Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sajko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po jan 08, 2007 12:29 pm
Kraj: okolica NM

Motor VW TDi

Napisal/-a sajko1 Po jan 08, 2007 12:49 pm

Octavia TDi 110KS, l.99, 220 000km, mi je začela pri pospeševanju kaditi, opažam pa tud večjo porabo goriva.Poleg tega nekje pri 160 KM/h cukne in ne gre več kot tolk. Mehanik mi je menjal vbrizgovalne šobe, pa tud žarilne svečke. Ker je bil rezultat vsega sam to,da mi avto pri -3 st.C ni več vžal, sem ga peljal nazaj. Reku je, da je za dimljenje kriva nastavitev Bosch pumpe, da pa to dela nekdo v Celju. Ker je blo to glih pred prazniki, sem avto vzel. Medtem mi je pa nekdo rekel, da je za večino napak krivo zapacanje sesalnega kolektorja. Včer sem mel čas, pa sem zadevo res razkopal-not je pa gareža več ko pol cm.Zdaj me pa zanima, če mi lahk kdo razloži naslednje: tik pred ses.kolektorjem je v sesalni cevi(za hladilnikom zraka)loputa, ki jo odpira in zapira en membranski ragulator, zraven je pa še ventil (tud membranski),ki odpira povezavo sesalne cevi z izpuhom(cevka fi 20mm).Kakšno funkcijo ima ta loputa, in kakšno tista povezava z izpuhom. Zdi se mi, da iz tiste povezave sam izpušni plini prihajajo v sesalni zrak, od česar se pol sam garež v ses.kol. nabira. Ko je imel avto okol 150 000km, mi je menda crknil vakuumski regulator na turbini (variabilna turbina), pa mi je avto podobno kot zdaj, sam na 120km/h ven metal. Takat so mi turbino menjal, pa je bil do zdaj mir. Kolektor bom dons nekak spucal, ampak ni mi jasn, kako naj bi sesalne kanale v glavi očistu, razen da glavo snamem.
Se pa pogovarjam s prjatli, pa zgleda da so podobne težave na vseh TDi jih od WV.
LP Sajko
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Po jan 08, 2007 1:10 pm

kdaj pa je bil narejen zadnji generalni servis in kaj so menjal?
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Po jan 08, 2007 2:12 pm

ce sem prav razumel je to cevka za gretje zraka :P
Lp by Mare
 
sajko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po jan 08, 2007 12:29 pm
Kraj: okolica NM

Napisal/-a sajko1 Po jan 08, 2007 3:01 pm

Na samem motorju do zdaj ni blo menjano nič, razen dvakrat zobati jermen z napenjalcem (vsakih 90-100 000), pa jasno olje, filtri olja, zraka-nazadnje jeseni vski filtri. Kakšna cevka za gretje zraka? A naj bi se pri mrzlem motorju zrak grel z dovajanjem vročih izpušnih plinov al kaj? Do zdaj se v to glih nisem poglabljal, ampak zdaj mi gre pa vse skup na k... , da se to neb dal zrihtat.
LP Sajko
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jan 08, 2007 3:17 pm

Vsak TDI motor ima povratno vezavo izpušnih plinov v sesalni kolektor. Kakšna je mešanica novega zraka in izpušnih plinov pa regulira omenjeni ventil, ki se mu reče EGR (exhaust gas regulation) ali AGR po nemško. Funkcija tega ventila je, da uravnava pravilno količino kisika v zraku, preden se ta porabi za gorenje. Če je v zraku manj kisika, bo za idealno izgorevanje potrebne manj nafte. Poleg tega pa ima še okoljevarstveno funkcijo, ker se z razmerjem količine kisika v zraku in količino nafte uravnava temperaturo izgorevanja, od nje so pa odvisni stranski produkti izgorevanja (CO, NOx, ...), ki so okolju in zdravju škodljivi. Ob prerevni mešanici je temperatura izgorevanja višja, kar ne ustreza temperaturnemu območju turbine.
Slika
 
Uporabniški avatar
cr33p
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: To okt 17, 2006 9:54 am

Re: Motor VW TDi

Napisal/-a cr33p To jan 09, 2007 11:39 am

sajko1 je napisal/-a: Kolektor bom dons nekak spucal, ampak ni mi jasn, kako naj bi sesalne kanale v glavi očistu, razen da glavo snamem.

Tukaj je en dober clanek, kako ocistiti kanale:
http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/Sba ... AN101b.htm
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jan 09, 2007 12:41 pm

Tudi moj motor ima EGR ventil, vendar sem ga jaz zaprl, tako da mi več ne maže sesalni kanal, loputo sem že očistil, sesalni kolektor pa še nisem in ga namenim v kratkem. Tak ventil ti lahko naredi veliko dreka v sesalnem kolektorju, kanalih v glavi in na sedežih ventilov, kar pripomore da motor počasi izgublja moč in odzivnost, jaz ga mam zaprtega že enih 5000km in motor dela dosti lepše kot prej, samo sesalni kolektor še očistim pol pa mir.
BMW E46
 
sajko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po jan 08, 2007 12:29 pm
Kraj: okolica NM

Napisal/-a sajko1 To jan 09, 2007 2:06 pm

Kolektor sem čez noč namoču v nitro, je šlo krasn stran, samo loputo pa EGR ventil sm pa z bencinom pa krtačko-nism nitro uporabu zarad membran pa kašnih tesnil.. Mi je padlo na misel, da bi blindiral tisto povezavo, sam ne vem kaj bi pol ratal-namest tesnila sm mislu en kos pleha dat not. Sam ponavad ne spreminjam nekaj, če ne vem zakaj tisto nekaj je,pa kaj bo pol ratal. Zakaj je pa tista loputa v sesalnem kanalu? Bolj tko zgleda k pr starih dojcih motorna zavora :lol: :lol: Bom jutr vidu, če bo kaj bolš vse skup. Kje se pa da luftmeser dobit, če je mrbit hin? Kokr pravjo, je na servisih drago k pes.
LP Sajko
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jan 09, 2007 2:16 pm

LMM prodaja Bosch servis v Gomilskem-jelen. cena je pa okol 25 jurjev za VW motorje...
Slika
 
sajko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po jan 08, 2007 12:29 pm
Kraj: okolica NM

Napisal/-a sajko1 Če jan 11, 2007 8:51 am

Zgleda, da je blo sam to-očistu kolektor, EGR ventil, kolkr se je dal tud sesalne kanale v glavi, zdaj pa zgleda da bo. Avto vleče tko k mora, pri pospeševanju sicer malenkost pokadi, ampak tko je tud k je bil nov, gre dobrih 200 brez problema. Mislim, da bo zdaj tud poraba padla-če ne kadi, tud nafta ne gre u luft, ne.Hvala vsem za pomoč.
LP Sajko
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če jan 11, 2007 11:04 am

kako se da zapreti EGR ventil?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če jan 11, 2007 11:28 am

imilet1 je napisal/-a:kako se da zapreti EGR ventil?


blindiraš cevko, ki pelje na membrano, ali ga pa fizčno zablokiraš s kakšno plato...
TJUNING PA TO...
 
cajkowc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po jan 15, 2007 9:04 pm

Napisal/-a cajkowc Po jan 15, 2007 9:09 pm

zdravo,da ne bom lih odpiral nove teme k vidm da ste že pr tdi motorjih!zanima me neki in sicer mam seat ibizo tdi 130KM in ko jo prižgem se mi začne tresti motorin to se kr orng čuti v avtu,potem ko pa se segreje pa neha!a je kdo že mel tak primer,a je mogoče stabilizator šel???
lp
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jan 17, 2007 6:52 pm

Vprašanje je, kako močno motor trese avto. Pri dizlih je sicer običajno, da mrzli precej bolj ropotajo in tresejo kot običajni in kar se tega tiče so VWjevi dizli po sistemu PD bolj nemirni kot na primer kakšni CR dizli.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov