Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

golf 1 D ne vžiga

Napisal/-a polo_gti Ne nov 05, 2006 12:22 pm

Helov vsem. Od bratranca sm dobu golfa 1 dizl in sicer je reku da ma en problem drgač mi ga je dal za Đabe tud pleh ni kej dost dobr ke pa sm je kakšna pika al pa flek. No predvčerajšnjim k je blu mrzlu zunaj k v skriji mi ni hotu palit kuj ne vem zakaj mogu bi. No po kakšni minutki vrglanja je le upaliv ampak se bojim da bo še slabš k bo hladnješ zunaj pod 0 st. Aja avto je reg. Tk da mi ga je škoda na odpad pelet. Kva nej zdej naredim. Aja reku mi je da je grelne menu pred kratkim Kva bi še lohk blo da ne pali.
čau
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne nov 05, 2006 12:26 pm

Zdravo,

Ko sem uspel razvozlati tale tvoj narečni post, sem prišel do naslednjega sklepa.

Lahko da so bile ob menjavi vgrajene napačne grelne svečke, ali pa da rele za predgretje ne deluje kot bi moral.

Kaj pa v toplem vremenu vžiga avto vredu?

Kdaj je bil menjan filter goriva?

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Napisal/-a polo_gti Ne nov 05, 2006 12:34 pm

filtri pa grelne so ble menane mi je djal pa tud vid se po novem filtru.

Topu tud ne pali kuj sm ta bratranc se je kr dost fural tk da nima mal kilometrov na števcu jih ma 263500km. sm mi ga je pa dal za đabe.
 
Uporabniški avatar
ĐIĐO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a ĐIĐO Ne nov 05, 2006 1:18 pm

Možno je da je motor zdihan pa nima več kompresije in težje tut užge. Za teke kilometre bi se znalo to zgodit, če ga ni mirkal ali pa tiščal u iber.
LP
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Ne nov 05, 2006 5:18 pm

Prekontoliraj predvžig, če je točno nastavljen. Možno je, da so tudi šobe slabe.
Slika
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne nov 05, 2006 6:25 pm

Tko kot je bric reku so lahko šobe,samo pomoje je pa le motor zdihan oz nima več dost kompresije tko da ko bo bolj mraz boš peš hodil,razen če boš ene 100k sit vložil in dal enemu da ti obročke in ležaje zamenja.
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Po nov 06, 2006 7:52 pm

Evo, js sm mel isti problem na golfu trojki dizlu.
Menjal sem vse štiri grelne svečke, čez par dni pa zjutri avto enostavni ni hotu vžgat. Verjetno ti je pregorela varovalka za grelne svečke tk ko men.
Poglej kje maš varovalko, mislim da je pri enki 80 amperska pa jo menji, mislim da je to to ;)
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To nov 07, 2006 9:59 am

Tudi jaz se bojim, da je problem v kompresiji, saj tudi kot topel ne vžiga ok...
Delno se problem da nastavljat z obračanjem bosch pumpe, vendar se lahko zgodi, da bo bolj klenkal ali pa slabše vlekel (odvisno v katero stran jo obrneš) - podoben učinek ima t.i. zaug (ko se potegne, da malo več predvžiga).

V glavnem problema poceni ne boš rešil. Mogoče je še najcenejša zasilna rešitev v tem, da paziš, da imaš zares dober akumulator, ki bo motor zares dobro in hitro obračal, saj z večjimi obrati pri vžigu kompresija ne uspe uhajati.

Če pa motor ne diha preveč, so lahko krive še dize, ki "lulajo" namesto, da bi pršile nafto, zato težje pride do vžiga. Vložki za dize niso tako dragi...
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Napisal/-a polo_gti Sr nov 08, 2006 5:52 pm

Williams je napisal/-a:Evo, js sm mel isti problem na golfu trojki dizlu.
Menjal sem vse štiri grelne svečke, čez par dni pa zjutri avto enostavni ni hotu vžgat. Verjetno ti je pregorela varovalka za grelne svečke tk ko men.
Poglej kje maš varovalko, mislim da je pri enki 80 amperska pa jo menji, mislim da je to to ;)


ja pa ti je svetla lučka za predgretje,kakšne siptome si mev pred menjavo sveč.
 
ggverila
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 04, 2006 8:46 pm

nasvet

Napisal/-a ggverila Sr nov 08, 2006 6:23 pm

lej tam ko mas grelne so gor kabli ki povezujejo vse grelne svečke in na tistih se rado naredi da malo pokorozirajo vzem tist dol pa mal spuci pa mal tam ko je rele mal s kontak sprejom posprici pa bi se znalo zgodit da bi zapalo drugač pa mal komprsijo zmir pa napis kak kaze komprsija pa ti bom se pol naprej povedu ce nebo se klup temu zapalo
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Napisal/-a polo_gti Če nov 09, 2006 7:54 pm

sm zakva ni tel zadnč kresnt k je blu mrzlo zunaj. Pa k ga vžigam zjutraj se za par sekund nenormalno obnaša. Par sekund ruka pa mal plav kadi.
 
ggverila
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr jan 04, 2006 8:46 pm

Napisal/-a ggverila Če nov 09, 2006 8:16 pm

ej lahka je pa tale napakca ka si pa ti tanko slučajno kak bijo dizel ki ge ne prenesejo golfici se trojka ga nima rada daj povej če se je kaj takiga naredl
sem ze mev tak primer ko je ena stranka to naredla v citrenu xsari in je blo podobno da ni te dni vzgala pa se pokadilo je
 
Uporabniški avatar
Skalaš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Če nov 09, 2006 8:45 pm
Kraj: Savinjsko-šaleška

Napisal/-a Skalaš Če nov 09, 2006 9:44 pm

Jaz sem imel podoben primer, kakor je bilo malo nad 0°C ni hotel vžgat. Potem sem pa zamenjal olje, prej je bil notri 20W-50, potem pa sem nalil 10W-40 in razlika je bila očitna (dosti hitreje je začel vrteti). Drugače sem pa kupil tudi neki Castrolov aditiv, ki ga potem malo vlijem v poln rezervoar. Baje "razredči" nafto. Sedaj se lahko vozim tudi pri -15°C :lol:
Lp
Slika
Samo hrabri imajo srečo;
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Če nov 09, 2006 10:17 pm

polo_gti je napisal/-a:
Williams je napisal/-a:Evo, js sm mel isti problem na golfu trojki dizlu.
Menjal sem vse štiri grelne svečke, čez par dni pa zjutri avto enostavni ni hotu vžgat. Verjetno ti je pregorela varovalka za grelne svečke tk ko men.
Poglej kje maš varovalko, mislim da je pri enki 80 amperska pa jo menji, mislim da je to to ;)


ja pa ti je svetla lučka za predgretje,kakšne siptome si mev pred menjavo sveč.


Ja, lučka za predgretje je normalno svetla, grelne svečke pa niso delale.
Pred menjavo svečk je tk na trdo užigal, če nism zauga potegnu. Ko sm zadevo razdrl, sem jih sprobal in so ble 3 svečke zanič tk da nč čudnega da ni normalno užigal brez zauga.
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Re: golf 1 D ne vžiga

Napisal/-a g.Kromfelna Pe nov 10, 2006 2:06 am

polo_gti je napisal/-a:Helov vsem. ...in sicer je reku da ma en problem... ...predvčerajšnjim k je blu mrzlu zunaj k v skriji mi ni hotu palit kuj ne vem zakaj mogu bi... ...Kva bi še lohk blo da ne pali.
čau


Mogoče bi pa moral vprašat bratranca, kaj je ta "en problem". So pa ob dnevih mrzlih kot v "skriji" velikokrat problemi s temi starimi golfi.
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Re: golf 1 D ne vžiga

Napisal/-a polo_gti To nov 14, 2006 5:24 pm

g.Kromfelna je napisal/-a:
polo_gti je napisal/-a:Helov vsem. ...in sicer je reku da ma en problem... ...predvčerajšnjim k je blu mrzlu zunaj k v skriji mi ni hotu palit kuj ne vem zakaj mogu bi... ...Kva bi še lohk blo da ne pali.
čau

Mogoče bi pa moral vprašat bratranca, kaj je ta "en problem". So pa ob dnevih mrzlih kot v "skriji" velikokrat problemi s temi starimi golfi.


ja sm on ni mehnik tk da tud on ne ve.

Dns sm se mal zapelov naokrog pa k sm ga parkiral za kake 30 min.potegnem zaug in je kresnu kuj drugač pa včasih brez zauga rab mal več časa kakšne 5-10s vrglanje.
Neki mi pa ni jasnu zakaj ko dam kontakt pa k se grelne sklpjo ne kikne nč sm lučka zgine.
 
Uporabniški avatar
CLIO3
Novinec
 
Prispevkov: 259
Pridružen: To okt 10, 2006 6:34 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a CLIO3 To nov 14, 2006 6:26 pm

Ma zapel u grabn :D
Clio III Dynamic Sport 1.6 16V
 
triker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če nov 09, 2006 2:34 pm
Kraj: Ljubljana

Zauh

Napisal/-a triker Če nov 16, 2006 2:04 pm

Za poučitev. Dizel nima zauha! Pr dizlu ne zapreš dotoka zraka kot pri bencinarjih, temveč povečaš dotok nafte.
Če tega ne povlečeš, ti bo pri zelo nizkih temperaturah le stežka vžgal.
Dizla mam že 10 let, prvi je bil l.85, zdej pa je l.89. 300000 km je ob pravem vzdrževanju mala šala.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 16, 2006 2:36 pm

Tist da zjutri trokira pa mal plavv kadi je kriva al ena šoba ( ne drži pritiska) ali pa nekje u lajtungah vleče zrak. Prek noči se nabere v cevkah zrak in potem trokira in kadi dokler ne napumpa dovolj nafte. Enak problem sem mel jaz.... reševal sem ga tri leta... Na konc se je izkazal da vleče zrak oz. ne tesni dober cevka za iberlauf...

Tist da pa mrzel ne vžge če ne dobi več nafte pa nekak ne drži. Moj ma avtomatski čok ampak preverjeno NE DELA in z vžigom tudi pri -20 ni blo blema.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
triker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če nov 09, 2006 2:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a triker Če nov 16, 2006 2:57 pm

[quote="lisko"]Tist da zjutri trokira pa mal plavv kadi je kriva al ena šoba ( ne drži pritiska) ali pa nekje u lajtungah vleče zrak. Prek noči se nabere v cevkah zrak in potem trokira in kadi dokler ne napumpa dovolj nafte. Enak problem sem mel jaz.... reševal sem ga tri leta... Na konc se je izkazal da vleče zrak oz. ne tesni dober cevka za iberlauf...

Tist da pa mrzel ne vžge če ne dobi več nafte pa nekak ne drži. Moj ma avtomatski čok ampak preverjeno NE DELA in z vžigom tudi pri -20 ni blo blema.[/quote]

Sorry, nauč se brat napisal sem da stežka vžge. Vžge vseeno, ampak nekaj sekund težko laufa nato pa steče.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov