Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

po dežju ne vžge

Napisal/-a busman Po sep 18, 2006 5:18 pm

Vem da podobna tema že obstaja, vendar so pri meni malce drugačni pogoji.

Gre se za vžiganje avta potem, ko je nekaj časa stal(čez vikend), vmes pa je cel čas deževalo.Avto je renault 5 five 1.4, 96 letnik

To se je že večkrat zgodilo.Našprical sem že vse kable, očistil vse kontakte, svečke in še vedno nič.
Avto sicer vergla normalno in nobenega čudnega zvoka ni slišati.
Pač ne vžge.Nočem ga pa verglat pol ure ker zihr ni dobr za motor.
Zanimivo pa je, da ko se zunaj posuši, oz. ne dežuje nekaj časa, pa vžge kot da ni bilo nič.Predvsem je zoprno zjutraj zarad službe.

Kaj pravite, oz. a je že imel kdo podoben primer?

L.P.
 
Uporabniški avatar
|kr_en|
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Sr okt 06, 2004 8:37 am
Kraj: Šentjur

Napisal/-a |kr_en| Po sep 18, 2006 5:31 pm

razdelilno kapo si odprl? pa obrisu pa naspricu?
imam peticu........nije beemve......ali troši ko beemve!!
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman Po sep 18, 2006 5:35 pm

še ne, bom še to spucu, pol mi pa že zmanjka idej

bom sporoču če bo kej bolš

L.P.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po sep 18, 2006 7:18 pm

|kr_en| je napisal/-a:razdelilno kapo si odprl? pa obrisu pa naspricu?


bo kar taprav vzrok
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po sep 18, 2006 8:02 pm

Ponavadi daš novo kapo pa rotor in zadeva špila kt urca.
Če daš pa še nove svečke po si pa že za Alonsom.
na Anet po material pa v garažo. ;)


P.s. a je zjutraj moral zmeraj parkrat motor štarter zavrtet, da je vžgala :?:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman Po sep 18, 2006 11:46 pm

dr.otkar je napisal/-a:Ponavadi daš novo kapo pa rotor in zadeva špila kt urca.
Če daš pa še nove svečke po si pa že za Alonsom.
na Anet po material pa v garažo. ;)


P.s. a je zjutraj moral zmeraj parkrat motor štarter zavrtet, da je vžgala :?:


če je blo suho vreme je zmeri vžgal iz prve.Nikol problemov.
Tut če je čez vikend stal.
Samo kadar je stal na dežju, pa ni hotel dokler se ni posušil.

Jutr spucam kapo pa bomo vidl

L.P.
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman Če sep 28, 2006 5:24 pm

Evo, pa je zrihtan.
Vglavnm, kapa je bla že čis zlizana,
tko da sm jo zamenju, pa rotor očistu.

Zdej pa vžiga k norc 8)

Hvala vsem za info.

L.P.
 
marc4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če sep 28, 2006 6:22 pm

Napisal/-a marc4 Če sep 28, 2006 6:27 pm

lp. da ne odpiram nove teme.
imam podoben problem.
Avto je renault 5 campus 91 letnik

Pred kratkim mi je avto iz neznanih razlogov začel trokirati in izgubljati moč. Ali pa sploh ni prijel na gas. Peljal sem ga k avtoelektričarju kateri mi je zamenjal platine, svečke, kondenzator, federček, pokrov razdelilne kape in rotor. Problem je bil rešen za dva dni. Potem pa se je težava ponovila.

Avto se nekaj časa normalno pelje potem pa iz nenada začne izgubljati moč v najslabšem primeru pa celo ugasne. Če ima kdo kakšen predlog kaj naj še pogledam naj prosim svetuje.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če sep 28, 2006 7:11 pm

zabit frgazer
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Če sep 28, 2006 7:42 pm

Če imaš zraven vžigalne tuljave eno srebrno škatlico (elektronski vžig) potem se lahko napaka skriva tu not.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe sep 29, 2006 12:18 am

dr.otkar je napisal/-a:Če imaš zraven vžigalne tuljave eno srebrno škatlico (elektronski vžig) potem se lahko napaka skriva tu not.


pravi, da so bile menjane platine.

Sicer pa so lahko krivi tudi kabli, če kje kakšen prebija.
 
marc4
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če sep 28, 2006 6:22 pm

Napisal/-a marc4 Ne okt 01, 2006 9:53 am

zamenjal sem filter za bencin in spucal dizo. težava ni izginila. se pa problem pojavi ko se avto segreje. ko je hladen vse deluje normalno. vžge brez problema. po 10 do 15 minut vožnje pa se pojavi težava.
 
busman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po jan 23, 2006 5:11 pm

Napisal/-a busman Po nov 09, 2009 10:41 pm

Pozdravljeni!

Spet isti problem.. :( Spet mi ne vžge. Gre za isto 5ko kot v začetku teme, 1.4 five l.96.

Včeraj mu je kar naenkrat zmanjkalo moči med vožnjo. Baje je nekaj trokiral že prej(nevem točno, ker ga ne vozim)
Pregledal sem kapo in en kabel je na stiku s kap čisto oksidiral. Seveda sem takoj zamenjal vse kable in pa kapo. Počistil rotor in... nič.

Ob kontaku se sliši benz pumpo in pravtako po nekaj vžigih začne smrdeti po neskurjenem bencinu, tako da bencin zagotovo pride do mašine.

Da bi vse 4 sveče crknile naenkrat se mi zdi malo verjetno..

Preostane mi še cinšpula in pa rotor, katerega še nisem menjal. Tako da me zanima, kakšen je pravzaprav postopek pri menjavi le-tega. Je potrebno na kaj paziti, ali se enostavno odvije in privije novega?

Pa še nekaj, kar sem opazil. Namreč vsakič ko sem snel kapo je bil rotor obrnjen v isto smer. Nisem tak majster, da bi vedel natančo ali je to normalno, morda zgolj naklučje? Ali je možno da se rotor sploh ne bi vrtel? z roko ga nisem mogel obrniti..

Danes (ko cel dan ni padal dež-ob suhih dnevih ni problemov) je sicer vžgal vendar ni bilo odziva ob pritisku na plin in po nekaj sekundah je ugasnil.

Zahvaljujem se vam za vsakršne nasvete in pomoč.
Lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po nov 09, 2009 11:03 pm

Glede na to da ne reagira na gas pedal se men bolj dozdeva da te jezi nekaj okol bencina....poglej in prepuči malo kontakte ki pač so....oko pa vrži še na podtlačno cevko ki gre iz "frgazerja" na en senzor na požarni steni. Lahko pa tudi razštelan vžig....

Rotor skoraj nemogoče da se ne bi vrtel....lahko pa probaš . Ko boš mel sneto naj ti en mal povergla ti pa glej....rotor je samo natakjen in se ga lepo snema ter menja z novim. Cinšpula pa je prav tako samo pritrjena z vijaki in na njej natakjeni kabli.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov