Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Focus 1.8Tdi

Napisal/-a napi Če jan 11, 2007 3:03 pm

Foter ima problem
Avto mu spušča dimno zaveso, kak malo bol pohodiš plin. Nekje sem bral da je med krivci za to EGR ventil. Sicer ga je fotru pred časom serviser kao "spuco". Pol je bilo nekaj časa mir, zaj pa spet spušča zaveso. Filtri in olje je menjano.
A ve kdo mogoče kak spucat - spihat ta EGR ventil, oz kaj je še lahko vzrok za dimno zaveso
 
stigma
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Ne maj 28, 2006 5:52 am
Kraj: lj

Napisal/-a stigma Če jan 11, 2007 3:14 pm

Vem ja tak je mu nas profesor pr merci 190 kadil s avspuha k is p... pa sm mu reku da gre lhk kr drug let na bornavt v grosuplje pa bo zihr zmagu sm na mestu bi stav pa nabiju gas :lol: :lol: :lol: kokr jest vem mu je sla baje ena zracna punpica za mesanje zraka s bencinaom nova pa bi prsla baje okol 700k pa sm si mislu sej tok se avto ni vredn ce prov je ohranjen :P :P :P
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če jan 11, 2007 5:33 pm

Mah..kaj se tulk sekiraš kak boš EGR spucu...vrž ga dol pa ga blindiri,pa je..Sej ga itak ne rabiš....sam je pa vprašanje če je krivec za dimno zaveso sploh EGR....

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Pe jan 12, 2007 7:15 am

vem da ni lahko krivec samo EGR ventil, sam me zanima če je že kdo mel kakšne probleme s tem, pa je to uspešno rešil? :?:
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe jan 12, 2007 7:26 am

sestra je pr novmu focusu, no ja ene pou leta je star in ma 30.000km in bencinerja, mogla menjat vodno pumpo, tak mal za info o novih avtih, pa še neka dihtunga okol zadnjih vrat je bla u k......, pa un displejček pr dvopodročni klimi je treba menjat :lol:
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Pe jan 12, 2007 8:52 am

pa še to btw
opazu sem tudi ko preklopiš smer pihanja zraka na vetrobransko steklo, se uklop klima. A to je že v osnovi sprogramirano oz narejeno da se zažene, ugasne pa ko je pač dosežena neka temperatura stekla (temperaturno tipalo na steklu) :shock: ??
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 12, 2007 6:15 pm

@napi: Glede pihanja na prvo šajbo....obstajajo navodila za uporabo vozila ;) Tist je za hitro odroševanje oz. odmrzovanje prednje šajbe.Zato se klima uklop...neki čist normalnega. Glede dimljenja...tak kot sem reku...EGR dol pa ga blindiri.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe jan 12, 2007 8:28 pm

Kaj pa je sploh AGR ventil in čemu služi :?:
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe jan 12, 2007 9:02 pm

Maxx je napisal/-a:Kaj pa je sploh AGR ventil in čemu služi :?:
EGR : Definition: The EGR valve is the main emissions control component in the exhaust gas recirculation system. The valve is located on the intake manifold, and opens a small passageway between the exhaust and intake manifold to allow a metered amount of exhaust to flow back into the engine. This reduces combustion temperatures and helps control the formation of oxides of nitrogen. The EGR valve is opened by the application of vacuum to its control diaphragm. Some also require a certain amount of exhaust back pressure before they'll open. On newer vehicles, the valve is electronic and uses one or more solenoids or a small stepper motor. The valve should remain closed while the engine is cold and at idle. It should only open once the engine has warmed up and is running at part-throttle. If the valve sticks shut (or is disconnected), NOX emissions will soar and detonation will often result (See Detonation and Spark Knock). If it sticks in the open position or fails to close all the way, it acts like a vacuum leak resulting in a rough idle, hesitation and possible stalling.
Priponke
egr.gif
egr.gif (5.74 KiB) Videno 2035 krat
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe jan 12, 2007 9:38 pm

Hvala za odgovor,kaj pa je narobe če to blindiraš oz.a je sploh kaj razen da ti sesalne ne zamaže
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 12, 2007 9:48 pm

Ja narobe je edino to da škoduješ okolju. :D
Aja...predn se spravte zadevo blin dirat,priporočam en test: Pajt na AC pa ga zgon malo v obrate...pa tak naredi ene 20km.Če bo nehu kadit, bo ok...če pa ne pa blindiri EGR.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov