Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Nemiren tek "Campuske"

Napisal/-a Bosko001 Sr jan 03, 2007 2:22 pm

Živjo!

Bratova petka ga je začela malo srat in sicer, ko se segreje začne prosti tek zelo nihat in če poslušaš pri izpuhu slišiš, da spušča takte. Svečke so nove noter dane, vsi kontakti so očiščeni, kabli ne prebijajo nikjer. Če dodaš malo plina, se težava malo omili, vendar je še vedno slišat "kihanje" iz izpuha. Pri vožnji se to ne dogaja (kolikor sem se lahko peljal). Ne smrdi po bencinu in tudi ne poka v izpuhu. Na sumu imam uplinjač, vendar bi vseeno rad vaše mnenje. Sploh mnenje mačkov kot so "joztom" & company

Naj povem še to, da je avto stal cca 1 leto in ga pripravljam za tehnični pregled. Pred tem težav ni bilo. Se da na uplinjaču nastavljat zmes zrak/gorivo z šraufom (če, kje je?), ali je to nastavljeno z velikostjo dize?

Zaenkrat hvala, bom še kaj vprašu. :D :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr jan 03, 2007 3:37 pm

Uplinjač je slaba točka Renultovih motorjev ( ko so starejši. Pa zdaj so na uplinjač itak že vsi stari). Verjetno da je katera od membran strgana
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 03, 2007 3:59 pm

Ni prav, da govoriš o strokovnjakih, ki to niso, le človek poskuša svoje nabrano znanje deliti z drugimi, in to brez tekmovanja in "samo jaz imam prav". Če bi meni petka nemirno tekla bi začel pri elektriki, ki je enostavnejša. Pregledaš platine in pri najbolj odprtem odmikaču nameriš s špijoni 0,43mm, torej 0,40 gre lahko, 0,45 ga čutiš. Če imaš mašino za šlicvinkel merit je to seveda lažje. Šlicvinkel je kot odpiranja, direktno odvisen od razmaka platin, ob dobri nastavitvi imaš najboljše razmerje praznjenja in polnjenja cinšpule. Ko si nastavil platine, čisto narahlo podmažeš z mastjo štiroglati kovinski rotor in nakapaš na filc v sredini malo olja. Vzameš razdelilno kapo v roke in si jo ogledaš od znotraj. Lahko je celo počena, največkrat pa se da opaziti tanke črne nitke od sredinskega ogljenega kontakta na razvodne medeninaste od posamezne sveče, to v nitkah nabrano prevodno oglje/grafit očistiš z ostrim predmetom. Lahko tudi očistiš z čistim bencinom. Vložiš nylon podložko in natakneš kapo. Popustiš cel razdelilec, da se tesno premika po obodu in vžgeš avto. Vrtiš razdelilec v protismeri vrtenja, da dobiš naporen zvok motorja, nato v smeri vrtenja vrtiš počasi, da motor popusti, razlaufa. Nato ga zavrtiš za 5mm po zunanjem obodu nazaj v protismeri in točka vžiga je dinamično nastavljena. Če bi bile platine zelo ožgane se menja kondenzator.
Vplinjač je težje vprašanje, ali je Zenith ali Solex. Odpreš, očistiš smeti pod plavačem. Očistiš dize, preveriš zapiranje dovodnega ventila na pokrovu. Pri Zenithu je jeba, ker je glavna diza ravno pod plavačem (vijak na dnu prostora za plavač). Tudi največ težav je z difuzorsko cevjo (postrani iz dna do vrha, ki se jo s kalibrom izbije in očisti, ne priporočam). Sestaviš vplinjač in ogreješ avto. Znižaš obrate na minimum in z vijakom mešanice prostega teka nastaviš najvišje možne obrate, spet spustiš obrate na vijaku za štantgas in poskušaš dobiti s pravo mešanico največ obratov. Nato dvigneš štantgas na 750 obratov in si gotov. Če je vplinjač zdrav prijemlje na te finte, če ne, je nivo bencina previsok ali prenizek. To zahteva še dodatne kalibracije plavača ali pregled osi plavača.
Izgleda zamotano, ampak človeku je v veselje razumeti motor svojega avta.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr jan 03, 2007 4:46 pm

... lepo opisano :clapclap :clapclap :clapclap : ..., pa odušno cev, ki gre tudi na podtlak sesalnega kolektorja preveri, če ni počena in tesni...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Sr jan 03, 2007 5:59 pm

joztom je napisal/-a:Ni prav, da govoriš o strokovnjakih, ki to niso, le človek poskuša svoje nabrano znanje deliti z drugimi, in to brez tekmovanja in "samo jaz imam prav". Če bi meni petka nemirno tekla bi začel pri elektriki, ki je enostavnejša. Pregledaš platine in pri najbolj odprtem odmikaču nameriš s špijoni 0,43mm, torej 0,40 gre lahko, 0,45 ga čutiš. Če imaš mašino za šlicvinkel merit je to seveda lažje. Šlicvinkel je kot odpiranja, direktno odvisen od razmaka platin, ob dobri nastavitvi imaš najboljše razmerje praznjenja in polnjenja cinšpule. Ko si nastavil platine, čisto narahlo podmažeš z mastjo štiroglati kovinski rotor in nakapaš na filc v sredini malo olja. Vzameš razdelilno kapo v roke in si jo ogledaš od znotraj. Lahko je celo počena, največkrat pa se da opaziti tanke črne nitke od sredinskega ogljenega kontakta na razvodne medeninaste od posamezne sveče, to v nitkah nabrano prevodno oglje/grafit očistiš z ostrim predmetom. Lahko tudi očistiš z čistim bencinom. Vložiš nylon podložko in natakneš kapo. Popustiš cel razdelilec, da se tesno premika po obodu in vžgeš avto. Vrtiš razdelilec v protismeri vrtenja, da dobiš naporen zvok motorja, nato v smeri vrtenja vrtiš počasi, da motor popusti, razlaufa. Nato ga zavrtiš za 5mm po zunanjem obodu nazaj v protismeri in točka vžiga je dinamično nastavljena. Če bi bile platine zelo ožgane se menja kondenzator.
Vplinjač je težje vprašanje, ali je Zenith ali Solex. Odpreš, očistiš smeti pod plavačem. Očistiš dize, preveriš zapiranje dovodnega ventila na pokrovu. Pri Zenithu je jeba, ker je glavna diza ravno pod plavačem (vijak na dnu prostora za plavač). Tudi največ težav je z difuzorsko cevjo (postrani iz dna do vrha, ki se jo s kalibrom izbije in očisti, ne priporočam). Sestaviš vplinjač in ogreješ avto. Znižaš obrate na minimum in z vijakom mešanice prostega teka nastaviš najvišje možne obrate, spet spustiš obrate na vijaku za štantgas in poskušaš dobiti s pravo mešanico največ obratov. Nato dvigneš štantgas na 750 obratov in si gotov. Če je vplinjač zdrav prijemlje na te finte, če ne, je nivo bencina previsok ali prenizek. To zahteva še dodatne kalibracije plavača ali pregled osi plavača.
Izgleda zamotano, ampak človeku je v veselje razumeti motor svojega avta.


Oprosti ker sem te zmerjal z majstrom! :lol: Moram priznat, da si eden redkih na forumu, ki daje dobra, da ne rečem odlična navodila, ki jih človek celo razume in jih lahko uporabi! Sem se spomnu, da bi lahko bilo krivo tudi gorivo, ki je v avtu že več kot leto dni. Sem se pa tudi jaz prvo spravu na elektriko, ki jo razumem, ampak se mi zdi, da ni krivec. Sem vse očistu, platine so ok. Bom jutri natoču sveže gorivo pa poročam. Drugače gre pa uplinjač na čiščenje. Cevke so vse dobre in vakum je na regulatorju predvžiga. Kje se nahaja vijak za mešanico prostega teka?

L.p.
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 03, 2007 10:40 pm

Eden vijak je za nastavljanje štantgasa, torej omejuje hod lopute in je jasen. Drugi podoben vijak na ohišju vplinjača je enako vijak s konično špico v luknji, ima tudi feder, ta je za nastavljanje mešanice v prostem teku. Če je vse približno v redu, ta vijak lepo prime. Za začetek ga popolno priviješ (ne s silo) in odviješ za en obrat. Potem balansiraš, da dobiš najvišje obrat, znižaš štantgas in ponovno na čimvišje obrate, nato štantgas na pravo mero. Pravzaprav so vplinjače vsi ven zmetali, nobeden jih tudi ne zna popravljat, še Medja v Trzinu je nehal z biznisom, toda mogoče najdem stare sheme in jih poskeniram. Najzajeban vplinjač je imel Cooper S, dva stromberga z oljnim dušilcem, jih je samo en tip (Herr Branko) v Celovcu znal nastavit z nekakšnimi cevkami in poslušanjem.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov