joztom je napisal/-a:Kako je ena nokenvela pa 16V, to ne zastopim. Ker en motor je DOHC pa ima dve nokenvele, ampak je 1,6. Na tem 1,4 popravilo ne more ne vem kaj koštati, saj je norma za menjavo jermena 2 uri, na mojih jajcih (PSA) je npr. ta norma 12 ur.
Zakaj ne ena odmična in 16v?Pač imaš na eni omdmični vse ''izbokline''in potem preko vzvodov(klavirja) na vse ventile.To niti ni taka redkost. Tud hyundaji so mel se mi zdi tko, pa nekateri renoji.Sam ne me tepst če sm zamoču glede znamk:)
To da si šel vžigat motor niti ni blo najbol pametno, ampak glede na to da ni nič pokrivilo, pol je fajn.

Samo če bi pa že prej skup udarl in bi pol užgal, pol bi pa naredu veselico.
Na batih se ponavadi pozna zelo malenkostno ko skup udar, zato se jih ne menja.
Možen vzrok vtragenga jermena je, da si prehitro spustil sklopko ko si se vračal na asfalt. Generirala se je prevelika razlika momenotv, in ker si napisal da je bil šponar že slab je bil najvrjetneje tudi jermen. Mašina se ni hotla zavrtet tok hitr in jermen je vtrgalo...