Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Motor izgublja moč!

Napisal/-a DIZELAŠ Če sep 21, 2006 6:58 pm

Pozdravljeni!

Nekaj tednov že opazujem precejšen upad moči.Gre za motor za 1.9 TDI 90ks z bosch pumpo v Ibizi letnik2001.150 000km prevoženih.
Avto cca4 mesece ni bil skoraj nič vožen,ker sm bil v tujini.
Dvomim,da bi se avto zamoril v tem času.Največji upad opazim v V.prestavi,kjer avto na avtocesti več ne prseže max 3200obratov in hitrost 160km/h.V samem delovanju ne opazim nekega čudnega zvoka,vžiga v prvo,poraba normalana 5l/100km.Sam efekt pri malo hitrejši vožnji pa je ,kakor da bi avto nekaj dušilo pri večji hitrosti od 140km/h dalje.Kaj mislite ,da bi lahko bilo.?
Hvala za odgovore!
LP
 
Uporabniški avatar
CarInvent
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: So nov 08, 2003 11:14 pm

Napisal/-a CarInvent Če sep 21, 2006 7:52 pm

lahko bi bil slab LMM (merilec pretoka zraka), zelo pogost problem pti TDIjih. Tu je najzanesljivejši test kar probna vožnja z novim. Test in tudi morebitni ugoden nakup lahko opraviš pri www.avtoelektronika.si
Računaj na strošek testa cca 15eur, oziroma nov LMM cca 90 eur.

lahko pa je tudi kaj drugega - naftni, zračni filter, nekaj kar onemogoča dovod zadostne količine goriva/zraka pri večji porabi goriva (višje hitrosti) ..

lp
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Pe sep 22, 2006 12:46 pm

Sicer ne vem kako je pri Nemcih, pri italijanskih dizlih odklopiš ta LMM, se zapelješ in vidiš, ali dobro vleče, potem je LMM kriv. Lahko pa za začetek očistiš kontakte s kontakt sprejem (ne WD 40), če so slučajno samo kontakti umazani, in priklopiš nazaj.
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT Pe sep 22, 2006 1:22 pm

Tečko je napisal/-a:Sicer ne vem kako je pri Nemcih, pri italijanskih dizlih odklopiš ta LMM, se zapelješ in vidiš, ali dobro vleče, potem je LMM kriv. Lahko pa za začetek očistiš kontakte s kontakt sprejem (ne WD 40), če so slučajno samo kontakti umazani, in priklopiš nazaj.

samo po izklopu in ko dač kontakt comp.zazna napako-vrže v zasilni program in spet nič ne veš.pri meni je bilo tako in ni bil lmm ampak zabit EGR ventil.
če ga isklopiš (LMM) morač peljati na servis da ti zbriše napako
www.fiat-klub.si
Slika
SAMO DA JE VONJ PO NAFTI!!!
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Ne nov 12, 2006 10:29 am

Živjo!

Na avtu smo naredili servis,menjali olje,filtre zračnega, oljnega,naftnega,a še vedno je avto nekako len in po ravnini v V.prestavi ne preseže več 3100-3200 obratov max.160km/h in še do tja rabi kr zajeten čas.Pojma nimam kaj bi lahko bilo.Res pa je ,da je okol turbina malo narošena površina in kaka kapljica olja.Mislite da je kaj s turbino?
Hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne nov 12, 2006 11:10 am

Kot ti že ves čas govorijo.... zamenjaj LMM,dobiš bosch-ovega ali beru-jevega za slabih 15.000 sit.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne nov 12, 2006 1:16 pm

Beja servis - sm skor stoprocent da je turbina v zadnjih izdihljajih. Podobne simptome smo mel namreč mi na na našem dizlu, vendar smo predolgo odlašali in je bila turbina zrela za odpad. Lahko pa bi jo obnovili...

www.beja.si
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov