Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Občasen smrad iz ventilacije (olje?)

Napisal/-a phoebus Sr nov 22, 2006 10:42 pm

Imam eno težavo, ki je ne morem in ne morem zgruntat- včasih mi v avto prismrdi po eni "čudni" zadevi. Smrdi po nečem, podobnem olju. Pa ni kot bi vohal olje. Tudi po bencinu ni, po ATF-ju (servo) tudi po mojem ne. Nekaj vmes.

Kdaj in kako: poleti (klima, hlajenje) NIKOLI, dogaja se mi skoraj izključno ko je mraz. Najpogosteje takrat, ko pripeljem pred križišče (se ustavim), med vožnjo skoraj nikoli.

N-krat sem se takoj ustavil, odprl pokrov in prevohal vse kar se je dalo prevohat pa nič odkril. Zajem zraka za ventilacijo je desno pred šipo. Najprej sem sumil inkjektorje (ker je desno spredaj, ampak 30cm daleč škatlica), samo nič tam ne smrdi. Tudi dovo goriva sem dal pregledat, pregledat sem dal če mi kje kaj "kaplja", pa nič.

Je pa res, da mi je nekoč:
a) puščal glavni zavorni cilinder
b) puščala volanska letev

Tako da edina varjanta ki jo najdem je, da je nekaj pokapljalo po kaki cevi ki gre v kabino in se od tam širi smrad, samo potem bi nonstop smrdelo, ane?

Kje naj naprej gledam? Še enkrat, če odprem pokrov mašine in grem vohat okoli, ne zavoham nikjer nič. Safrane 2.5.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr nov 22, 2006 10:44 pm

Aja, pa še to- glede na to da je zajem zraka "direkt ven" in ne iz motornega prostora, in da smrdi skoraj samo ko je gretje, okoli samega zajema zraka nimam kaj iskat, ane? Bo treba najbrž razdret pa gledat kaj okoli pečke?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 22, 2006 10:51 pm

poglej če nimaš sneto cev odduška motorja (ibrlauf) ali počeno lahko pa da se ti je kdaj kaj na pečko polilo ali pa prejšnjemu lastniku če obstaja ampak največkrat je za to vzrok sneta ali počena cev ali pa olje ki kaplja pa kapne na avspuh in zasmrdi ko se zažge
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr nov 22, 2006 11:01 pm

Da bi se komu kaj na pečko polil je malo verjetno, ker je zakopana daaaaleč noter v armaturi.
Če kaplja olje po auspuhu se vidi kak flek na auspuhu, ane? ga bom šel potem dvignit pa malo pogledal če je kje kak flek, kul...samo to se zna tudi vnet, če kaplja po njem, ane?

Aja še to me zanima- a ni oddušek "mrtva" cev za dovod zraka? al sem zamešal? Zrak pride v mašino od "spodaj", preko vakuma in še ene cevke (se mi zdi da je senzor za zrak), potem preko T levo v mašino in naravnost v mrtvo cev. Je to to? Kako vezo pa ima to s smradom oz. oljem (nekje sem bral o požiranju olja in ibrlaufu)? Ali mislim na čist drugo stvar? :oops:
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Sr nov 22, 2006 11:09 pm

mogoče se ti kej napeljava pali
Slika
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 23, 2006 12:06 am

Sem štromar in poznam vonj topljenja napeljav, to ni :twisted:
Kolkor googlam je veliko tem v zvezi s smradom okoli oddušnika. Zdaj moram samo pogruntat kje točno je to da pogledam :oops:
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Če nov 23, 2006 6:48 am

phoebus je napisal/-a:Kolkor googlam je veliko tem v zvezi s smradom okoli oddušnika. Zdaj moram samo pogruntat kje točno je to da pogledam :oops:



Oddušnik je cevka, ki je speljana iz motorja (lahko iz pokrova ventilov ali pa bloka motorja) v sesalno cev. Njen namen je, da odvaja oljne hlape in pa pobeglo kompresijo iz motorja. Išči gunjasto cev fi okol 3 cm, ki ima en konec pritrjen na sesalno cev.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če nov 23, 2006 8:30 am

Pri Renaultu in v Citroenu se mi je to že primerilo, ni pa nujno, da to velja za tvoj avto. Dosti pogosta napaka, počena pečka, ki spušča fino meglo antifriza v vpihovani zrak v kabino ob gretju. Ne samo da smrdi po nekako sladko plesnivem, tudi zdravju ni prijazno (glikol v antifriza). Običajno povzroči pokanje pečice slab termostat, ki ne odpira pravočasno, avto zakuha, napihne gumijasta čeva in pritisk gre na najtanjšem delu ven. Strošek nabave pečke je relativno nizek (12k), zamenjava pa nemogoče zapletena, skupni strošek na servisu čez 120K, ponavadi je treba armaturo ven, kar dela električar kar nekaj ur. Računaj še slačenje podna in prestavne ročice, volana itd. Ne priporočam, da vidiš avto, ko ga bodo delali. Če si sam električar, ne boš imel težav ob dobrem navodilu za demontažo armature za tvoj tip avta, le pazi, da si kako hrbta ne polomiš ob zviranju po tleh.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če nov 23, 2006 9:08 am

Mogoče pa imaš podoben problem kota jaz. Imam malo zjebano gibljivo mrezco. In kadar je avto mrzu mi na križiščih prismrdi v kabino. Ko pa se segreje se pa učitno tok raztegne, da je vredu. ( samo pri meni se pri mrzlem sliši da pušča)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 23, 2006 9:37 am

joztom: Armaturko sem imel že totalno razstavljeno tako da to ni problem zame, samo po mojem bi mi nonstop smrdelo če bi mi pečka puščala, in ne samo na križiščih...pa šipe se mi tudi ne rosijo...
Grem zdajle pogledal tole cev oddušnika pa auspuh če je kje kaj flekast (kapljanje) ali luknjast.

Bor: kaka mrežica to? Kje je? :) Ker res zanimivo je, nikoli ko se peljem, ne na vsakem križišču, ampak vsake tolk, kot bi vsake tolk mal "spustil" kaj. Nič, grem gledat, wish me luck. Bom še fotkiča vzel da bom lahko dokumentiral nadaljna vprašanja 8]
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če nov 23, 2006 9:42 am

Aja sori sem mal prehiter pisal pa spustu taglavno :)
Gibljiva mrezca na avspuhu. Je ponavadi nekje pri mašini. ( Zato da mašina lahko giba in da ne vleče celga auspuha za sabo. Smrdi pa po takem zažganem olju in plinih. ( sploh kadar maš še gretje prižgano, ko vse skup še fajn segreješ :)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 23, 2006 9:47 am

A, to je "gibljiva cev" auspuha? To pa sem menjal na fiesti ker mi je auspuh odpadu... no, že vem, že vem kaj iskat :) Zdaj pa res letim :)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če nov 23, 2006 11:43 am

Evo, mislim da sem našel razlog za smrad...in hkrati me spreletava srh glede na to da tega niso našli na servisu- niti ko sem rekel da smrdi prvič, niti drugič, niti na drugem servisu.

Napaka je pa v dovodu (po mojem bolj v vračanju goriva)! Ko je zasmrdelo sem se ustavil, vrgel dol pokrov motorja in šel vohat okoli in okoli. Našel sem oddušek in okoli njega je malo mastno, ampak ne smrdi po "tistem". Smrdi pri dveh ceveh od goriva, in sicer glede na stanje spodnje (boste vidli na sliki) objemke, ki je zarjavela, bi reku da mi tam hlapi.

Cev je sicer suha ko poper, ampak očitno ko je zunaj mraz (pa hladna mašina), pa vrača malo toplejši benz pohlapi ven.
Slike (se opreoščam za slabo ostrino, sem dal na auto):

Spodnja, neostra ima rjavo objemko. Na tem koncu smrdi.
Slika

Slika iz dialogysa:
Slika

"skrbi" me sledeče- kvadratek "1" označuje obe cevi (kovinski in objemke in gumice kot vidite). A se ne da menjat samo gumjaste cevi; je treba menjat vse skupaj?

Pa še to, ta vonj ni "čisti" vonj goriva (kot npr. na črpalki), ampak malo drugačen. To bo najbrž zato ker očitno pušča iz povratne cevi, ane?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov