eminemko je napisal/-a:včeraj smo na avtomobilu opazili, da primanjkuje hladilne tekočine, prav tako tudi olja. Na zamašku od olja se je naredila nekaj podobni "smetani" kot da bi se mešala olje in voda. na pooblaščenem servisu so rekli, da naj bi šla dihtunga na glavi, pri nepooblaščenem serviserju, ki se kao spozna na volkswagne, pa je reku, da na mašini od volkswagna to skorajda ni možno
Avto je ŠKODA FELICIA 1.6(1998)
VOLKSWAGEN mašina
Kaj vi menite o tej težavi???
Bosko001 je napisal/-a:Samo v vednost; naša cordoba 1.6 (vw), je imela vsako zimo čisto zapacano glavo z tole "majonezo", ker se je mama vozla samo po par kilometrov na šiht pa nazaj in tudi dalša vožnja ni takoj odstranla te nesnage. Hočem sam rečt, da mogoče ni dihtunga. Lahko je šla hladilna kam drugam. Dobro preglejte, mogoče pa le ne bo treba podirat glave.
L.p.
eminemko je napisal/-a:ampak kuhu pa ni avto nikol.je pa res,da sm zadne čase opazu,da se temperatura hladilne tekočine na števcu ne dvigujena. NA pooblaščenem servisu so rekl,d če je dihtunga d je to okol 60-100k. je to preveč?
AXioN je napisal/-a:Vem da imajo 1.0 ter 1.4 volkswagnovi motorji(tam nekje med let. 96' ter 99'), manjso napako, ko se ob znizanju temperatur nabere nekaj "smetane" na pokrovcku za olje. Ena izmed takorekoc "napak" teh motorjev, ce se temu lahko tako rece. Predvidevam da je pri 1.6 motorju isto.
Naredi eno malce daljso turo, da se motor mal pregreje, pa potem poglej ce bo se kar "smetana" na pokrovcku.
sonček je napisal/-a:Te mašine so sam mal spremenjene. Če gledamo stare škodine mašine od favoritke majo še po tastarem(ni elekt. vbrizg,uplinjač) kasneje so od felicije nastale MPI motorji pač elek. vbrizg.
Niso pa iste mašine kot recimo v VW polo,cordoba,1,6 benc pri golfu 2 to je malce drugač.
Sem imel 1.3 motor od škodilaka, potem 1.8 od cordobe od golfa motor, polo isti motor kot pri cordobi 1.6 .... 1.8 pa je od trojke motor not....bla bla
Mah sej ni pomebno.
AXioN je napisal/-a:sonček je napisal/-a:Te mašine so sam mal spremenjene. Če gledamo stare škodine mašine od favoritke majo še po tastarem(ni elekt. vbrizg,uplinjač) kasneje so od felicije nastale MPI motorji pač elek. vbrizg.
Niso pa iste mašine kot recimo v VW polo,cordoba,1,6 benc pri golfu 2 to je malce drugač.
Sem imel 1.3 motor od škodilaka, potem 1.8 od cordobe od golfa motor, polo isti motor kot pri cordobi 1.6 .... 1.8 pa je od trojke motor not....bla bla
Mah sej ni pomebno.
Potem pa nam malo razlozi kater motor je v katerem avtu, kaksno oznako motorja imajo, kdaj so jih vgrajevali v posamezni model, kaksna je razlika med zgoraj omenjenimi modeli, kdaj so zaceli pri skodi uporabljati elek. vbrizg, kaj pomeni Mpi, itd.
Resno me ful zanima.
eminemko je napisal/-a:je pa zdle fotr se prepelu ene 35KM pa se šteuc za temp.tekočine sploh ni nič dvignu oz. čisto malo.očitno še termostat j**e.hladilna tekočina in olje ostajata na enakih ravneh,nič ju ni zmanjkalo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov