Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
chino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Po apr 04, 2005 1:52 pm

Počasno ogrevanje

Napisal/-a chino Sr okt 18, 2006 2:15 pm

Mam manjši problem glede ogrevanja motorja in posledično seveda tudi gretja kabine v teh hladnih dneh :cry: Namreč; poleti sem menjal termostat, ker je prejšnji ostajal odprt. In novi termostat se očitno odpira zeloo počasi, saj se mi sedaj recimo kazalec temp. zjutraj šele po 5-6 km normalne vožnje sploh premakne iz 0.
Pa me zanima ali je sigurno kriv (naroben?) termostat ali je lahko vzrok počasnemu ogrevanju mašine še kje drugje??
Avto je pa VW polo 1.4, l.99
Hvala
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Sr okt 18, 2006 2:47 pm

Ko vžgeš avto, po 5h minutah odpri pokrov motorja, ter potipaj hladilnik... če je mlačen ali topel, pol termostat ne dela, oz je vedno odprt. Če pa termostat dela, pa bi bil krivec za počasno ogrevanje notranjosti kvečjemu notranji hladilnik.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr okt 18, 2006 2:56 pm

Termostat odpre pri večji temperaturi, in vodo(hladilno) ko se le-ta zagreje u motorju menja z vodo u hladilniku! Da ti ne zagreje dovolj hitro je lahk vzrok tudi zrak v hladilnem sistemu! ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 18, 2006 5:46 pm

po vsej verjetnosti maš zanič tudi ohišje termostata(plastični kos v katerega le ta pride)če je 60 konjski motor ali si postrani montiral termostat al si pa "kvalitetno"robo nabavu pa je spet zanič
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli Sr okt 18, 2006 5:53 pm

TUNING_BOY je napisal/-a:Da ti ne zagreje dovolj hitro je lahk vzrok tudi zrak v hladilnem sistemu! ;)


ja to je res, je bil pri meni isti problem, ko sem prezraču cevi je vse ok in dela čisto normalno ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 18, 2006 6:40 pm

WV se zrači sam pa ti motorji se drugače zelo hitro segrejejo tudi pozimi kolega je imel na 1.6(ista zasnova) po 2-h kilometrih že na delavni temp.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr okt 18, 2006 7:41 pm

A si prav obrnil termostat, senzorski del mora gledati v blok in ne v gumi čevo.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Sr okt 18, 2006 7:48 pm

čare je napisal/-a:WV se zrači sam pa ti motorji se drugače zelo hitro segrejejo tudi pozimi kolega je imel na 1.6(ista zasnova) po 2-h kilometrih že na delavni temp.


To ni res! Se vozim vsak dan z vw passatom pa zdaj ko je hladno rabi kr neki cajta da je na delovni temp. čeprav lahko že prej zagreješ kabino, vendar ni na delovni temp.! Tk da ne vedno vsi kolega to kolega ono...! ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr okt 18, 2006 9:50 pm

in zdej še reč da se voziš s TDI -jem pa tudi če se ne mi povej ker passat ma tako zasnovo motorja kot polo 1.0 ,1.4 ,1.6????
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr okt 18, 2006 10:23 pm

Po dveh kilometrih ni Passat nikoli na delovni temperaturi. Mel dva passata, različne mašine not, pa je rabo malo več kot 2km. Je pa res da po 2 km začne toplo pihat not. :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Sr okt 18, 2006 10:25 pm

Tud tud kolegu na golfu 3 gti takoj vroce piha men pa trraajaa sam ce je tko je tko jeba* ga :)
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če okt 19, 2006 2:05 am

Fantje, slabe avte mate ;) Menjat bo treba. :P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če okt 19, 2006 8:11 am

Men pa na fabiji že po dveh minutah začne notr tolp pihat, je pa res da je avto v garaži.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če okt 19, 2006 8:51 am

najprej pust naj na mrzlo piha(pac te mal zebe) pol pa ko se kazalec majckeno dvigne pa gretje uklopi.Ne dat takoj gretja na zacetku...

PS:al pa flikni karton spredaj(sam tko da se ne bo videl)
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Če okt 19, 2006 9:29 am

jao, pa saj ne odpre kilerja takoj :roll:
pa tudi če izklopiš gretje ti avto ne bo kaj prej ogret na delovno temp.
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Če okt 19, 2006 9:58 am

preveri termostat; oz. ga še 1x menjaj (saj ni drag...)!
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če okt 19, 2006 11:24 am

Termostatski ventil ti ostaja odprt ali pa vsaj delno odprt. Razstavi zadevo in ga poberi ven. Pri hladni mašini mora biti popolnoma zaprt, razen ene male luknjice, ki skrbi, da sploh topla voda pride do ventila.

Če je vse OK, daj ta termostatski ventil v kuhinjski lonec z mrzlo vodo in ga daj na štedilnik. Nato zadevo ogrevaj in opazuj kako se zadeva odpira zraven pa meri temperaturo. Glede na specifikacije bi verjetno moral odpirat tam nekje pri 80-90 stopinj celzija (če se motim naj me kdo popravi).

Če odpira prej ni v redu saj začne prehitro spuščati vodo v hladilnik, kjer jo ta s pomočjo mrzlega okoliškega zraka preveč ohlaja, kar ni dobro tako za motor kot za počutje v avtu.

Sicer ne poznam sistema na Polotu samo lahko si pozabil montirati še kakšno tesnilo (če seveda obstaja) ali pa si izbral ventil, ki odpira prej kot je predpisano za ta tip motorja :?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če okt 19, 2006 12:04 pm

no pa še js prosim enkrat za pomoč :)
stvar je sledeča: avto je astra f 1.4 (8v) in zej ko je zjutri pa tut čez dan bol hladn se mi avto sploh ne segreje na delovno temperaturo, gretje kabine dela pa čist ok :!:
razen če se peljemv koloni ali za tovornjakom,torej zlo počas al pa normalno pa v zaveterju.
Za primer od podčetrtka pa do slo. bistce se kazalec dvigne max tik nad modro polje, pol se dvigne na 90stopinj,če mam srečo in na avtocesti spet na modro polje, v mb se pa spet normalno segreje.
Avto je bil kuplen na primorskem, če ma mogoče to kej veze, ker poleti se je pa normalno segrel.[/b]
LP Rok
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če okt 19, 2006 12:49 pm

Gen|uS je napisal/-a:Avto je bil kuplen na primorskem, če ma mogoče to kej veze, ker poleti se je pa normalno segrel.


Si že sam pogruntal (pravi nick!) - avto je tovarniško prilagojen primorski klimi, zato tako ohlaja. Npr. Astre za afriške države imajo pa še dodatno hlajenje (posebna klima za motor), zato pa tem astram zmrzne voda v hladilniku že pri +7 stopinjah Celzija. Zamenjaj avto za takega s celinsko prilagojenim motorjem. :oops:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če okt 19, 2006 1:55 pm

pa ajde j*** te človek se ne spozna in je pač vprašu in pol mu tako pribiješ. GENIUS menjaj termostat!!

P.S.drugače imajo avtomobili za egipt in podobne pokrajine prilagojeno oz. močnejše hlajenje.... tko da...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov