Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Maximus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:42 pm

˝Mežikanje luči ˝

Napisal/-a Maximus Po okt 30, 2006 8:21 pm

Najprej en lep pozdrav vsem skupaj.
Ko se peljem ponoči z zasenčenimi lučmi,
opažam, da mi luči občasno malo mežikajo...
Za sekundo zasveti malo bolj in spet normalno...
Recimo enih 3-5x v minuti... Mogoče boste
rekli, da gnjavim, vendar postaja zelo moteče!
Pri dolgih lučeh ne vem, ker je snop močan in se
mogoče ne opazi. Avto vžiga normalno, tak da
akumulator bi moral biti v redu, a ne? Med samo
vožnjo sem izklopil vse porabnike toka ( radio,
ventilacijo,.........) in se je dogajalo isto....
Pa tudi če imam prižgano čisto vse, avto dela
čist normalno, le te luči mi mežikajo... Prosim za nasvet,
ker se dosti vozim ponoči in me že zelo moti.
Avto je Lantra 1.6.
Hvala in lep pozdrav
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Po okt 30, 2006 10:37 pm

men je isto delal, le da je istočasno še avto mal zgubil na moči. Bil je pa pokvarjen regler. Popravilo me je stalo 12 k. Avto je bil accent l.97.Po moje je to
 
Maximus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:42 pm

Napisal/-a Maximus Po okt 30, 2006 10:54 pm

A štrom ti je pa normalno polnil, al se ti je kaj
prižigala lučka za akumulator? Meni se ne ( še ).
A to so ti na servisu zamenjali?
Hvala in lp
 
Uporabniški avatar
tuning1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne okt 17, 2004 4:32 pm

Napisal/-a tuning1 Po okt 30, 2006 10:58 pm

Meni je tud enako delalo pa sem samo krtačke menjal na alternatorju in mi luči niso več mežikale.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po okt 30, 2006 11:12 pm

Lahko je slab stik na konektorju žarnic (malo ju prerukaj), lahko je slab stik na varovalkah, morebitnem releju, kablu od alternatorja do baterije, lahko imajo žarnice slabo maso, pokvarjen alternator itd.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po okt 30, 2006 11:19 pm

malo poglej okoli konektorjev, kablov, relejev in varovalk, če se kaj greje!
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR To okt 31, 2006 11:15 am

Nobena lučka se ni prižigala, vse ostalo je v redu delal sam luči so mežikale, pa avto je čist mal, skoraj neopazno izgubil na moči. Zamenja ti vsak avtoelektričar. Regler uravnava napetost s katero altenator polni akumulator, če slučajno ne veš. Ko enkrat napetost preseže določeno mejo, se mi zdi da 17 voltov, računalnik izklopi štrom in zato luči mežiknejo. To je razlaga, ki so jo men povedal.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR To okt 31, 2006 11:16 am

Zapel se do enega avtoelektričarja, pa ti naj zmeri napetost s katero ti altenator polni akumulator, pa boš takoj videl, če je to to. Pa po moje je, ker so simptomi identični.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To okt 31, 2006 11:52 am

TilenR je napisal/-a:Regler uravnava napetost s katero altenator polni akumulator, če slučajno ne veš. Ko enkrat napetost preseže določeno mejo, se mi zdi da 17 voltov, računalnik izklopi štrom in zato luči mežiknejo. To je razlaga, ki so jo men povedal.


To sploh ni res.

Regler deluje stalno in nič ne izklaplja, ampak regulira tok vzbujanja alternatorja. Če je motor v prostem teku, ali pa na 6000 obratih, bo napetost na izhodu alternatorja vedno 14,5V.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR To okt 31, 2006 12:23 pm

mal sm butast napisu ja. Napetost je če je regler ok skoz okol 14 V. Sam če je regler zanič pa napetost skače in ko je napetost previsoka štrom mal pobere.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR To okt 31, 2006 12:24 pm

Regler nič ne izklopi, izklopi baje računalnik.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To okt 31, 2006 5:18 pm

Tilen ja butasto si napisal......

Regler regulira napetost vzbujanja preko ščetk rotorja.
Če bi bile ščetke bi se zadevi slabšalo z časom pa zadeva ne bi več polnila.

90% napaka je v reglerju ki prepozno izklaplja napetost vzbujanja in zato ti dobivaš napetostne sunke. Ni panike dokler so majhni, ko pa presežejo mejo začnejo crkovati žarnice, kontrolke v števcu pop....., akumulator zavre,....... do popolne okvare vozila.

napetosti regulatorjev starejših vozil so od 13,5-14,3 V, novejša vozila pa se bližajo 15 V, kar zahteva pri zamenjavi akumulatorja dobro poznavanje, ker ti lahko navaden no-name akumulator skuri po 1 letu in garancije ni...

Kar pa se tiče rukanja relejev in konektorjev lepo izvolite in ne pozabite pogledati rezervnega kolesa ker mogoče lučke utripajo zaradi njega..

Aja bliža se novo leto....
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To okt 31, 2006 5:33 pm

tuning1 je napisal/-a:Meni je tud enako delalo pa sem samo krtačke menjal na alternatorju in mi luči niso več mežikale.


Pri meni je bilo enako
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Maximus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:42 pm

Napisal/-a Maximus To okt 31, 2006 11:19 pm

O.k., hvala za nekaj nasvetov. čim ko utegnem,
se zapeljem do enga električarja, pa bomo potem
vidli.in bom povedal tudi, kaj je bilo.
Hvala in lep pozdrav
dr.otkar...sem se moral kar nasmejati, hehe ( rezervno kolo...:)) ) Faca....:)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To okt 31, 2006 11:28 pm

sorry, če prav prebereš sem avtoelektričar

pravijo da je smeh pol zdravja....
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 01, 2006 10:58 pm

Daj nehite gnjavit pa menjaj regler pa bo vse OK :)

Btw men je utripalo skor dve leti predenj je regler uspel crknit... sam da men ni motlo( Tko al tko zarad muzke luči blinkajo :D)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Če nov 02, 2006 4:34 pm

Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 02, 2006 11:35 pm

dr.otkar je napisal/-a:Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.


No pri 120A porabe........ je težko zagotovit napajanje:) Alternator je novi ( obnovljen v kompletu v generalki) Akumolator pa je tudi nov ( je star zdihnu pred dvema mescema:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 03, 2006 7:17 am

lisko je napisal/-a:
dr.otkar je napisal/-a:Lisko definitivno je zanič (okvarjen) regler ki potrebuje zamenjavo.

Glede utripanja pri tvoji muski je prvi razlog premajhno polnjenje alternatorja, druga pa star akumulator.


No pri 120A porabe........ je težko zagotovit napajanje:) Alternator je novi ( obnovljen v kompletu v generalki) Akumolator pa je tudi nov ( je star zdihnu pred dvema mescema:)


Za 120A porabe ti priporočam, da se enkrat zapelješ v šempeter pri novi gorici in si kupiš alternator(al pa samo dele zanj) da ti bo polnil 120 ali več A in potem še en 120A akumulator, pa nimaš več problemov.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov