Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

drsi vendar ne sklopka

Napisal/-a Tečko Po nov 13, 2006 8:18 am

Imam lancio lybro 2.4 jtd problem pa je v tem, da sem zadnjič zažgal sklopko. takoj ni bilo opazno nič, kasneje pa sem v klancu pri pospeševanjuopazil da drsi. no to se mi je zgodilo še nekajktrat, ker pa grem na daljšo pot sem se odločil zamenjat sklopko. no sklopka je zamenjana, se mi pa še vedno kdaj dogaja da avto v 4 ali 5 prestavi če pohodiš plin zavrti v prazno obratomer naraste avto pa nikamor.
če ima kdo kako rešitev bi bil zelo vesel :D
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Po nov 13, 2006 8:28 am

predvidevam da je bilo opravljeno polovicarsko delo v kaki garazi in se je menjalo samo lamelo brez potisne plosce :evil:
Mercedes Benz service
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Po nov 13, 2006 8:34 am

Ne menjana je bila kompletna sklopka lamela potisna plošča ležaj vse tako da ne vem, pa tudi ta sklopka ki je bila menjana je sicer bila obrabljena vendar ne do konca tako da ne bi vedel vse komplet s košaro.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po nov 13, 2006 8:41 am

Mogoče je krivo napačno olje. Samo predvidevam, zato, ker pri motornih kolesih je že blo tko, da je ljudem drsela sklopka, ko pa so zamenjali olje z drugo vrsto, pa je težava izginila, vendar se posvetuj o tem, ker nisem čisto prepričan. Kakšno olje pa imaš noter?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 13, 2006 9:36 am

Ali je odmikanje sklopke hidravlično ali na zajlo? Zajlo se mora nastaviti na predviden hod prostega teka pedala. Hidravlika ima posebno orodje, ki preverja hod cilindra na zvonu sklopke, ki odmika sklopko. Pedal sklopke pri hidravličnem tipu je treba po speljevanju ali prestavljanju spustiti in ne držati noge na pedalu, le tako zagotoviš ob naslednjem pritisku poln hod. Praviloma mora sklopka začeti prijemati, ko se pedal odmakne 3,5cm od tal. Upam, da je serviser, ki je menjaval sklopko, pazljivo pregledal semering pri vztrajniku. Včasih je katera mašina tako močna da kljub vsemu rada spodrsne, takrat je treba uporabljati ta prekomeren navor po pameti in ne siliti avto v spodrsavanje. Meni npr na Ljubelj včasih posmrdi, ker je premočan motor, včasih na avtocesti, če ga preveč v klanec pohodim isto. Orodje za preverjanje hoda sklopke (PSA) je na sliki
Priponke
Gearbox - Manual (ML5T) - Clutch Pedal Travel - Check.pdf
(23.72 KiB) Prenešeno 226 krat
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Po nov 13, 2006 10:33 pm

Ja baje možno da je vztrajnik, ker so eni posebni neki plavajoči al kaj tolk da :evil:

cena pa tud :bonk še enkrat draži od sklopke :bonk :bonk :bonk
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po nov 13, 2006 11:14 pm

jaz pa mislim da cilinder sklopke šteka in ne spusti tako hitro kot bi moral oz. sploh ne spusti do konca
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To nov 14, 2006 12:40 am

... pa to se čuti na pedalu...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Gagi84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 516
Pridružen: Če apr 21, 2005 1:48 pm
Kraj: Podpec

Napisal/-a Gagi84 To nov 14, 2006 1:06 am

Mozno da niste cist prave sklopke zmontiral, mozno da ni prezracen sistem sklopke, lahko pa je tudi vztrajnik hin.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo To nov 14, 2006 7:49 am

Gagi84 je napisal/-a:Mozno da niste cist prave sklopke zmontiral, mozno da ni prezracen sistem sklopke, lahko pa je tudi vztrajnik hin.

točno to sm hotu rečt on sam je reku da lamela ni nova je rabljena :!:
tuki zna bit problem (ti povem primer smo menjaval sklopko na swiftu pa človk ni meu dnarja za novo pa je dav obnovit lamelo k sintarju in voila k smo zmonteral sploh ni spustila no in pol je un model popizdu ij jo je po domače povedano zakuru mal in pol mu je začela delat nekak :lol: fora je u tam da un k je obnavlju lamelo je dav preveč (mesa) gor
u glavnm če menjaš sklopko glej da daš use novo lamelo, košaro, potisni ležaj drugač znajo bit problemi :!: sm pa slišu tud za paciente k so lamelo okol obenil pr petki :lol: in je isto drsela (ne vem pa kako jim je to ratal) :shock:
....
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To nov 14, 2006 6:33 pm

joztom je napisal/-a: Včasih je katera mašina tako močna da kljub vsemu rada spodrsne, takrat je treba uporabljati ta prekomeren navor po pameti in ne siliti avto v spodrsavanje. Meni npr na Ljubelj včasih posmrdi, ker je premočan motor, včasih na avtocesti, če ga preveč v klanec pohodim isto. Orodje za preverjanje hoda sklopke (PSA) je na sliki


Lepo te prosim - "Mašina premočna". Pa saj je sklopka dimenzionirana za ustrezne obremenitve. Kaj bi se zgodilo s tvojo sklopko, če bi na Ljubelj vleku še naloženo tovorno prikolico? Daj zrihtat avto in ne se slepomišit s takimi izjavami. Lahko da ti pušča semering glavne gredi in ti olje iz motorja teče po sklopki in ti zato spodrsuje.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To nov 14, 2006 7:18 pm

... neravno iztrošen vztrajnik ???
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx To nov 14, 2006 8:40 pm

Pomoje je tud semering spustu in je lamela od olja,ali pa ni potisne plate sčistil ko jo je montiral,ker so nekatere namazane.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To nov 14, 2006 10:56 pm

... Strokovnjak (full se mi smeji)...semering glavne gredi :roll: , malo razmisli, potem teče za vztrajnikom mimo sklopke... možen edino semering primarne osi menjalnika, samo to bi valjda na stari sklopki videl, da je mastna...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em To nov 14, 2006 11:55 pm

he he jest sem pa že hotu vprašat če si jermen menu :lol:

no možno bi blo....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 15, 2006 8:57 am

Če pušča semering, potem tisto olje, ki pride na vztrajnik prši okoli in to se čez čas čuti na spodrsavanju sklopke, direktnega stika pa seveda nima, ker naj bi ga vztrajnik zadaj zmetal okoli ali ven. Skoraj vsi močnejši avti posmrdijo na mitnici, ko plačuješ cestnino, če sui ga le malo bolj pognal, ne glede na dimenzioniranost sklopke. Na Ljubelj je seveda treba peljati z višjimi obrati in je mir, isto velja za vleko prikolice. Če se pelješ pri nižjih obratih, kjer pa je navor zelo velik, včasih posmrdi, ampak govorili smo o pretiravanju. Sklopke so dimenzionirane za normalno vožnjo. WRCji pa so nekaj drugega.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr nov 15, 2006 12:21 pm

DrMr je napisal/-a:... Strokovnjak (full se mi smeji)...semering glavne gredi :roll: , malo razmisli, potem teče za vztrajnikom mimo sklopke... možen edino semering primarne osi menjalnika, samo to bi valjda na stari sklopki videl, da je mastna...


Meni gre tudi na smeh, že skori malo na jok. Vztrajnik je pa res svetlobna leta daleč od potisne plošče in lamele po tvojem mnenju?
Vztrajnik se zelo hitro vrti in zato lepo razprši olje po zvonu menjalnika. To olje pa lepo kaplja po sklopki. Sicer sem imel jaz tako okvaro na Puntu in očitno smo se po tvoji teoriji zmotili in zamenjali semering glavne gredi, ki je očitno puščal in od takrat se je tudi avto zmotil, da sklopka ni več drsela. Bo že držalo.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Sr nov 15, 2006 2:31 pm

Prvo kot prvo mi ne gre v glavo, kako ti je pri tem navoru ratal skurit sklopko. Ta avto spelje brez gasa v klanec v drugi, ne samo v prvi.

2,4 JTD motor ma pa tok navora, da ti s komoto na ljubelj zdrsne sklopka, če v drugi pohodiš poln gas iz ovinka. Ta avto je treba vozit z glavo.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr nov 15, 2006 3:39 pm

Sem se spomnil primera, ko se je pri Golfu III 1.9 TD "skurla" lamela in to brez krivde voznika. Ta VW in tudi drugi seveda niso izključeni imajo navadno sklopko na zajlo, katera pa ima nek "mehanizem" za prilagajanje obrabi sklopke. To je zatajilo in sklopka se je po melem kurila. Potreba je bilo zamenjati zajlo in lamelo. Zato velja usmeriti pozornost tudi na take zunanje dejavnike, sicer lahko menjujemo sklopke z vsakim rednim servisom!
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Sr nov 15, 2006 8:09 pm

Ne vem kaj bi reku, samo, da je sedaj vse v redu in normalno torej ko je bilo zmontirano je nekajkrat nabilo obrate avto pa ni pospeševal sedaj pa je normalno in upam da tako ostane. zaenkrat deluje normalno in brez vseh problemov tako, da ne vem kaj je bilo takrat po menjavi :? :? . Hvala vsem za pomoč

kako mi je uspelo skurt sklopko: prvi dizel stal s polnim avtom v klancu kar visok naklon, ko sem hotel speljat in spustil bremzo mi sem opazil, da mi avto kljub ročni leze nazaj, da ne udarim avta za sabo sem se ustrašil pohodil gas in mi ni uspelo odtegnit ročne in to je rezultat :oops: :oops: :oops:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov