Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BAZO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr okt 06, 2004 9:53 pm
Kraj: Bled

Fiat punto l 95.

Napisal/-a BAZO Sr dec 20, 2006 3:05 pm

No punto letnik 95, ima 135.000 km

Težava je v tem, da pije (za moje pojme) preveč olja... v zadnjih 3000km ene 4l... kaj bi blo to narobe. Kot težavo lahko še omenim cukanje pri pospeševanju ponavad ke nekam do tretje prestave. A je to povezano, al je to druga napaka, al kaj bi blo?
Že vnaprej hvala za odgovore
LP
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Sr dec 20, 2006 5:38 pm

4l na 3000km je kr velika cifra. Probej ugotovit kam gre olje, če ti kje pušča? Ti avto zelo kadi?
Moj polo je isti letnik pa 5000km več ima, pa ga požre ene 3dcl na 15000km.
Glede cukanja, mogoče ga je treba peljati na sprehod, oz. malo preluftat na avtocesti.Nevem.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr dec 20, 2006 6:46 pm

mogoče zanič tefloni al pa batni obročki al ti je pa dihtngo pod glavo preplozal neki od tega bo ti pa svetujem da če je kaj preveč resnega išči drug motor ker tega je dost pa za te motorje ni značilno da bi pil olje
 
Uporabniški avatar
samekk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: To mar 29, 2005 12:37 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a samekk Sr dec 20, 2006 6:54 pm

čare je napisal/-a:mogoče zanič tefloni al pa batni obročki al ti je pa dihtngo pod glavo preplozal neki od tega bo ti pa svetujem da če je kaj preveč resnega išči drug motor ker tega je dost pa za te motorje ni značilno da bi pil olje

to pa ne :ne
men popapca nekaj olja in ene par kolegom tut ;)
sicer mam malo predelan motor, ampak zaradi tega ne bo pil olja..........

dihtunga po moje ni, kr bi opazil olje na mašini. ali je mogoče kej mašina od olja?
 
BAZO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr okt 06, 2004 9:53 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a BAZO Če dec 21, 2006 9:45 pm

Hm, jah motor ni od olja nič umazan, kadi pa tut ne tko, da bi reku, da so odstopanja od normalnega... na tleh pa tut ni nobenga oljnega madeža...

Kaj bi blo lahk narobe... in kok bi popravilo zneslo in ali se da to popraut dokej lahko, al je pač dolg in težk postopek?
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Če dec 21, 2006 10:14 pm

Dej eno kvalitetno olje not pa bo. Ni treba kupvat 5l za tri jurje pa je zadeva rešena.
 
-BERTONE-
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: So jun 25, 2005 11:46 pm

Napisal/-a -BERTONE- Če dec 21, 2006 10:45 pm

Pri takem in tolko starem avtu, je ole ki stane liter jurja, čisto v redu in ne rabiš nobenega bolšega olja. Sploh pa njemu ki mu ga požira bi blo itak neumno zlivat drag olje v motor.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če dec 21, 2006 11:02 pm

YugoGTI je napisal/-a:Dej eno kvalitetno olje not pa bo. Ni treba kupvat 5l za tri jurje pa je zadeva rešena.

Temu avtu je prvo kot prvo potreben mehanik, šele potem olje. 4 litre na 3000 km je ogromno.
 
Uporabniški avatar
YugoGTI
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:03 pm
Kraj: dolenska

Napisal/-a YugoGTI Če dec 21, 2006 11:13 pm

Kolegu je podobn delal punto druge serije. Not je mel enga navadnega castrola, in ga je tud nenormalno žrl. Ko smo pa not dal valvoline racing, pa ni požrl še kapljice.
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Pe dec 22, 2006 12:14 am

v puntote se toci selenio, ne neki valvoline in curimuri olje.
pri selenia-i se zacne.
italjanski motor rabi italijansko olje. to so selenia in agip ...

valvoline sem tocil v jugota, pa se za tja ni bil dober.
Always looking for another
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Pe dec 22, 2006 12:46 am

Najprej naj preveri ali mu pušča olje. To lahko naredi sam z časopisnim papirjem, da ga čez noč pusti pod motorjem od avta.
V kolikor ne pušča pomeni, da ima slabo kompresijo in, da je treba avto popraviti.
Glede olja mislim, da mu vseeno nebi smelo piti toliko olja, če ne uporablja kako italijansko olje. To nema veze. Pač FIAT zna biti zrel za manjšo generalko tudi pri teh km, če je bil motor preveč obremenjen.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 22, 2006 8:05 am

Za enajst let star avto je popolnoma normalno povečanje porabe. Po večini primerov požre olje skozi izrabljene teflone, tesnila ventilov. Žal je treba sneti glavo, kar pri takem manjšem mlinčku tudi ni tako drago. Specialno in drago olje za tak avto je nepotreben overkill, popolnoma primerno je LeClerck polna sintetika 5W40 za 5000 SIT 7 litrov v akciji. Preverjeno zniža porabo in je zares kvalitetno, kar lahko prebereš na raznih primerjavah po netu. Še posebej ga priporočajo za Honde.
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Pe dec 22, 2006 9:50 am

Za punto 55 je pravo olje 15W-40 in ne 5W-40. Bolj redkega bo dal not, bolj ga bo pil.
 
Uporabniški avatar
samekk
Uporabnik
 
Prispevkov: 1129
Pridružen: To mar 29, 2005 12:37 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a samekk Pe dec 22, 2006 9:56 am

avtomobil je napisal/-a:Najprej naj preveri ali mu pušča olje. To lahko naredi sam z časopisnim papirjem, da ga čez noč pusti pod motorjem od avta.
V kolikor ne pušča pomeni, da ima slabo kompresijo in, da je treba avto popraviti.
Glede olja mislim, da mu vseeno nebi smelo piti toliko olja, če ne uporablja kako italijansko olje. To nema veze. Pač FIAT zna biti zrel za manjšo generalko tudi pri teh km, če je bil motor preveč obremenjen.

to so take buče :roll:
šele malo čez polovico svoje življenske dobe je ;)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 22, 2006 10:05 am

Po tej logiki bi hypenola najmanj pil. To dobro poznajo na avtomobilskem sejmu, ko pripravijo zmatran avto za prodajo. 15W40 ni za naše kraje, to najbolj škoduje pri hladnem zagonu, kjer je bistvo obrabe. Če bi imel toplo garažo, ne bi imel 11 let starega puntota. Če pije olje, je treba urediti motor, ne pa balansirati z oljem.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe dec 22, 2006 12:12 pm

lenivčekpa pusti jih nej u miru filozofirajo, midva ži veva kaj se toči :lol:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe dec 22, 2006 12:14 pm

Olje je neskončna tema, ker je pač neskončno različnih izkušenj. Ker so vsa olja zadovoljiva, ki se danes izdelujejo, je pomembno paziti na ekstreme, to so zagon motorja in pretiravanje, pregrevanje, takoimenovano sklofanje olja. V prvem primeru olje ne pride do mazalnih mest pravočasno zaradi prevelike gostote hladnega olja, pri prevročem olju je sloj pretanek za uspešno mazanje. Ker je pri zagonu motorja do 100x večja obraba drsnih površin kot v normalnem teku je neumnost imeti pregosto olje. 10w pomeni, da je gradacija pri hladnem olju kot SAE10 in 40 ali 50 da je vrazgreto olje kot gradacija SAE40 ali 50. Za novejše motorje, z ležajnimi kovinami, izdelanimi po letu 2000, se uporabljajo tudi redkejša olja 0W30, takoimenovana LDX olja, ki so namenjena tem poboljšanim materialom in daljšim intervalom menjave (do 30.000km) Ne vem kaj si mislil z izkušnjami na motorjih, ampak na dirkah se gradacija olja prilagaja temperaturnem režimu na dirki in ne računajo na mrzle zagone zjutraj ali menjavo na 15.000km. Tudi sestavine olj so popolnoma drugačne od avtomobilskih in se ne mešajo.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Pe dec 22, 2006 1:02 pm

Jaz imam avto z istim motorjem in skoraj ne pije olja. Od menjave sem naredil 6.000km, pa ga je še vedno skoraj toliko kot takrat ko sem ga nalil (morda 1 ali 2 mm manj na palčki). Avto ima sicer res le nekaj čez 80kkm, a je bil vožen na kratke relacije

Olje pa je Castrol GTX 15W/40 (pri naslednji menjavi bom verjetno Selenio zlil noter)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: AssKicker, Google [Bot] in 8 gostov