Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Citroen Jumpy - ventilacija ne deluje

Napisal/-a king22 To okt 31, 2006 7:32 pm

Pozdravljeni!

Zanima me če ima kdo kakšno elektro shemo za ventilacijski sistem za Citroel Jumpy 1,9TD letnik 1998 ??
Namreč prenehal je delovati ventilator in ne piha na nobeni stopnji.
Preveril sem vse varovalke in releje in so OK.

Če ima kdo mogoče kakšno shemo napeljave bi lepo prosil,ker bi nujno to rabil zrihtat.

Hvala
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To okt 31, 2006 7:42 pm

pri ventilaciji grejo ponavad upori, ki so not v boxu od ventilatorja, da jih hladi

vse stopnje razen zadnje grejo prek uporov, tko da ponavad dela najvišja stopnja, ki je direktna

vendar ti lahko gre skupni kontakt (tko je šlo men) in pol ne dela nič, tko da najprej to prečekiri 95% je tle napaka ;)
podpis
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 To okt 31, 2006 7:57 pm

Rastavil sem del armature, da sem prišel do "potenciometrov"... in tam je en upor in zener dioda. Ta dva sta ok.
Ampak ko merim kontakte oz. pine (šest jih je, uporabljeni pa samo štirje) je samo na zadnjem napetost +12V za napajanje osvetlitve.

Varovalko sem našel (30A) pri mašini in še tri releje,ki naj bi bili namenjeni za ventilacijo.
Je še mogoče kje kakšna varovalka v kabini oz. rele??

Tukaj ne deluje niti ena stopnja!

Kje se pa nahaja ta skupni kontakt in box od ventilatorja??

Shema je še vedno zaželjena če jo ima kdo :roll:
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan To okt 31, 2006 8:02 pm

tm ko je ventilator za ventilacijo
je pač v neki škatli zaprt in v tisti škatli not so upori
sej ponavad odšraufaš 2 šraufa pa jih lahko ven uzameš

ventilator pa ne vem kje je, pr večini avotmobilov nekje pod armaturo pr sopotniku
tm maš pol kable za ventilator pa ponavad ločene kable za te upore
podpis
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To okt 31, 2006 8:13 pm

ventilator je na desni strani, 3 vijaki ga držijo, v njem je regulacijsko vezje ki ponavadi crkne.
Glede na to da ti ne dela nobena stopnja sumim da na ventilatorju nimaš štroma, črn in rdeč debel kabe, avto mora biti prižgan - lučka za akumulator se mora ugasniti.
Lahko pa da so ti crknile ščetke na ventilatorju - lahko ga potolčeš narahlo in se bo začel obračati.

Veselo na delo
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 To okt 31, 2006 8:19 pm

Kakšni upori pa so to ponavadi?
Koliko so močni in kakšno upornost imajo?
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 To okt 31, 2006 8:41 pm

KO sem testiral sem imel kontakt tako da bi to moglo biti ok.
Tuda sam sem takoj pomislil da nimam štroma.

Bom razdrl zadevo in poročam.

Hvala zaenkrat.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar To okt 31, 2006 9:59 pm

nimaš uporov temveč tranzistorje in rele, kontakt pa ni dovolj ker ventilator začne delovati ko se lučka za alternator ugasne - motor mora bit prižgan
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr nov 01, 2006 1:07 am

dr.otkar je napisal/-a: kontakt pa ni dovolj ker ventilator začne delovati ko se lučka za alternator ugasne - motor mora bit prižgan

... podpišem :pivo , glavni rele pa imaš L od volana pod plastikami (tisti trije pri mašini so za ventilatorja hladilnika vode)...preduporov nimaš, preveri še glavne konektorje do ventilatorja (debeli kabli)...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 Sr nov 01, 2006 8:14 am

Pod volanom je glavni rele? Kateri je pa pravi,ker jih ima malo več kot enega :?

Koliko kontaktov mora imeti 4 ali 5 ?
V servisni knjigi ni označenih tistih relejev pod volanom ...hmmm
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Sr nov 01, 2006 9:40 am

:tipk kot sem že parkrat napisal vžgi avto in preveri napajanje na motorju - debeli žici.
Lahko pa začneš iskat napako iz drugega konca - od akumulatorja ..............

Hvala za podporo društvo ! :pij:
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 Ne nov 05, 2006 5:43 pm

Evo zaenkrat je zadeva rešena :)
Zanič je bil rele, ki se nahaja pod volanom čisto levo in je skrit pod plastiko tako da ga ne vidiš kr tako. Moraš razstavit plastiko...
V glavnem sedaj dela.

Hvala vsem za pomoč.
 
king22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr sep 03, 2003 12:44 pm

Napisal/-a king22 To nov 07, 2006 8:12 am

Sedaj se je pa pojavil problem, da ko daš med vožno dolge luči se vse ugasnejo :?
Če daš samo pozdravne je ok, če pa hočem imeti dolge pa se tudi navadne ugasnejo in gorijo samo pozicijske.

Po mojem nima tu nič veze z ventilacijo a ne :?: :!:

Po mojem bo stikalo...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 15 gostov