Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Drejc007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 13, 2006 11:52 am
Kraj: Ajdovščina

Golf III 1.4 hlajenje

Napisal/-a Drejc007 Po nov 13, 2006 12:15 pm

Imam en problem in sicer pri golfu 1.4 (60 km) mi je šel termostar, ni zapiral je vedno krožil antifriz, posledično je avto rabil več časa da se ogreje, kasneje pa pri vožnji v dalšo dolino je izgubil temp tudi do 0 na cagru. Menjal sem termostat in koleno, tudi ta ni zaprl, kmalu potem ko sem vžgal avto je bila cev ki gre naprej od termostata topla, čeprav nebi smela bit, vzamem termostat ven ga odnesem nazaj do prodajalca tam smo opazili da je ta termostat malo sprožen (odprt) vendar je na koleno dobro nalegal, zamenjajo mi termostat ki se je še bol prilegal (igla par milimetrov krajša), ko ga vgradim isti problem cev kmalu postane topla (takoj ko se cager od temp. začne dvigati). Termostat piše da odpira pri 87 stopinjah in je znamke wahler. zunaj je dobro tesnil ko sem ga pritisnil na koleno in pihnil...

Prosim če mi lahko kdo pomaga če je že imel podoben problem ali se mu zdi kaj bi lahko bilo
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To nov 14, 2006 6:44 pm

S termostati zna biti sranje. Najbolje da ga daš v lonec in s (profesionalnem) termometrom stestiraš kdaj se odpira in zapira. Sicer lahko doktoriraš. Lahko se zgodi, da jih je cela serija slaba. Wahler veljajo za dobre termostate ...
 
Drejc007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 13, 2006 11:52 am
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a Drejc007 Sr nov 15, 2006 11:02 am

hvala za predlog bom testiral termostat in kasneje poročal.
Mislite da bi bila še katera druga možna napaka ali je samo termostat kriv da začne voda prezgodaj krožiti?
Še eno bol tako vprašanje. V katero smer teče voda -iz bloka mimo termostata na hladilnik ali obratno.
 
Drejc007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 13, 2006 11:52 am
Kraj: Ajdovščina

rešil problem

Napisal/-a Drejc007 Sr nov 22, 2006 3:17 pm

Rešil sem problem in sicer tako, da sem na stran termostata ki je obrnjen proti bloku motorja dal gumico to drži cel termostat bol ven in posledično bol tesno nalega na koleno, to mi je svetoval nekdo ki dela na servisu vw in sedaj zadeva deluje tako kot mora
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov