:52 pm

Odklopi za kaksno minuto akumolator, da se resetira računalnik, mogoče bo potem šlo.
ali pa kaj z vžigom ni vredu, nevem :roll:
BMW E46
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 18, 2006 2:59 pm

Zmanjkuje pritiska v bencinski napeljavi? Filter, črpalka, regulator pritiska.
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 3:28 pm

črpalka benzinska je nova .... tam pri filtru zračnem je tude use ok pa pol sm dal še dol pa sm brez filtra malo na mestu ga mel pod gasom k sm mislu da je mogoče kaj zaštopano u škatli pa da ni dovol zraka pa ni to.... kak pa naj preverim regulator pritiska al ka že?
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 3:33 pm

ok nism nič spremenu pa probam zdj pa use normal gre do 5500!! samo nekaj je narobe uselih ker čene samo tak nebi jebalo :( ka bi lahko blo?????
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 18, 2006 3:46 pm

Bencinski filter, kdaj je bil menjan. Tank je prezračen, da ni podtlak.
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 3:54 pm

em to pa nimam pojma za ta filter....a je možno da je računalnik? ker zdj dela koda prej nebi nič blo narobe....:( pa nič nism delo oz menjo....
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po sep 18, 2006 5:25 pm

Blokado bi moral met nad 5500.
Se 1.2 in 1.4 75 km od vw pridejo do 5800.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Bravo28
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr nov 10, 2004 6:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bravo28 Po sep 18, 2006 5:31 pm

joztom je napisal/-a:Bencinski filter, kdaj je bil menjan. Tank je prezračen, da ni podtlak.

Kako pa prezracis?Jaz vedno ko grem tankat ko odprem pokrovcek od rezervoarja pihne ven...

lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 18, 2006 7:21 pm

Ponavadi je pod avtom v bližini tanka na poden prišraufan okrogel aluminijast cca 10 cm v premeru valj. Se ga mora občasno menjati. Tudi oddušnik je pomemben, je pa treba vedeti kako je kakšen avto narejen, nekateri imajo ogljene, če se zamašijo, delajo vakum v tanku in pumpa ne more zadosti črpati na 2,5 atm. Ko gre pritisk čez to mero, pa iberlauf ventil na dovodni cevi pri dizah pošlje bencin nazaj v tank. Tako evropski avti, ameriški pa imajo to ravno okoli obrnjeno.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po sep 18, 2006 7:49 pm

:atensn Po slik sodeč gre za VW passata 20 16v.
:o Mislim da te j**e hall geber v razdelilcu VN - frtajlerju.
Poskusi sneti konektor 3 žic, vžgi avto in pohodi gas, če trokira, oziroma imaš blokado na 3500 RPM potem imaš napako ta senzor ali pa instalacijo. :tipk

:wiihuu Nedolgo nazaj sem imel na 1.8 passatu let 95 podoben primer.
:ue računalnik ga je sral
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 8:35 pm

Blinder je napisal/-a:Blokado bi moral met nad 5500.
Se 1.2 in 1.4 75 km od vw pridejo do 5800.


nvn moj ma na oz ne motim se na 4500!!! pa je use original.... tko da jst neven kak je ta blokada nrjena zdj sm šou gledat pa 4500 je blokada! :roll:


dr.otkar

ja 2.0 16V je ... frtajler smo zadnič menjali. :roll: ene mesec dni nazaj mogoče malo več.
zdj pa use normalno dela pa nism nič tikall.... tko da nekaj je definitivno narobe .... :? :shock:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po sep 18, 2006 9:38 pm

:tipk a si probu snet kabl z frtajlerja pa pol vžgat avto ?? :vrum
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 9:40 pm

ne to bom ju3 naredo te pa mo vidli kuga je :D
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po sep 18, 2006 9:49 pm

ta motor se more vrtet do 6500 vsaj pa a ste vi kej štelal predvžig ko ste frtajler menjal?če niste ne vem kaj čakate poglej pa še vse podtlačne cevi pa da ni kakšen senzor za obrate zmajan
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 10:03 pm

samo glej če je zaj delalo 1mesec kak treba pol ni to krivo....ja jst neven to ma že odkar ga mam na 4500 blokado :roll:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Staccatto
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Ne jul 18, 2004 11:53 am
Kraj: Tropovci

Napisal/-a Staccatto Po sep 18, 2006 10:04 pm

al pa če obratomer j**e :lol:
Pre ka mam prevelik avto zato nega več The Stroja :)
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator To sep 19, 2006 1:03 am

Pred štirimi leti sem imel podoben problem pri moji Sierri, letnik 1990: pri 4000 obratih je avto začel trokirati in iz izpuha je pokalo kot na dirki. Do 4000 obratov pa je delal povsem normalno.
Na servisu so se dva dni matrali ampak ničesar ugotovili, so pa zamenjali filter in črpalko goriva. Pa tudi rezervar ni imel podtlaka.
Potem pa je en možiček v Italiji (ki je BTW s podobnim avtom vozil rally in ga je zato dobro poznal) po 20-ih minutah iskanja odkril napako: senzor pozicije glavne gredi (senzor obratov po domače, najbrž) je imel rahlo počen konektor in je zato dobil malo lufta, v katerega se je nabrala umazanija in preprečevala prevodnost električnih signalov od senzorja do računalnika. To sem očistil in utrdil in stvar še danes dela.

Če ti bo to kaj pomagalo...
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To sep 19, 2006 2:24 pm

Čare, če motor vleče zrak od nekje drugje, potem avto nima štandgasa, trokira na mestu, težko se z njim spelje.
Saj, če se ukvarjaš z elektroniko in motoroznanstvom potem ti komentar oprostim, drugač pa.....

Kot sem napisal v frtajlerju je hall geber, za položaj odmične gredi.
Če ne daje signala mot.rač. potem ta na dosti nižjih obratih trokira kot bi imel blokado obratov..
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To sep 19, 2006 3:11 pm

Težko verjamem, da se elektronika analogno odziva, npr nad 3500, če bi bile težave s hallgeberjem bi tudi v nižjih obratih nemirno tekel.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: zundapp in 8 gostov