Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

P 406 ne daje znakov življenja

Napisal/-a midjko Po nov 06, 2006 4:49 pm

Ojla

Sem iskal po forumu, vendar nikjer našel tovrstne teme.

Na P 406 1.8 16V l.96 se mi je danes pripetilo naslednje:

- avto sem zjutraj normalno vžgal
- prišel na cilj ugasnil
- ko sem hotel ponovno vžgati, avto ne štarta. Tudi zavergla ne. NIČ. Mrtev
- imam pa kodno varovan vžig, in po vtipkani kodi se mi pojavi zelena lučka.
- ko se mi je to enkrat pripetilo, sem odklopil aku in nazaj priklopil. Avto mi je po tem normalno vžgal.

Sedaj mu odklop akumolatorja ne pomaga.

Lep pozdrav.

Prosim, za odgovore - NUJNO ker imam avto sedaj parkiran v mestu, na prepovedanem mestu. :(
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Po nov 06, 2006 4:56 pm

Glede na to da ti sploh ne zavergla bi se vprašal ali je aku sploh še dober, drugače pa ti je najverjetneje crknila ključavnica (preveri tudi varovalko za vžig)
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a midjko Po nov 06, 2006 5:17 pm

Akomulator je 100 % dober

Katera ključavnica? Za vžig?

Varovalke so tudi vse cele.. :( :(

Lp
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Po nov 06, 2006 6:18 pm

v najslabšem primeru - računalnik.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po nov 06, 2006 6:22 pm

... če sploh ne zavergla, verjetno ščetke zaganjača... malo potolči po zaganjaču (pod sesalnim kolektorjem) potem pa do mehanika...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Po nov 06, 2006 6:23 pm

ja ključavnica za vžig, ker če ti tud zavergla ne, pomeni, da tudi štarter ne dobi toka
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Po nov 06, 2006 6:24 pm

ai si preveru tud une varovalke v motorju ali samo tiste pri vozniku
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po nov 06, 2006 7:03 pm

54M0 ko svetuješ se vprašaj kaj pišeš !!!

Če je aku dober, pri prižganih lučeh se poskus štartanja ne pozna, potem je zaganjač zrel za obnovo, oziroma menjavo ščetk.

Kaj če bi kdo človeku svetoval naj poskusi na porivaje ????

al naj raj še rezervno gumo pogleda če ni spustila ?????
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a midjko Po nov 06, 2006 7:15 pm

dr.otkar je napisal/-a:54M0 ko svetuješ se vprašaj kaj pišeš !!!

Če je aku dober, pri prižganih lučeh se poskus štartanja ne pozna, potem je zaganjač zrel za obnovo, oziroma menjavo ščetk.

Kaj če bi kdo človeku svetoval naj poskusi na porivaje ????

al naj raj še rezervno gumo pogleda če ni spustila ?????


:pivo imaš od mene...

Sem stestiral aku,

Ampak, nekaj mi ni jasno. Pred dnevi se mi je to isto zgodilo, pa sem vzel dol + in - za aku.-ja pa dal nazaj gor, pa je avto štartal.

Danes mu to ne pomaga več.

Bom probal še po štarterju usekat :bonk pa bomo vidli.

Cilj mi je avto spraviti k mehaniku.

Vsem havala za odgovore...

lp
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 06, 2006 7:22 pm

dr.otkar je napisal/-a:Kaj če bi kdo človeku svetoval naj poskusi na porivaje ????

al naj raj še rezervno gumo pogleda če ni spustila ?????


:lol: :rofl :rofl :har :pop:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po nov 06, 2006 8:44 pm

:atensn hecno ne lumpy ??? :ue

:pop: ne pozabi da kdor se zadnji smeje, ......... :wiihuu
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Po nov 06, 2006 8:59 pm

@ dr. otkar: Preden pišeš kakršnekoli kritike prosim V CELOTI preber vse poste
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a midjko Po nov 06, 2006 9:20 pm

Dobro je fantje ne se skregat :atensn

Bom probal par stvari narest, pa javim...

Do takrat pa bodite v :)=(:

lp
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po nov 06, 2006 9:33 pm

sem, in ????

ključavnica redko crkne
napeljava je možni razlog
varovalka ni ker kar bi moralo biti varovano ni

zakaj pa ni končni izvajalec ???

Priporočam obisk strokovnjaka in priklop na tester (ha-ha)
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Po nov 06, 2006 9:40 pm

V 2 kontakt in rini :D pa do mehanika
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Po nov 06, 2006 9:43 pm

-----
Zadnjič spremenil blazp, dne Ne mar 18, 2012 7:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po nov 06, 2006 9:48 pm

Kaj pa če je šla benz pumpa al pa senzor (faze) vžiga ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar Po nov 06, 2006 9:56 pm

Grem s te teme, en bolj brihten k drug, saj hvala bogu, ampak tole je pa too mač.

Naslednji bo napisal da ne vergla zaradi zaribanega auspuh lagerja...

Preveri zaganjač, oziroma če pride + na 50 zaganjača

dr.Mr se strinjam s tabo
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po nov 06, 2006 10:15 pm

dr.otkar je napisal/-a:Grem s te teme, en bolj brihten k drug, saj hvala bogu, ampak tole je pa too mač.
Naslednji bo napisal da ne vergla zaradi zaribanega auspuh lagerja...
Preveri zaganjač, oziroma če pride + na 50 zaganjača
dr.Mr se strinjam s tabo

... sem raje tiho po vseh ostalih kvazi nasvetih (varovalka, pumpa, koda.. :D :D :D ), saj sva mu že rekla naj najprej vujžge po štarterju, pa gasssss...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
kremenček
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe sep 08, 2006 11:56 am

Napisal/-a kremenček Po nov 06, 2006 10:34 pm

:idea: Mogoče pa ne vžge zarad tega, ker maš že preveč poln pepelnik.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov