Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
miranh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 26, 2006 1:14 pm

kdo pozane Zimmermann zavorne diske

Napisal/-a miranh Če okt 26, 2006 1:33 pm

Pozdravljeni!

A kdo pozna iz naslova omenjene diske?
http://www.autoteile.ag/gallery/bremsscheiben_bilder.php
hlajene naluknane.

Na avtu mi trese volan, audi TT, 99% da je sprednji desni disk, avto je precej stal.
Morda sem ga 1x pral ko so bili diski bolj topli. Pred mescem, je mahanik opazil rjevatost diskov in jih je predlagal zamenjavo, čeprav so zrabljeni pod 10%.

Razmišljam, da bi menjal diske, notri bi dal tele naluknane.
Zadaj so samo prisilno hlajeni. A bi moral potem tudi zadi manjet diske, da bi obojni bili naluknani?

Avto rabim za normalno uporabo, ne za kake extremne zadeve.


lp,
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 28, 2006 5:30 am

... Kupi jih pa povej ostalim kako se obnesejo ... sicer ta cena je resnično majhna saj so pri nas najcenejši dražji od teh ... jaz imam ene nove od Bendix 285/25 mm - 5 x 112 imel sem jih gor en teden ali dva ... narezane in vrtane, ki sem jih zamenjal od CTF sem plačal pa čez 300 eur / par ;) tisti iz dveh delov - Floating, pa pridejo okrog 300 eur / komad ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
mitfif
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So okt 28, 2006 8:21 am

Napisal/-a mitfif So okt 28, 2006 8:32 am

Jaz sem jih letos kupil, pa nisem zadovoljen z njimi. Kupil sem prve in zadnje naluknjane diske za Golf IV GTI,trese volan ko hudič pri zaviranju ( pri original diskih mi tega niti približno ni delalo ). Kupil sem tudi zavorne ploščice EBC Green Stuff pa avto ne zavira nič boljše kot prej, kvečjemu slabše.
Ti diski pa opažam, da se tudi bolj grejejo kot original diski. To da mi trese volan, mislim da je eden od diskov zvit, dela pa mi to že od vsega začetka.

Študiram o novih diskih in mi je žal,da nisem že prvič dal malo denarja več in si kupil prave diske npr. BREMBO.

Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 28, 2006 2:02 pm

mitfif je napisal/-a:Jaz sem jih letos kupil, pa nisem zadovoljen z njimi. Kupil sem prve in zadnje naluknjane diske za Golf IV GTI,trese volan ko hudič pri zaviranju ( pri original diskih mi tega niti približno ni delalo ). Kupil sem tudi zavorne ploščice EBC Green Stuff pa avto ne zavira nič boljše kot prej, kvečjemu slabše.
Ti diski pa opažam, da se tudi bolj grejejo kot original diski. To da mi trese volan, mislim da je eden od diskov zvit, dela pa mi to že od vsega začetka.

Študiram o novih diskih in mi je žal,da nisem že prvič dal malo denarja več in si kupil prave diske npr. BREMBO.

Lep pozdrav!
Brembo kupi samo če dobiš Brembo Serie oro tiste Brembo Max ne kupuj, ker so tudi podobni opisanim ... Jaz imam CTF in sem full zadovoljen zavorne ploščice pa bi ti priporočal Pagid Blue ta kombinacija je zelo dobra ... preizkusil osebno ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po okt 30, 2006 9:29 pm

Izboljšani diski so primerni za zahtevnejše voznike, ki se udeležujejo dirk ali drugih preverjanj hitrosti. Tako je po taki preizkušnji treba pregledati kolute in jih po potrebi menjati. Običajni voznik naj se tega raje ogne, ker so, kakor pravilno razumeš, Brembo niklani diski absolutno zadovoljivi za vse situacije. Obenem daj gor original Ferodo ploščice, pa boš zadovoljen. To je tudi moj naslednji projekt spomladi. Sem našel 288mm/28mm ustrezne diske Brembo na Ebayu in jih bom nabavil. Pa je avto kar isker in precej leti, do 240 na uro zlahka in ima 1,7t, zavore kar dobro pobira. Sem videl sliko naluknjanih Zimermann diskov, ki so šli po pregretju čez lužo in spokali. Jaz se ne pustim sprovocirat.
 
miranh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 26, 2006 1:14 pm

Napisal/-a miranh So nov 04, 2006 1:33 pm

Vsem hvala za nasvete.

Včeraj sem bil pri mehanuku in je dal diske stružit.
Sprednje ploščice je zamenjal z novimi od Lucas.

Pod 100km/h ne trese,
Pri zaviranju pri 160km/h pa so kar treslaji.

Precej bolje, ampak bom res moral dati nove diske notri (ne extremin ;)

Mislim, da nisem edini, ki mu struženju ni pomagalo. Pri mehaniku sem videl ene diske na tleh, opazil sem da niso bili zelo zrabljeni in ga o povprašal. Dejal je, da so od BMW-a 3ke, da jih je tudi dal stružit, ter da jih je sedaj voznik po prevoženih 5000km ven vrgel, ker mu (še vedno) trese. (vprašanje je, zakaj jih trese, slabo postružene, ali zopet pregreti)

lp,
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So nov 04, 2006 2:25 pm

miranh je napisal/-a:Vsem hvala za nasvete.

Včeraj sem bil pri mehanuku in je dal diske stružit.
Sprednje ploščice je zamenjal z novimi od Lucas.

Pod 100km/h ne trese,
Pri zaviranju pri 160km/h pa so kar treslaji.

Precej bolje, ampak bom res moral dati nove diske notri (ne extremin ;)

Mislim, da nisem edini, ki mu struženju ni pomagalo. Pri mehaniku sem videl ene diske na tleh, opazil sem da niso bili zelo zrabljeni in ga o povprašal. Dejal je, da so od BMW-a 3ke, da jih je tudi dal stružit, ter da jih je sedaj voznik po prevoženih 5000km ven vrgel, ker mu (še vedno) trese. (vprašanje je, zakaj jih trese, slabo postružene, ali zopet pregreti)

lp,
...Če so postruženi se spet zvijejo (ker si jih stanjšal in se pregrevajo še bolj) torej slej ko prej spet tresejo ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
miranh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 26, 2006 1:14 pm

Napisal/-a miranh So nov 04, 2006 4:31 pm

mad,
v mojem primeru, še vedno trese takoj po struženju.
včeraj zvečer je mehanik menjal, danes popoldan sem sprobal na avtocesti.

in trese, ne tako več, ampak še vedno. Recimo 80% manj.
Mislim, da niso dovolj dobro postruženi - ne vem kolk je to težko natačno to postružit.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 So nov 04, 2006 5:34 pm

čist eno tako uprašanje...
je pesta očiščena?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So nov 04, 2006 8:47 pm

Ko že imate temo o zavornih diskih, ki bo slej ko prej prišla na temo o nakupu novih, me zanima katere sprednje diske in ploščice bi priporočali za Golfa IV 1.9 TDI čipanega na 150KM. Po 150kkm (od tega 50k mojih) so diski debeli le še 18.5mm, kar je že pod priporočeno debelino 19mm. Diski so veliki 280x22mm.

Gledal sem že Brembo Max komplet (diski in ploščice), za katerega je cena na Brembovi strani 400€.

Opcija je še EBCjev komplet, ki se ga dobi pri RSRu.

Še ena opcija bi bile čeljusti od Golfa IV GTI ali Audija A3 1.8T za diske 288x25mm, ali pa od Golfa IV GTI (180KM) ali Audija S3 za diske premera 312mm in pripadajoči diski in ploščice, je pa problem, ker je omenjene čeljusti precej težko dobiti, sploh za dobro ceno. Če pa kdo ve za kakšne, se priporočam.

Od novih diskov želim malo več efekta kot od originalnih, predvsem pa boljšo odpornost na pregretje. Če imate kakšne predloge, katero kombinacijo, za koliko denarja in kje, mnenja in izkušnje o že omenjenih dveh kompletih, bom zanje hvaležen.
Slika
 
Uporabniški avatar
skeey
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe dec 24, 2004 10:48 am

Napisal/-a skeey So nov 04, 2006 9:04 pm

Mad je napisal/-a: ...Če so postruženi se spet zvijejo (ker si jih stanjšal in se pregrevajo še bolj) torej slej ko prej spet tresejo ...


Hmmm...diski, ki so postruženi, se ravno tako stanjšajo kot če bi ga obrabile ploščice. Diski postruženi pa tresejo, ker vpetje na stružnici in vpetje na pestu kolesa je malo različno (pri stužnici je z čeljustni vpeto na obod na pestu pa z vijaki. Razen pri stružnicah ki imajo glavo prirejeno in vpneš z vijaki), kajti če bi bili diski

na pestu ravno tako vpeti kot na stružnici ne bi treslo nič, kar pa je zelo težko zagotoviti.
Dugače se pa diske struži samo robce +cca 0,5mm ali celo manj tako da je ravna površina.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So nov 04, 2006 9:29 pm

... poglej na : http://www.centertecnofreno.com/ jaz imam njihove diske in sem zelo zadovoljen ... naredil sem že čez 30000 km pa so dobro prestali vse do sedaj ne tresejo tudi po večkratnih stiskanjih na max po bremzi čez 200 km/h - ko se ti na tvoj pas postavi drugo vozilo z 110 km /h ... jaz ne menjavam zavornih čeljusti ker če ne resnično predelaš avta v letalo ni potrebna menjava - menja se zavorne cevi z tistimi teflonskimi opletenimi z jekleno žico (da pregreto olje iz čeljusti ne razširi pri ekstremni uporabi zavor zavornih cevi) in Diske + ploščice + boljše zavorno olje (vsaj super dot 4 + z višjim vreliščem npr 370 stopinj ... kakorkoli najbolje je tvoje serijske diske menjati z takimi ali podobnimi diski ker boš z najmanj uložka prišel do dobrih zavor ... če daš take ki so z dveh delov - pesta iz dur.alu ali pa Ergala se ti ne krivijo so pa dražji ... jaz jih še ne uporabljam, ker sem zadovoljen kar z temi ki jih imam zdržijo težo 1650 kg brez problemov in se ne pregrevajo imam pa cca 200 konjev tu je potrebno izbrati samo pravilne zavorne ploščice ki bodo zdržale tranja ki ga ustvarjajo in se ne bodo pretirano rabile - sam imam Pagid Blue ... zelo dobra kombinacija obstajajo tudi Mintex Kevlar sport samo se na rezanih diskih rabijo in Freetech ki so malo cenejše in tudi malo po kvaliteti slabše pa imaš še Brembotove Racing ... Obstajajo tudi drugi proizvajalci recimo Tar-ox , Sparco , Roesch ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne nov 05, 2006 12:38 am

Kakšna je pa dejanska razlika med original in "malo boljšimi" (pustimo super diske za ekstremne cene)? Glede na to da vidim da je za moj avto "original" (od proizvajalca dela, ne z značko avta) 20 jurjev za sprednje, in glede na to da sem z njimi čisto zadovoljen (res je da sem na njih navajen, mogoče bi pri boljših rekel UAU), se mi splača pri naslednji menjavi razmišljat o "boljših"?

Teli original niso nič naluknjani ali narezani, jih bo treba ob naslednji menjavi ploščic že menjat, ampak nikoli nič ne tresejo- čeprav so že na koncu.

Najbrž nima smisla dajat kaj extreme gor, ane?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne nov 05, 2006 1:08 am

... 700 m pred koncem avtoceste je tik po ravnini in malem klančku ... po števcu je 260 ... bi se z normalnimi zaustavil in plačal ? Odgovor je ne - mogoče enkrat pol bi pa tresli in ene 500 km dokler se površina ploščic, ki se spremeni v steklo ne bi izrabila bi bremzale pol manj ali skoraj nič ... pri tistih, ki jih imam ni samo material boljši - luknje so zato, da se plin, ki se ustvarja med ploščico in diskom (fading efekt - kateri ne pusti ploščici nalegat 100 %in deluje kot plinski mehur, ki odvaja pritiska narazen ploščico in disk) tam izteka in ne pali površine ... torni koeficient ploščic je dosti višji, kot pri normalnih in nimajo kot tiste normalne dodatkov za tišje bremzanje - moje cvilijo kot na starih avtih nekoč ... ustavljajo pa 100% ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne nov 05, 2006 1:24 am

phoebus je napisal/-a:Kakšna je pa dejanska razlika med original in "malo boljšimi" (pustimo super diske za ekstremne cene)? Glede na to da vidim da je za moj avto "original" (od proizvajalca dela, ne z značko avta) 20 jurjev za sprednje, in glede na to da sem z njimi čisto zadovoljen (res je da sem na njih navajen, mogoče bi pri boljših rekel UAU), se mi splača pri naslednji menjavi razmišljat o "boljših"?

Teli original niso nič naluknjani ali narezani, jih bo treba ob naslednji menjavi ploščic že menjat, ampak nikoli nič ne tresejo- čeprav so že na koncu.

Najbrž nima smisla dajat kaj extreme gor, ane?
... ne vem odločit se moraš sam - jaz sem se ker nobeni originalni niso na nivoju katerega bi želel, zato na vsakem avtu takoj, ko ga kupim menjam vzmeti, amortizerje zavorne cevi diske ploščice zavorno olje pomenjam vse na podvozju kar je slabo, izrabljeno zluftano ali tik pred tem in potem se vozim kot sem navajen - brez problemov ... nobeni diski, ki jih da fabrika gor pri normalnih vozilih ne prenesejo agresivne vožnje bremza gas bremza gas - ravnina pred ovinkom do konca zadnjih par metrov prej pa stiskaš zavoro max. že po par ovinkih pregreješ vse ... ti si malo bolj umirjen ... zato na tvojem mestu ne bi delal ekscesov jaz jih pa rabim nujno ker sem ostal nekoč davno po klancu navzdol pri 200 km/h brez bremz tik pred ovinki (Črni Kal) in sem sčaral z menjalnikom in ročno, da se nisem razbil zato sem pa od takrat pri izbiri zavor zelo izbirčen :D tistih Čeljusti na 10 batkov in diskov od 360 mm pa vseeno ne bom kupil toliko ne rabim vsaj dokler ne grem na kakšne bolj konkretne konje - 300 in gor :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne nov 05, 2006 7:17 am

... Mad, čisto ga boš prestrašil :D :D :D ... miranh: če imaš na TT diske zrabljene samo 10%, potem so sedaj slabo postruženi (da še trese), ali ploščica še ne nalega pravilno (si jih menjal) ali pa bi jih moral stružiti na vozilu, mogoče pa trese zaradi zadnjih... vsak dober mehanik, ti bo vzel mikrometer in z meritvijo lociral: kje trese...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
mp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe sep 09, 2005 6:40 am

Napisal/-a mp Ne nov 05, 2006 10:34 am

Struženje diskov ni tako enostavno :( zaradi neenakomerne pregretosti diska se v materialu ustvarijo "grče" to so izredo trdi delci kovine (postekleneli) kateri pri struženju odrivajo nož stružnice, rezultat= diski lahko tresejo še bolj :roll: .
Rešitev :D diske je potrebno ploskovno pobrusiti, kar je zelo drago, včasih lahko dražje od novih. :evil:

Sam se nabavil takšne http://www.sebro.de/ hlajene, naluknjane 304mm.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po nov 06, 2006 9:35 pm

Zaenkrat so se nabrali naslednji diski (za Golf IV 280x22mm)
Brembo Max (400€ komplet s ploščicami)
EBC (cca 70k z red Stuff ploščicami)
CTF RS ali DTM model (114€ par diskov)
Sebro (cene ali modela ne najdem)

Glede na "firmo" cene lepo naraščajo, je tako tudi s kvaliteto?
Kje v LJ prodajajo zgoraj omenjene diske?

Original naj bi bil pa par diskov 57€ in ploščice 2x67€ , če znam prav brati etko. (samo se mi zdijo malo prenizke cene)
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po nov 06, 2006 9:52 pm

Mad, kakšna je razlika med pagid Blue in Red ?
Jst mam Red pa grabi k svina. Sam tut prov grdo cviljo k so mrzle.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Pollo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2190
Pridružen: Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Napisal/-a Pollo Po nov 06, 2006 11:36 pm

A obstaja kšn "kompromis" med kvaliteto zavor pa cviljenju zavor :P .Sam isto razmišlam,da bi menju sprednje diske pa ploščice, na zadnje bi dau pa zdjšne sprednje(če se da)...Nekak mi je tud važn,da ne misls skoc cvilt, k bi na zavoro stisnu...tko,da any suggestions?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov