Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Pasat 1.8T

Napisal/-a evilson Sr dec 06, 2006 12:06 pm

Pozdravljeni!

Imam passata 1.8T 1998 letnik. Pri pospesevanju ali prehitevanju mi vcasih sploh ne pospesi enakomerno. Vcasih ful butne in se mi zdi da pride na plan pravih 150 KM, vcasih pa pocasi pospesuje pol kar naenkrat ful butne, pol se pa spet malo umiri (kot bi motor neki zadrzalo).
Pac v glavnem na kratko povedano mi ne pospesuje enakomerno in imam tudi obcutek, da mi vcasih bolj pospesi, vcasih manj.
Mislite da bi blo treba menjat jermen? Avto ima prevozenih 177000 KM jermen je bil pa kao menjan pri 120000 KM. Avto sem pa kupil pred tremi meseci.
Kaj menite o tem vi ?

Hvala,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Re: Pasat 1.8T

Napisal/-a Mad Sr dec 06, 2006 12:30 pm

... pri katerih obratih ti butne in pri katerih ti vleče počasi ? Turbinarji rabijo za dobro potegnit nekaj časa dokler ne dosežejo 3500 ne letijo pol potegnejo in pri 5500 spet malo zaspijo ... če ti dela tako je vse ok ... jermen se menja na 90000 ...
L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Sr dec 06, 2006 1:15 pm

Pol je verjetno vse ok. Ker mi dela tocno tako kot si ti opisav. Pac obcutek imam da vcasih vseeno pod istimi obrati potegne vec, vcasih manj. Jermen bom pa za vsaki slucaj vseeno pregledal, ce je vse vredo.

Hvala ti in Lp,
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Sr dec 06, 2006 1:21 pm

glede pospešvanja je tko kot je Mad reku (turbo luknja pa to), jermen nima veze kako avto pospešuje (dokler je cel ti avto dela, ko se utrga (bognedaj) pa avto ne dela več), pri tvojem letniku ga je treba menjat prvič na 90kkm, potem pa na 120kkm in na 30kkm prečekirat. glede jermena je tko, da bolš zamenat, če res nisi zihr, ker potem maš 90 oz 120kkm mir in je investicija sedaj dost manjša kot če se recimo utrga.
pa še neki mimogrede - 150PS pride na plan zgolj in samo pri 5700 obratih ;)
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Sr dec 06, 2006 1:41 pm

Bom jes precikiro jermen, pa ce ga bo treba zamenjat ga bom.
Hvala vama za odgovore.

LP
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr dec 06, 2006 1:52 pm

Mogoce ne ves kak je turbo lag(zakasnitev odziva turibne)?
Najvecji navor imas ze pri 1750, samo to še ne pomeni, da ce bos pri teh obratih pritisnu, da bo takoj najbolje vlekel. Turbina potrebuje nekaj časa, da polni maksimalno... v tem primeru recimo bi ti potegnu zaprav sele pri npr.3000 rpm....

1.8t 150 ni redek; mogoce bi ga lahko dal na servis, da se zapeljejo z njim..
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr dec 06, 2006 1:57 pm

pa jermena tut ne morš vizuelno pregledat, ker se ne vidi kok je zrabljen, ampak se menja preventivno...
Slika
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Sr dec 06, 2006 2:12 pm

2 tedna nazaj sem mel avto na WV serviso v avstriji in sem reku naj mi pregleda podvozje in masino. Pa je po pregledu reku, da je vse OK. Samo olje sem mogu menjat.
Zapeljav se pa nobeden ni z njemu. Sej avto gre in nc ne ropoce v masini al pa karkoli, sam mam obcutek da vcasih avto prav neki zadrzuje, da ne vlece kot bi moral.Aja.. Pa pri menjavi prestav, ko stisnem sklopko obrati sploh ne padejo( morda malo) ostanejo kar na istem kot pa pred tem ko stisnem sklopko... To se mi zdi ful cudno.
A mislite da bi blo pol verjetno najbolje da ga se enkrat odpeljem na servis, da se probajo pelat in povejo oni kako in kaj?
Kolko pa sploh stane jermen ?

Hvala
Matej
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr dec 06, 2006 2:15 pm

evilson je napisal/-a:2 tedna nazaj sem mel avto na WV serviso v avstriji in sem reku naj mi pregleda podvozje in masino. Pa je po pregledu reku, da je vse OK. Samo olje sem mogu menjat.
Zapeljav se pa nobeden ni z njemu. Sej avto gre in nc ne ropoce v masini al pa karkoli, sam mam obcutek da vcasih avto prav neki zadrzuje, da ne vlece kot bi moral.Aja.. Pa pri menjavi prestav, ko stisnem sklopko obrati sploh ne padejo( morda malo) ostanejo kar na istem kot pa pred tem ko stisnem sklopko... To se mi zdi ful cudno.
A mislite da bi blo pol verjetno najbolje da ga se enkrat odpeljem na servis, da se probajo pelat in povejo oni kako in kaj?
Kolko pa sploh stane jermen ?

Hvala
Matej


Tale nevsecnost z obrati mislim da je zakasnitev elektronskega plina(spet en lag :D ). V bistvu ko ti pritisnes sklopko in spustis gas, je gas takrat še vedno malo odprt, ker se počasi zapre....
Da se pocasi odziva plin lahko preizkusis tudi tako, da v prvi prestavi(med voznjo) "pumpas" po gas: z gasom na zajlo, bi avto ful cukal, z elektronskim pa ponavadi ne cuka.
To je normalno pri elektronskih gasih(zato jih sovrazim, izjema VW).

lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr dec 06, 2006 2:43 pm

tu jermen nima veze!

mogoče bi bilo pomaetno pogledati LMM ali pa so kje kake cevke (okoli trubin/intercolerja) napokane in zgubljaš pritisk.

tudi turbo luknja tu kaj dosti ne more imeti vpliva..ker če stopiš po gasu takrat turbina začne delat z vso močjo - torej mora biti pospešek (pri določeniv vrtaljajih seveda) identičen ne glre na število 'ponovitev'.
 
evilson
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Sr dec 06, 2006 11:32 am
Kraj: Mežiska dolina

Napisal/-a evilson Sr dec 06, 2006 2:56 pm

A mislite da bi blo pametno filter menjati za sportnega. Nekateri so mi sicer rekli da ga na zimo naj ne dajem v avto zaradi vlage. Je lahko morda filter tudi vzrok?
Glede pospesevanja imam pa jes morda vcasih samo obcutek tak, ker drgac avto dela super...

LP
Passat 1.8T ---> BMW 523i
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr dec 06, 2006 3:53 pm

evilson je napisal/-a:A mislite da bi blo pametno filter menjati za sportnega. Nekateri so mi sicer rekli da ga na zimo naj ne dajem v avto zaradi vlage. Je lahko morda filter tudi vzrok?
Glede pospesevanja imam pa jes morda vcasih samo obcutek tak, ker drgac avto dela super...

LP
... včasih ti ga malo zamori to je normalno (pri menjavanju prestav) ker ti stiskaš gas turbina je na obratih in potiska zrak na sesalni strani ti spustiš gas pa pol ker obrati ne opadejo turbini tako hitro kot motorju pač zaradi viška pritiska odpre nepovratni ventil in ti vrže bypass iz turbine topel zrak v sesalni kolektor in ga posledično segreje zato ga malo zamori (vroč zrak je redkejši zato poleti proti večeru gre avto bolje ;) ) - stisneš on pa še par sekund okleva ... ti motorji imajo plin na zajlo še vedno vsaj moj - letnik 99 jo še ima ;) včasih ti tudi ena od bobin malo nagaja - prebija in od časa do časa malo potrokira pol pa tudi kmalu neha delat ... ko ti trokira vzameš eno po eno tuljave dol pa pregledaš svečke in (bobine oziroma tuljave) ;) - če ima svečka črto vzdolž vertikale od kapice po izolacijskem porcelanu recimo sive ali črne barve kot prah ali umazanija in ti na njeni bobini najdeš na plastiki identično dolgo belo črto je to znak, da ti prebija bobina in da je čas za jo zamenjat ... po navadi tudi tista svečka ima bolj objedeno elektrodo ... včasih se tudi zgodi da ti razpade tisti nepovratni ventilček enega imaš na filtru zraka drugi je pod sesalnim kolektorjem in pol ne vleče prav ... Injektorji ko imajo čez 150000 jih je dobro dati na ultrazvok da stolče kamen notri in jih počekirat če lepo delajo ... Športni panelni filter je dobra izbira daš v škatlo in ne moti nič ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po dec 18, 2006 2:17 am

... A4 1.8 T ... narejen je bil leta 1994 za zahtevne kupce, kateri so si želeli motor, ki porabi malo (kot 1.8 navaden) in ima moč in performasnse kot npr. 2000 cm motor ... Audi je lansiral kot novinca avto A4 1.8 in kasneje 1.8 T - avtomobil, ki je zrasel napram Audiju 80 v širino višino in dolžino, ki so jo zaobljili in dali uporabniku neko novo bolj napredno bolj okroglo podobo ... pri motorju so dosegli malo porabo z majhno turbino KKK - 03 ki je delala na majhnem nadtlaku - 0.75 Bar kar je dalo namesto kot pri navadnemu 1.8 sesanemu 125>Km motorju - 173 Nm z Turbo ven navor okrog 210 Nm .. Glede na predhodnika je celo izgubil malo na teži kar gre predvsem v račun pri novem podvozju - dvojne roke, ki so bile lažje zaradi uporabljenega materiala - aluminij in hkrati z manjšo težo prinesle vozilu boljšo vodljivost in manjšo težo ... Vozilo je celo nekaj lažje od predhodnika - Audija 80 in ima celo nekaj zanimivih sprememb pri skoraj istih zunanjih merah (zrasel je v širino in višino in celo nekaj malega v širino) povečali so uporaben potniški prostor - premik koles naprej z čimer so dosegli hkrati tudi boljšo odzivnost in lego vozila v zavojih ... Podatek o porabi je zelo primerljiv za oba motorja ;) 17.2 km/l pri 90 km/h, 13.2 km/l pri 120 km/h (1.8T) in mestna nekje okrog 10 litrov ... L.p. Mad
Zadnjič spremenil Mad, dne Če dec 21, 2006 7:48 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 18, 2006 2:31 am

Mad je napisal/-a:... Podatek o porabi je zelo primerljiv za oba motorja ;) 17.2 km/h pri 90 km/h , 13.2 pri 120 km/h (1.8T) in mestna nekje okrog 10 litrov ... L.p. Max

Verjetno bo držalo km/l ? It. revije (Quattroruote)?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To dec 19, 2006 9:51 am

esem je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... Podatek o porabi je zelo primerljiv za oba motorja ;) 17.2 km/h pri 90 km/h , 13.2 pri 120 km/h (1.8T) in mestna nekje okrog 10 litrov ... L.p. Max

Verjetno bo držalo km/l ? It. revije (Quattroruote)?
... :P :P :P sem popravil ... no revija je pa Avtomotor Magazine številka 64 decemberska številka iz leta 1994 ;) test je Nemški predstavili so novo serijo Audijev - A4 ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
silvi_7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr avg 30, 2006 3:06 pm
Kraj: gradisce

Napisal/-a silvi_7 To dec 19, 2006 11:11 am

Mad je napisal/-a:... A4 1.8 T ... narejen je bil leta 1994 za zahtevne kupce, kateri so si želeli motor, ki porabi malo (kot 1.8 navaden) in ima moč in performasnse kot npr. 2000 cm motor ... Audi je lansiral kot novinca avto A4 1.8 in kasneje 1.8 T - avtomobil, ki je zrasel napram Audiju 80 v širino višino in dolžino, ki so jo zaobljili in dali uporabniku neko novo bolj napredno bolj okroglo podobo ... pri motorju so dosegli malo porabo z majhno turbino KKK - 03 ki je delala na majhnem nadtlaku - 0.75 Bar kar je dalo namesto kot pri navadnemu 1.8 sesanemu 125>Km motorju - 173 Nm z Turbo ven navor okrog 210 Nm .. Glede na predhodnika je celo izgubil malo na teži kar gre predvsem v račun pri novem podvozju - dvojne roke, ki so bile lažje zaradi uporabljenega materiala - aluminij in hkrati z manjšo težo prinesle vozilu boljšo vodljivost in manjšo težo ... Vozilo je celo nekaj lažje od predhodnika - Audija 80 in ima celo nekaj zanimivih sprememb pri skoraj istih zunanjih merah (zrasel je v širino in višino in celo nekaj malega v širino) povečali so uporaben potniški prostor - premik koles naprej z čimer so dosegli hkrati tudi boljšo odzivnost in lego vozila v zavojih ... Podatek o porabi je zelo primerljiv za oba motorja ;) 17.2 km/l pri 90 km/l , 13.2 pri 120 km/l (1.8T) in mestna nekje okrog 10 litrov ... L.p. Max
silvi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: AssKicker in 8 gostov