Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Clio težko vžge

Napisal/-a vinci To nov 07, 2006 7:46 am

Zdravo

Gre za clio 1.4 16v letnik 2001 prevoženih ima 85 kkm je redno servisiran in garažiran.Tuljave so bile vse že menjane.
Zdaj pa k problemu ki je sledeč avto pač težko vžge zmeraj ko je hladen ko je pa segret pa se stvar pojavlja izmenično. Zgleda pa takole da dam kontakt prižgejo se lučke počakam da se ugasnejo nato obrnem ključ do konca štarter obrne motor samo malo nato je recimo sekundo do dve vse tiho in nato ga obrne tako kot mora in avto vžge.Včeraj pa je bilo vse tako kot sem napisal zgoraj samo da ko je hotel štartat so se prižgale vse lučke kazalca za temperaturo in gorivo sta padla na ničlo ura se je resetirala in prav tako potovalni računalnik.Avto je bil topel.Nato je po dveh poizkusih je ratalo.
Avto drugače dela normalno nobenega cukanja ali kakšnih drugih problemov.Akumolator je še originalen.
Sem pa eno stvar sprobal in po treh vžigih avto vžiga normalno tudi ko je mrzel.Storim pa samo to ker ima funkcijo dnevnih luči da preden dam kontakt luči dam na pozicisko in avto normalno vžge nato pa prižgem kratke luči.
Ali je razlog v akumolatorju ki je še originalen čeprav mi je čudno zakaj tiste dve sekunde premora med vžiganjem nato pa spet da šterterju da tok da se zavrti.
Ali pa je razlog v samem šterterju.
Upam da sem razumljivo napisal in bi prosil za vaše mnenje kje bi lahko bila težava.

Hvala
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To nov 07, 2006 7:49 am

Pomoje je akumolator že bogi. Če ti je uro resetiralo, pomeni, da ima premalo moči. Pomoje definitivno akumolator. Če bi bil ok, ti nebi resetiral ure in podobno.

Dejstvo je tudi to, ko je avto mrzel, je olje v mašini bol gosto in se vleže na dno, zato mašina potrebuje večjo moč zagona, kot pa ko je avto ogret, ko je olje bol redko .
Kot si še napisal, da ko skupaj zaporedoma vžigaš avto, prvič imaš težave, tretjič pa že vžiga normalno , - seveda vžiga normalno, ker se olje že malo porazdeli v mašini in seveda nato lažje vžiga. Mogoče lahko daš naslednjič tudi bol kvalitetno olje v mašino in bo bolš. Kakorkoli akumolator bo pa vsakčas odpovedal.



Dejstvo je tudi to, da naj bi bla življenska doba akumolatorja 6, 7 let lahko več, lahko manj, pač odvisno od načina uporabe, ampak hočem povedat to, da dnevne luči zelo zmanjšujejo življensko dobo akumolatorja, kakor tudi prižgan avtoradio ali kakeršen koli porabnik, ki dela kadar avto ne laufa, oz. je samo v kontaktu.
Zadnjič spremenil AM, dne To nov 07, 2006 8:01 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters To nov 07, 2006 7:58 am

Po opisanih simptomih res ni videti drugega razloga, kot akumulator.
Sicer pa vidiš: najprej poskuša obrniti nato pa stežka obrne - nima moči, ko si pa opisal še reset ure in računalnika, je to to...
Sicer bi lahko bila še napaka na štarterju, vendar ne verjamem.
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To nov 07, 2006 8:04 am

Še tole te lahko opozorim.

Preveri tekočino v akumolatorju. Najbrš ima akumolator take šraufe na vrhu, jih odžraufaj in poglej noter če so slučajno tiste elektrode noter v tekočini al so slučajno kaj na suhem. Če so na suhem, noter nalij destilirano vodo in bo že takoj bolje. Pač do vrha morajo bit elektrode v tekočini, sicer pa mora imet akumolator nekje črtico za maximalno stanje tekočine in doliješ do te črtice. .
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci To nov 07, 2006 8:16 am

Hvala za hitre odgovore.
Ko prižigam avto nimam nobenih drugih uporabnikov prižganih kot so ventilator ali pa avtoradio vse prižgem vedno ko avto že dela.Olje v motorju imam od elfa 5-40 sintetično.
To tekočino v akumolatorju bom preveril in dolil če je potrebno.
Če bi ga moral zamenjati kakšen akumolator pa naj kupim ker nimam napisanih nobenih številk .
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM To nov 07, 2006 8:22 am

vinci je napisal/-a:Hvala za hitre odgovore.
Ko prižigam avto nimam nobenih drugih uporabnikov prižganih kot so ventilator ali pa avtoradio vse prižgem vedno ko avto že dela.Olje v motorju imam od elfa 5-40 sintetično.
To tekočino v akumolatorju bom preveril in dolil če je potrebno.
Če bi ga moral zamenjati kakšen akumolator pa naj kupim ker nimam napisanih nobenih številk .



Nimaš nič napisano. Glede na mašino 1.6 kupi nekje 50, 55 amperskega (priporočam 55) pa pazit moraš, al je levi ali desni. Torej kje imaš plus, kje minus. Pač to si zapomniš, pa potem ko ga vzameš, preveriš, če štima . To je to.
Več amperskega ne vzami, ker 65 in 75 so za diesle,(tudi vprašanje, če bi ga spravil noter) in ti ga tudi alternator ne bo mogel napolnit, za 45 in manj so pa bol za 1.0 do 1.3 mašine.

Olje v mašini imaš ok, tak da tu ni kaj. Sem mislu da imaš kaj bol gostega 15W40 ali podobno.
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci To nov 07, 2006 10:35 am

Mašino imam 1.4 16v.Potem lahko vzamem 55 ali raje manj.
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe nov 10, 2006 9:00 am

Evo jaz sem opazil še eno stvar da mi resetira samo potovalni računalnik in uro ne pa radio tako da nisem prepričan če je res akumolator zanič.In sliši se neko prsketanje ko ga ne more zavrtet kot nek kratek stik.Če se komu sanja kaj bi to lahko bilo?Hvala.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Pe nov 10, 2006 4:34 pm

5 Let star akumulator...verjetno bo to...
 
Uporabniški avatar
DJRider
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Pe okt 20, 2006 3:48 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a DJRider Ne nov 12, 2006 10:21 am

Akumulator zamenjaj in bo vse vredu ker je ze prestar ;) Ce pa to ne bo pomagalo pa malo zaganjac poglej ;)
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Ne nov 12, 2006 11:58 am

Kupil sem nov akumolator in nobenih problemov več.Hvala ker ste pomagali.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov