Če je tekalna površina že zažrta, je potrebno še več znanja za sanacijo.
Jackal81 je napisal/-a:Zadeva je takšna, da mi moj Pony "porabi" preveč olja. "Porabi" sem napisal zato, ker sem opazil, da je masten del v okolici semeringa na pogonski gredi, pa tudi na parkirišču večkrat opazim kakšno kapljico (ali dve).
Bil sem pri mehaniku, da je zadevo ocenil in povedal, da je treba poleg menjave semeringa menjat še zobati jermen, ker je verjetno tudi jermen precej prepojen z oljem.
Nabavil sem ustrezne semeringe (za pogonsko gred, odmično gred), zobati jermen, šponar za zobati jermen. Problem je le v mehaniku, ki me "nateguje" že kar nekaj časa v stilu... ta teden nimam časa, pridi naslednji teden... in to se vleče že več kot 1 mesec. Zato sem se odločil, da bom stvari zamenjal sam.
Menjavo zobatega jermena sem na tem avtu enkrat že videl (ok, je že nekaj časa od tega). Za menjavo zobatega jermena (kolikor vem) je najprej treba odšponat alternator in odstranit jermenice po katerih teče jermen alternatorja. Nato pa samo še plastiko s katero je pokrit zobati jermen.
Na jermenicah za zobati jermen vem, da so oznake v kašnem položaju mora jo biti, ko je jermen našponan. Avto ima 8 ventilov tako da je odmična gred samo ena in mislim da s tem ne bi smelo bit problemov.
Kaj pa glede semeringov?
Semeringi pa predvidevam da so pod obema jermenicama za zobati jermen.
Trenutno si predstavljam to tako, da starega potegnem ven (s kakšno žičko) in v ležišče potisnem novega. Je pri tem mogoše če kakšna finta na katero je treba pazit?
Avto je drugače Hyundai Pony 1,5 LS '92 letnik s prevoženimi 150.000km. Prvič pa je bil zobati jermen menjan pri 90.000 km.
civic 99 je napisal/-a:Mehanik ti ni hotel naredit ker si sam kupil material. Ima prav saj samo pametnjakoviči si sami kupijo material pol pa dajo delat k mehaniku.
Jackal81 je napisal/-a:Zadeva je takšna, da mi moj Pony "porabi" preveč olja. "Porabi" sem napisal zato, ker sem opazil, da je masten del v okolici semeringa na pogonski gredi, pa tudi na parkirišču večkrat opazim kakšno kapljico (ali dve).
Bil sem pri mehaniku, da je zadevo ocenil in povedal, da je treba poleg menjave semeringa menjat še zobati jermen, ker je verjetno tudi jermen precej prepojen z oljem.
Nabavil sem ustrezne semeringe (za pogonsko gred, odmično gred), zobati jermen, šponar za zobati jermen. Problem je le v mehaniku, ki me "nateguje" že kar nekaj časa v stilu... ta teden nimam časa, pridi naslednji teden... in to se vleče že več kot 1 mesec. Zato sem se odločil, da bom stvari zamenjal sam.
Menjavo zobatega jermena sem na tem avtu enkrat že videl (ok, je že nekaj časa od tega). Za menjavo zobatega jermena (kolikor vem) je najprej treba odšponat alternator in odstranit jermenice po katerih teče jermen alternatorja. Nato pa samo še plastiko s katero je pokrit zobati jermen.
Na jermenicah za zobati jermen vem, da so oznake v kašnem položaju mora jo biti, ko je jermen našponan. Avto ima 8 ventilov tako da je odmična gred samo ena in mislim da s tem ne bi smelo bit problemov.
Kaj pa glede semeringov?
Semeringi pa predvidevam da so pod obema jermenicama za zobati jermen.
Trenutno si predstavljam to tako, da starega potegnem ven (s kakšno žičko) in v ležišče potisnem novega. Je pri tem mogoše če kakšna finta na katero je treba pazit?
Avto je drugače Hyundai Pony 1,5 LS '92 letnik s prevoženimi 150.000km. Prvič pa je bil zobati jermen menjan pri 90.000 km.
civic 99 je napisal/-a:
Mehanik ti ni hotel naredit ker si sam kupil material. Ima prav saj samo pametnjakoviči si sami kupijo material pol pa dajo delat k mehaniku.
lublancan je napisal/-a:civic 99 je napisal/-a:
Mehanik ti ni hotel naredit ker si sam kupil material. Ima prav saj samo pametnjakoviči si sami kupijo material pol pa dajo delat k mehaniku.
Mehanik popravlja avte in ni štacuna, če zraven še to fura prou, drgač more pa tud on dele nekje kupit.
In, če ti prpelješ avto popravit nima veze al on kupi material al ga ti, važn je, da je material kakovosten in da je delo opravljeno tako kot je treba.
Kar se pa tiče pametnjakovičev, si pa to verjetno ti, ki misliš da če ma enak del iz iste tovarne, iz istega traku žig honda, da je potem boljši od tistega brez. Zraven se pa pustiš na suh nategnt za par tisočakov...
glede topica:
Menjava semeringa ni lih za začetnika, ker je treba snet jermenico, zbezat semering ven, novega namazat in ga lepo porint notr(enakomerno, da res sede), nataknt jermenico in potem postavit use v fazo. Če že maš avtodato, maš tm ponavad slikco kako nastavit fazo (kje morjo bit markerji). Pa ko končaš z jermeni je dobr pogledat še vžig pa to.
lublancan je napisal/-a:civic 99 je napisal/-a:
Mehanik ti ni hotel naredit ker si sam kupil material. Ima prav saj samo pametnjakoviči si sami kupijo material pol pa dajo delat k mehaniku.
Mehanik popravlja avte in ni štacuna, če zraven še to fura prou, drgač more pa tud on dele nekje kupit.
In, če ti prpelješ avto popravit nima veze al on kupi material al ga ti, važn je, da je material kakovosten in da je delo opravljeno tako kot je treba.
Kar se pa tiče pametnjakovičev, si pa to verjetno ti, ki misliš da če ma enak del iz iste tovarne, iz istega traku žig honda, da je potem boljši od tistega brez. Zraven se pa pustiš na suh nategnt za par tisočakov...
glede topica:
Menjava semeringa ni lih za začetnika, ker je treba snet jermenico, zbezat semering ven, novega namazat in ga lepo porint notr(enakomerno, da res sede), nataknt jermenico in potem postavit use v fazo. Če že maš avtodato, maš tm ponavad slikco kako nastavit fazo (kje morjo bit markerji). Pa ko končaš z jermeni je dobr pogledat še vžig pa to.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov