Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
x4maximus
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Po feb 16, 2004 11:04 am

Večja poraba 307/HDI/90.......!!

Napisal/-a x4maximus Ne okt 22, 2006 11:02 pm

Vem,da je bilo že ogromno govora o porabi,,,ampak jaz nikakor ne spravim porabo pod 6.5,,,Zanalašč sem probal voziti v najbolj optimalnih obratih,,in vse kar so mi naročili,,,po mestu pije 7.5,,,z lahkoto tudi 8 pa nisem norel ,,,na daljše fure pa nekje 6.5 (NEŽNE VOŽNJE,HEHE,recimo temu vožnja po omejitvah)...

Bi lahko bilo kaj z avtom narobe?

Eni namreč pišejo ,da bi naj 90 konjski dizel pil med 5 in 6 na daljše poti,,,,Nikakor ne dosežem ,da bi prva številka bila 5,ko porabim tank nafte
VSE SE DA ---- ČE SE HOČE !!!!
 
Uporabniški avatar
RasTa
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: Sr apr 14, 2004 5:28 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a RasTa Ne okt 22, 2006 11:11 pm

Pomoje si samo napisal realno porabo dizla. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Burnout
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr jan 04, 2006 12:19 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a Burnout Po okt 23, 2006 1:22 am

Hmm... čudno :?

Doma mamo Reanult Scenic 1.5 DCi 105KM
Pa je poraba v povprečju 5,3 - 5,5. Je pa res da se ne fjakam po mestu, samo tudi ko sem v mestu pa ne dvignem čez 5,8 in ne morem rečt da glih šparam avto.

Lp Burnout
 
surfer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr feb 15, 2006 3:34 pm

Napisal/-a surfer Po okt 23, 2006 6:55 am

Koliko kaze racunalnik in koliko dejansko kuri je pri mojem avtu kar nekaj razlike! Men kaze racunalnik od 5,8 pa tudi do 7.0 avto pa potem kuri 0,5 litra vec ko zracunas na roke!!! - itlajanski lopovi
Moj avto: Fiat DOblo 1,9 jtd
Sam mam skoz na strehi montano in pogosto se deske zravn privezane!!!
lp
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Po okt 23, 2006 7:08 am

OFF: a nimaš ti že eno identično temo odprto, kjer ti je folk svetovel marsikaj koristnega? če ti ni nič pomagalo, ti tut nova odprta tema ne bo :roll: zapel se na servis pa bo še najbolš

tukej je pa dokaz:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... di&start=0
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po okt 23, 2006 7:24 am

teli peugeotovi dizli majo zgleda res nenormano porabo. Pr mojmu frendu pr 206-ki sm tud vidu, d je mel porabo 6,8l, kar se mi zdi za dizel čist preveč. Renaultovi motorji so dost bl varčni
Slika
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Po okt 23, 2006 7:46 am

no pa da še dopišem tist kar me najbl žuli.
moj fotr ma isto mašino v 206tki, pa ti povem da težje pride čez 5,5L kukr pa pod 5,0! (kombinirane vožnje-klanc) sej ma teža pomen kle zravn, sam pol ma tut pomen klima. če ti skoz laufa, pol bo tut poraba večja.
probej šaltat pod 2k obratov, ker dizl se tko vozi (zarad navora), pa klimo ugasn za 2, 3 dni...
probej na roke zračunat porabo..., drgač ti pa še vedno servis ostane...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Večja poraba 307/HDI/90.......!!

Napisal/-a Mojster Miha Po okt 23, 2006 7:53 am

x4maximus je napisal/-a:Vem,da je bilo že ogromno govora o porabi,,,ampak jaz nikakor ne spravim porabo pod 6.5,,,Zanalašč sem probal voziti v najbolj optimalnih obratih,,in vse kar so mi naročili,,,po mestu pije 7.5,,,z lahkoto tudi 8 pa nisem norel ,,,na daljše fure pa nekje 6.5 (NEŽNE VOŽNJE,HEHE,recimo temu vožnja po omejitvah)...

Bi lahko bilo kaj z avtom narobe?

Eni namreč pišejo ,da bi naj 90 konjski dizel pil med 5 in 6 na daljše poti,,,,Nikakor ne dosežem ,da bi prva številka bila 5,ko porabim tank nafte


Preprosto - najdi oz izposodi si enak avto, ki je primerljivo ohranjen (od sorodnika, prijatelja, prodajalca ... ) in pojdi na testno vožnjo.
Če so pri testiranih primerkih večja odstopanja v porabi potem je z avtom nekaj narobe (pregledat "od A do Ž") - v nasprotnem primeru (ni odstopanj oz so manjša) se ne bi obremenjeval. Sicer pa - če je s tvojim avtom karkoli narobe boš hitro opazil - recimo da bo testni bolj "vlekel" ipd.

LP
 
Uporabniški avatar
ZX BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če okt 05, 2006 10:49 am

Napisal/-a ZX BOY To okt 24, 2006 8:01 am

če ima tvoj avto večje število prevoženih kilometrov,ti priporočam čiščenje vbrizgalnih šob goriva.Večji vpliv na poprabo je tudi oblika karoserije.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To okt 24, 2006 9:18 am

probaj ene dvakrat vrzt notr STP za ciscenje injektorjev
drgac je pa moja mela P206 HDI in 307HDi in so vsi malo prevec pili.307 nism spravu pod 7 po centru, pa sem jo vozil skoz s tempomatom.206 je pa mela okrog 6,5 L porabo.Na odprtem 307-6,4L

Najbolj zadovoljen sem pa bil s PORABO nove toyote corolle, ki je ob nenormalnem tiscanju(ni moja-testna) spila samo 5,5L, tko da res svaka cast japoncem.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To okt 24, 2006 11:11 am

če bi bil zloben bi rekel da zamenjaj znamko avtomobila :twisted:

najbolje pa bo da najdeš nekoga z istim avto (prosim ne priemrjat porabe med 307 in 206 ker je razlika v teži, velikosti (uporu) prevelika za primerjavo) in malo podebatirata kako je s porabo obeh (če je tam tam, potem je to to, drugače pa bo treba malo tvoj motor pregledat da ti ne zaradi kake napake (Npr. slab LMM) avto žre pol litra lai liter več).

Za moje pojme ti porabi fenomenalno veliko!

Jaz imam na Passatu 130 konj + čip (se pravi 160) pa dobre 1,5 tone osnove povprečno porabo 6,2 litra. Na taki relaciji, ki jo ti omenjaš je poraba nekje 5,4 litra (naselje omejitve, izven naselja do 120 km/h)...če je daš vmes še kak košček AC-ja z hitrostjo okoli 150 km/h pa nekje 5,6.

Se boš ap moral sprijaznit z dejstvom da ti motroji pijejo več od konkurence (si prišpraral ob nakupu, boš pač malo več zmetal tekom uporabe).

LP
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To okt 24, 2006 11:14 am

še glede porabe po BC-ju. Koliko ti v resnici laže si moraš zmeriti sam - zaporedno tankaj čim več rezervorajev ter si hkrati zapiši natočene litre in na koncu prevožene kilometre v vseh tankanjih. Več kot bo zaporednih tankanj bolj točen podatek boš dobil.

Nato pogledaš porabo po BC-je, ter koliko ti pokaže papir in svinčnik...

zase sem po prevoženih (pribl. 3500 km in natočenih nekje 200 litrih nafte ugotovil da kaže točno...se pravi 6,2). Ne moreš pa dati neke spložbne ocene koliko naj bi BC lagal in ali e to v + ali - (čeprav je običajno v -).
 
Uporabniški avatar
mastr1
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po jul 03, 2006 3:59 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a mastr1 To okt 24, 2006 1:37 pm

imilet1 je napisal/-a:probaj ene dvakrat vrzt notr STP za ciscenje injektorjev
drgac je pa moja mela P206 HDI in 307HDi in so vsi malo prevec pili.307 nism spravu pod 7 po centru, pa sem jo vozil skoz s tempomatom.

A ni poraba goriva višja, če voziš s tempomatom?Kolikor je meni znano, pije več.Ali se pa motim?
Danes je težko biti glup-je prevelika konkurenca!!
 
TaStar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Ne maj 16, 2004 7:30 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a TaStar To okt 24, 2006 2:33 pm

Ma dej ta 2.0HDI (90 PS) žre k svinja. Ma fotr Berlingota s tem motorjem in zdele se je vsak dan vozu iz Lj v Gorico (avtocesta,130km/h) pa je mel povprečno čez 7 l. Mt ma pa Audija A3 2.0TDI (140 PS) pa se vsak dan voz po Lj (kolona, kolona...) pa nima tolk porabe.
TDI Power!!!
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Napisal/-a niksson_ To okt 24, 2006 2:39 pm

Mislim da ste premal omenil en odlocilen faktor, to je relacija voznje. Ce se vozis dosti po mestu (50% ali vec) bo poraba vsaj za liter vecja. Ljudje ki imajo porabo zelo nizko se najbrz vozijo samo relacijo(90%).
Poleg tega se tu pozna se dolzina voznje. Na krajsih relacijah (pod ~ 20km) bo tudi opazno vec zrl (ker je mrzel in ker ga veckrat vzges).

Se nekaj, dajte saltat pri cimnizjih obratih. Ce saltas pri 2000, ni nujo da to izpade zelo penzionisticno, nepremicninsko,.. (ok. kokr za koga, ampak splosno gledano, pac potek prometa nasploh - ne zaostajas).
Lahko menjas ze prej, ceprav s tem ze upocasnjujes druge.

Po ravnini, s konstantno hitrostjo se da zlahka vozit do max 1500rpm - tudi manj.


Sicer pa je se dosti raznih trikcev za zmanjsanje porabe..... ;)
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr okt 25, 2006 10:22 am

če prestaviš pri prenizkih vratljajih avto zaradi tega ne bo manj žrl...poanta majhne porabe je v tem da čim hitreje prideš do vrtlajjev, kjer boš prestavil oz. čim hitreje do končne željene hitrosti. Prestavil pa naj bi pri takih vrtljajih, kjer bo motor (v naslednji prestavi) že imel dovolj navora da bo spet čim hitreje potregnil do naslednjega prestavljanja oz. do konstatne vožnje (kjer se začne obdobje varčevanja).

Ker če si prehiter...potem motor ne vleče (sploh PSA mislim da imajo očitno turbo luknjo oz. porazen navor pod 2.000 vrtljaji) boš porabil pecej več časa za pospeševanje...karse bo odrazilo v višja poraba.

Primer (ne bom računal..zgolj za vtis en primerček):

Če voziš energično:
I prestava: pošteno gas do npr. 2.500 vrtljajev (2 sekundi, trenutna poraba 20 litrov)
II. prestava: gas, 2 sekunde, poraba 20
III...isto...3 sekund
IV...4 sekunde
V.... gas do željene hitrosti...5 sekund; nato konstantna vožnja....trenutna poraba (npr. pri 120 km/h....nekje 5,5 litra)

Torej imaš pribl. 16 sekund povprečno porabo 20 litrov...naprej pa 5,5 litra. Torej v 1 minuti je bila povprečna poraba: 9,36 litra

Jajcanje:
I. lezeš...5 sekund (poraba 12 litrov)
II jajcanje...5 sekund (poraba 12 lirtov)
II. ...10 sekund....12 litrov
III...10 sekund...12 litrov
IV.....10 sekund...12 litrov
V...12 sekund...12 litrov, nato od 120 km/h naprej 5,5 litra

Torej si imel porabo 12 litrov 52 sekund, naprej pa 5,5
POvprečna poraba v prvi minuti znaša: 11,3 litra

Sicer podatki so tako tako...je pa dejstvo da pri energičnemu pospeševanju (seveda do določenih vrtljajev...npr. 2.500 oz. kolikor vzameš) je poraba manjša kot pri jajcanju (ker pri poseševanju je loputa odprta do konca in bencin se vliva noter...torej je potrebno čim prej priti do željene hitrosti ter nato zmanjšati pretok na minimum).

Tako da....pride zanimiva stvar..kar naenkrat si dokaj hiter pri štatru v križiščih - in to zato da imaš manjšo porabo 8)

LP
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr okt 25, 2006 10:33 am

teorija je lepa zadeva- sicer ne vem kako je pr hdijih, vendar pa za res varčno vožnjo, se ti turbina praktično ne sme prižigat
vrjetno je avto preveč podhranjen za nizko porabo
jst mam 1.3t težek avto z org. 82km- pa sm ga težko spravu pod 7
po čipanju (120km) sm noru pa sm mel porabo 7.3- pol sm se umeru pa mam porabo okrog 6l
tko, da mislm, da je razmerje med konji oz. navorom in težo pri nizki porabi, do neke mere zelo pomemben
lp
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Sr okt 25, 2006 11:17 am

vincent, se ti ne zdi, da si tukaj malo mimo brcnil. Poraba se meri v litrih na prevožene kilometre in ne v litrih na časovno enoto, zato ne moreš tako računat. Pomembno je koliko prevoziš z določeno porabo.
Naj me kdo popravi, če se motim.
lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr okt 25, 2006 11:23 am

Vincent, mal si mem ja, to sm tud js razmišlal enkat k sm se pelal, sam ti morš gledat kolk metrov prevoziš s tako porabo in ne kolk sekund voziš ;) Če grobo pospešuješ maš večjo porabo, vrjem...

Zanimiv mi je to da majo dizli tolk velko porabo, ko mam pa jst na istem avtu z 135hp benz motorjem relacijsko 6.0, kombinirano pa ene 7 do največ 8 če normaln vozm. Je pa res, da sm se kr za nekej časa poglobil v finetuning elektronike...
Slika
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Če okt 26, 2006 8:15 am

ne pravim da se tako računa poraba...ker je treba seveda upoštevati prevoženo pot, so pa dejstva ki držijo.

in če se jajcaš v nizkih prestavah ne boš nič prihranil (v tem je poanta).

Zase vidim da je poraba še najmanjša ob hitrem pospeševanju...na hitrost malo višjo od končne željene potem pa skoraj brez gasa počasi prilezem do konstatne hitrosti...torej po sistemu...par sekund dodatnega pospeševanja nato pa kar nekaj časa skoraj brez gasa da se hitrost prilagodi željeni.

:)

Pugi ..glede tvojega avta...dobro bi bilo navesti za kater avto gre (teža požre kar nekaj litrčkkov pri povprečni porabi)...definitovno pa bi morali bencinci v povprečju piti nekje med 10 in 20 % manj. Ker konec koncev le ni take razlike v boljšem izkoristku diesel motorja napram ottovem.

Jepa zanimivo....meni 1,5 tone 4,7 metra dolg passat s 160 konji žre 6,2 litra, kar je identično matkinemu Yarisu, 1000 kubičen, teža pa definitivno pod tono (natančno niti ne vem)...pa nekje 67 konj (iz glave).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov