Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
monocit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če okt 21, 2004 8:45 pm

Poročilo o nastavitvi podvozja-optika pojmi

Napisal/-a monocit Če nov 02, 2006 4:56 pm

Danes so mi na servisu nastavlal optiko, ker je ena guma bila nenenakomerno obrabljena. Ko pogledam poročilo vidim da je glede na specifikacije

1.ZAOSTAJANJE spredaj (levo in desno)še vedno 4,59 stopinj, medtem ko specifikacija pravi da naj bi bilo med 0,55 in 2,25 stopinj.
2.Nagib je ok
3.Stek pa so nastavli na 0,0 kar je sedaj OK.( prej je bilo 1,2 kar je preveč glede na specifikacije ki zahtevajo +-0.6

Med sekundarnimi koti je nagib sornika izven dovoljenih mej...kaj to pomeni?

Zanima me ali bi mi mogli nastaviti tudi zaostajanje?. Kajti če bi grem jutri nazaj pa ima da poštimajo še to ( ker 11.500 dat za optiko pa da ne porihtajo vsega..)

Kaj sploh pomeni ZAOSTAJANJE?
Avto ma narjenih 30.000 km in je v garanciji.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če nov 02, 2006 6:10 pm

lepo imaš razloženo tukaj in si preberi malce
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če nov 02, 2006 7:51 pm

... še vedno si v normali, če gledaš glede na to koliko ti kot lahko niha ... sicer pa nastavitve, ki jih ima fabrika so daleč od tistih pri katerih avto lepo pelje ovinek - narejene so da bi čimveč časa imel iste zglobe iste gume in iste amortizerje :P ... pri sprednjem pogonu se po navadi sprednja kolesa zapre tako da so 2 mm izven nastavitev - to v ovinku pomeni, da če hitro voziš bodo stala ravno ker jih moč motorja potegne v smeri moči skupaj ... če bi bila original pa bi bila odprta in bi imel malenkost več prekrmarjenja ... pri zadnjem pogonu smo nastavljali obratno torej odprli stek za 2 mm to je pomenilo da jih sila motorja poravna ... isto je pri nagibu - nagib 1.35 do 1.5 stopinje se v ovinku zaradi sil na kolo izniči in ga poravna torej lepše pelješ krožnico ... velja za hitre voznike, tisti počasni tu radirajo gume - ker je nastavitev za obremenitev ... torej odloči se kako boš vozil ovinek ali pravilno z napačno nastavitvijo ali hitro z pravo nastavitvijo ;) a izven zakona :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov