Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Akumulator, zaganjač ali kaj???

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 11:22 am

Dva dni nazaj se je začel pojavlat problem pri štartanju. In sicer prvo požene ful potem pa moč štarterja pojema. Če pa pustim stat prek noči pa zjutri lih komi požene. Akumulator je star pol leta, štarter je bil obnovljen pred letom dni prav tako alternator.
Alternator polni kot mora ( 14.8V ko motor leti)

Torej kaj bi še lahk blo ?

Za štarter mi je čudno da bi bil ker v prvem sunku požene kot mora potem pa mu pada moč......kot bi mu zmankovalo toka ampak kak če je aku star pol leta????

Aku je 75Ah znamke FORMULA.... so res ti aku tko slabi?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy So jan 20, 2007 11:34 am

Preveri porabnike, da ti kaj ponoči ne obremenjuje akumulator. Izmeri pa tudi napetost med štartanjem, pa boš takoj videl če je akumulator hin.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jan 20, 2007 11:39 am

Preveri tudi kleme od akumulatorja do starterja in maso. Videl sem že dosti takih, kjer je le pol kabla šlo v klemo, preostale pol pa je bilo nacvikanega zaradi zvijanja kabla.

Če imaš možnost, si sposodi drug akumulator in probaj s tistim.

Če ne, pa starter narazen - še posebej tisti vklopni avtomat kotve.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 11:56 am

Vse že preverjeno. Kleme so OK prav tako kabli. Porabnikov ni z izjemo ure na armaturki. Finta je u tem da se je to začelo pojavlat v dveh dneh.......... kot da bi se aku vsipal po domač rečen. Da bi pa štarter bil pa je skor nemogoče, ker še nisem videl elektromotorja, ki bi mel štartno moč kot more potem pa bi pojenjal. Simptom je enak kot če zmankuje toka. Kot rečmo če prižgeš svetilko pa ma prazne baterije.... prvo ful sveti potem pa vedn manj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe So jan 20, 2007 12:29 pm

Lahko da je aku sel po gobe oz da so se mu zlepile celice.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jan 20, 2007 1:32 pm

Preverit tekocino v akumolatorju in ga daj filat.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 20, 2007 2:05 pm

akumolator lahko tud na tak način testiraš da vse prižgeš luči, ventilator, itd in mora BP preizkus prestat.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So jan 20, 2007 2:23 pm

nikjer nisem zasledil za kateri avto se točno nanaša problem, kje in kdaj je bil aku kupljen (zaradi garancije) ??
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So jan 20, 2007 2:34 pm

... Lisko vozi R5D,... še en aku zjutraj preko kablov veži, če je boljše veš, da je tu problem... Fulmen formula si mislil, pa saj imaš 2 leti garancije...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So jan 20, 2007 2:46 pm

14.8 V se mi zdi malo veliko za star tip alternatorja, po mojih izkušnjah naj bi bilo tam do 14.4 V. A je bil pri obnovi zamenjan regulator ali samo ščetke ?

Še to FULMEN Formula 75 Ah ne obstaja, obstaja starejša formula 70 Ah sive barve, ki je bila nagnjena k prezgodnji smrti in pa nova formula top 74 črne barve, ki trenutno ne kaže kakršnih koli slabih lastnosti.

Pri tebi Lisko je aku v okvari.
Napiši mi podatke zaradi reklamacije (sem serviser za Fulmen)
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 20, 2007 3:26 pm

k sm jest mel diesla sem mel not pri tasovcu 100 ampreski al kak že
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 4:46 pm

dr.otkar je napisal/-a:14.8 V se mi zdi malo veliko za star tip alternatorja, po mojih izkušnjah naj bi bilo tam do 14.4 V. A je bil pri obnovi zamenjan regulator ali samo ščetke ?

Še to FULMEN Formula 75 Ah ne obstaja, obstaja starejša formula 70 Ah sive barve, ki je bila nagnjena k prezgodnji smrti in pa nova formula top 74 črne barve, ki trenutno ne kaže kakršnih koli slabih lastnosti.

Pri tebi Lisko je aku v okvari.
Napiši mi podatke zaradi reklamacije (sem serviser za Fulmen)



Ups my mistake...74Ah je ja kupljen lani v avgustu na ptuju na petrolovem servisu.

Pri obnovi alternatorja je blo menjan vse kar je možen edin navitja so ostala stara.

Grem pa zdej u garažo preverit pa si zapišem vse podatke.
Aja pa če slučajno veš. Se ta aku kaj "servisira"? Kao v smislu da morš preverjat tekočino al pa kaj? Ker prej ko sem mel VESNIN aku sem na prve težave naletel po petih letih zdej pa pol štirih mescih? Zato se mi zdi čudno da bi sploh kaj brklu okol aku.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So jan 20, 2007 5:00 pm

Malo daleč si, da bi hodil do mene na servis. Itak imajo naši v Ptuju zastopstvo in skladišče, tolk da se obrni na njih.
Na teh akujih se ne servisira nič, zamenja in to je to.

A maš potem Formulo top ?? je črne barve ??
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 5:02 pm

dr.otkar je napisal/-a:Malo daleč si, da bi hodil do mene na servis. Itak imajo naši v Ptuju zastopstvo in skladišče, tolk da se obrni na njih.
Na teh akujih se ne servisira nič, zamenja in to je to.

A maš potem Formulo top ?? je črne barve ??


Jp črn je ja.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
dr.otkar
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: So sep 09, 2006 7:30 am
Kraj: nihče ne ve

Napisal/-a dr.otkar So jan 20, 2007 6:28 pm

če maš polnjenje O.K. prečekiri zadevo tako da pustiš nekaj stvari (luči, gretje stekla,ventilator) prižgan minuto dve in potem zadevo vžgi. Če ni štroma je verjetno aku za trijo adijo, za vsak slučaj ga pa še na polnilec prišteki pa ponovi zadevo.
Če je razultat isti, potem brž v Iljaševce 6a v Križevcih pri Ljutomeru, tel.02-588-81-94

Pa piš kaj si zrihtu !
mislim, da imaš zamašeno žico ............
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 6:41 pm

Ok pregledu vse kaj je možn. Prvo se opravičujem, ker je akuu 70Ah ( ta sivi).
Fora je u tem da je problematičen SAMO prvi zagon ( celo posneto mam kak se štarter matra): Napetost pade na 10.5V potem mal pred koncem vžiganja doseže že slabih 9.8V. Cel posopek pa je trajal 10s. Ko je avto vžgal je lavfal 10 sekund in potem sem ga vgasno. Čez pet minut sem ponovno probal vžgat in lej ČUDEŽ vžge normalno. Potem so eno uro gorele luči in radio spet probam...... Sicer vžgal po desetih sekundah ampak moč je vidno padala ( efekt svetilki s praznimi baterijami....prvo obračal motor na polno potem pojenjal in potem vžgal).

Kaj hudiča bi lahk blo? Ker če bi bil štarter potem bi stalno isto ali pa sploh ne bi vžgal. Med ko tu, ko stoji prek noči zjutraj komi vžge kasnejši vžigi pa so OK. Ni pa logike kak so lahk porabniki prižgani celo uro ( Luči) pa še vedn vžge? Sicer z vidnim pojemanjem moči ampak vendar.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So jan 20, 2007 7:21 pm

... da ti ne pušča hladilna v kompresijski prostor, pa se normalno štarter matra, da skomprimira... ta 5ka pa te res malo zajeba...osebno bi si sposodil drugi aku ali vezal dva, pa probal... sem imel enkrat težave z aku, pa so vsi testerji (še tisti Bosch profi z print) za akumulatorje kazali da je o.k., pa ni bil...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe So jan 20, 2007 7:25 pm

Jst sm meu podobn problem na tamcku in sm skos sumu starter, na konc se je pa izkazal da je meu aku celice v k***. Simptomi so bli pa dokaj tvojim podobni.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr So jan 20, 2007 10:05 pm

... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 20, 2007 11:24 pm

DrMr je napisal/-a:... da ti ne pušča hladilna v kompresijski prostor, pa se normalno štarter matra, da skomprimira... ta 5ka pa te res malo zajeba...osebno bi si sposodil drugi aku ali vezal dva, pa probal... sem imel enkrat težave z aku, pa so vsi testerji (še tisti Bosch profi z print) za akumulatorje kazali da je o.k., pa ni bil...


Pol bi se matru prvi obrat.... tak pa tega nardi brez blema pri drugem obratu pa se že matra pa tud hladilna bi manjkala tko pa je to ok. Tak da v pondelk kličem zastopništvo pa bomo vidl kaj se bo zrihtal drgač grem pa z jeze po BOSH-ov aku.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov