Napisal/-a joztom Po dec 11, 2006 4:35 pm
Obesiš motor na ustrezen nosilec z vrha; Izpustiš olje iz menjalnika; odviješ matice polosi in razklopiš spodnje končnike na prvi premi, sprostiš ležaje daljše polosi za izvlek in jih izvlečeš; Odklopiš zajlo sklopke ali z obratom v levo iztakneš hidravlični cilinder; Odklopiš zajlo ali odviješ polž števca; Odviješ nosilce na menjalniku; pripraviš pnevmatično stojalo ali obesiš menjalnik na flašencug; Odviješ vijake menjalnika na motor, podložiš in nastaviš stojalo in odmakneš menjalnik; Pazljivo posesaš področje sklopke (azbest-strupeno); Oceniš stanje gredi menjalnika in preveriš da semering ne pušča, preveriš delovanje odmičnih vilic; Navzkrižno in postopno odviješ košaro sklopke, oceniš stanje košare, lamele in potisnega ležaja in primerjaš z novim materialom; Priporočljivo je označiti in sneti vztrajnik ter preveriti semerig na glavni gredi motorja; Vgradiš vztrajnik nazaj in ga ustrezno na mero križno zategneš (kiloključ in Loctite 243); Namastiš pušo v sredini vztrajnika z malo masti (Molykote); Vložiš lamelo (pravilno obrnjeno, fedri navzven, glej shemo) in z dvemi vijaki provizorično čez lamelo natakneš košaro; S centrirnim čepom (plastično ali kovinsko specialno orodje za vsak tip motorja) nastaviš lamelo sklopke v center; Priviješ vse vijake navzkrižno in postopno, na koncu zategneš na predpisano mero (cca 2kg za M6, odvisno od firme); pripraviš potisni ali vlečni ležaj, ker sta dva tipa sklopk. Hidravlične so večinoma vlečne. Namažeš konus na košari, kamor sede vlečni ležaj z varovalko, ki se v košari po sestavi zaskoči; Na menjalniku mažeš vse kovinske puše vilic in os menjalnika z grafitno mastjo, na tenko; Približaš menjalnik motorju in ga nasadiš na centrirne puše, če je lamela v sredini, gre zlahka skupaj; zategneš menjalnik na motor na mero; če je vlečna sklopka s posebnim orodjem, z izvlakačem potegneš vilice proti navzven, da se ležaj z varovalko zapelje v košaro in zaskoči varovalka, ostalo gre po obratnem vrstnem redu. Ne pozabi naliti sveže olje v menjalnik. Po sestavi se nastavi pedal sklopke. Pri hidravlični ni kaj dosti modrovati, pri tisti na zajlo pa je treba popustiti avtomat v kabini in nastaviti, da sklopka začne prijemati ko je pedal 3,5cm oddaljen od poda avta. Sigurno sem kaj pozabil, pa bodo še drugi bolje razložili.
- Priponke
-
- Gearbox - Manual (ML5T) - Clutch - Removal.pdf
- (178.76 KiB) Prenešeno 337 krat
Zadnjič spremenil
joztom, dne Ne dec 17, 2006 7:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.