Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Martino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne jul 23, 2006 8:41 am

počen kolektor

Napisal/-a Martino Po dec 18, 2006 3:56 pm

a je možn da auto zarad počnga kolektorja več žre?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po dec 18, 2006 4:05 pm

Direktno ne more, vprašanje kateri je to avto in kako katalizator in lambda sonda reagirata.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po dec 18, 2006 5:09 pm

lahko samo ne tok grozno pa avto zna neenakomerno lavfat
 
Martino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne jul 23, 2006 8:41 am

Napisal/-a Martino Po dec 18, 2006 5:29 pm

a mi lahka gdo k je poučen v teh zadevah razloži čemu sploh služi kolektor?
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Po dec 18, 2006 6:00 pm

Sesalni al izpušni.
 
Uporabniški avatar
DJRider
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Pe okt 20, 2006 3:48 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a DJRider Po dec 18, 2006 7:21 pm

Martino dve vrsti sta. Verjetno se bom osmesil z odgovorom ampak bom probal vsaj malo razloziti...

1. sesalni
dovaja svezo snov tja notri kjer je bat da lahko pride do dela... (jaooo ko se ne morem spomnat... mogoce prekat???? bah what ever...)

2. izpusni
ima nalogo, da odvaja izpusne pline iz avta ce ne bi se ti kadilo iz masine ;)
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po dec 18, 2006 8:33 pm

če je izpušni dosti počen je možno ker potem lambda sonda ne dobiva realnih podatkov o vsebnosti kisika,ker gre nekaj plina skozi razpoko.zdaj nevem če bi se to kaj dosti poznalo.če je ornig počen potem ti avto orto šundra,tko da bi nlo dosti moteče.

če je pa sesalni počen (kar je malo verjetno)ker bi motor skozi bil kr malo sam pod gasom ker vleče "fauš" zrak,lahko bi pa kake senzorje zmedlo za podtlak,in s tem računalnik.ampak to zihr ni...
 
Uporabniški avatar
DJRider
Novinec
 
Prispevkov: 131
Pridružen: Pe okt 20, 2006 3:48 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a DJRider Po dec 18, 2006 10:18 pm

fičfirič ja to je res da je boljse ce je izpusni kot pa sesalni...

Sicer pa kaksna je tista luknja? Kot postonjaska jama ali kot misja luknjica :D
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Po dec 18, 2006 10:57 pm

Ugibam:
Izpušni kolektor? renault megane?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To dec 19, 2006 12:24 pm

Izpušni kolektor je iz sive litine in združuje izpuh vseh cilindrov v eno cev, ki gre naprej v katalizator in nato v lonce auspuha. Rad poči na spoju cevi iz dveh cilindrov kot razpoka. Vzrok je v napetosti materiala, ki je različno segret, srednji dve luknji izpuha sta bližje in zunanji sta daljši, pa še bolje se hladita. Včasih kdo pere motor ali povozi lužo. To lahko povzroči take težave. Kolektor se lahko vari in počasi hladi v mivki (izvajajo varilni specialisti). Uspeh je večinoma jalov in kolektor poči ponovno. Menjava ali demontaža je zahtevna, ker rado potrga vijake v glavo, so zelo korodirani. Tam je potem težko izvrtavati in delati nadomestne navoje. Ceneje in uspešneje je menjati rabljenega kot variti.
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Sr dec 20, 2006 12:37 pm

ni nujno da je iz litine. jaz naprimer sem imel na zadnjih dveh avtomobilih varjenega. in sistem 4-2-1. liti so navadno 4-1.
Always looking for another
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov