Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
botko24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 20, 2006 10:19 am

Siv dim iz TDI-ja?

Napisal/-a botko24 Pe jan 26, 2007 12:18 pm

Pozdravljeni!

Skoz ko avto mal laufa v leru, da mal mašino ogrejem sem mi po 5 minutah iz auspuha dimi siv dim. A so to tefloni tak mi je rekel sodelavec al pa dihtunga? Mam pa prevoženih cca 155tisoč...

Lep pozdrav!
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe jan 26, 2007 2:09 pm

Da se vidneje kadi iz auspuha je v tem letnem času normalno. V kolikor nimaš z avtom drugih težav (manjkajoče olje ali voda, pregrevanje, plini na tehničnem normalni ipd.) nima smisla o tesnilu ali teflonih govoriti.
Če bi kadilo črno, pomeni da gre za slabo izgorevanje, za kar je lahko več vzrokov.
Če bi kadilo modro, pomeni da pije olje, za kar je spet lahko več razlogov.
Bel oz. siv dim ni nič posebnega...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe jan 26, 2007 3:12 pm

Si že slišal za to da TDI-ja pa mogoče še kere druge turbodizle ni zdravo na mestu segrevat? Tud v knjižici ti piše to od avta. Malo si preberi. ;)
Kak zaštartaš, pelji!
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ Pe jan 26, 2007 4:50 pm

kaj so to tefloni? pa dihtunga(=tesnilo? kaksno?)
 
botko24
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 20, 2006 10:19 am

Napisal/-a botko24 Pe jan 26, 2007 8:05 pm

po pravici povedano jaz tudi ne vem kaj so tefloni, to mi je rekel sodelavec. Segreval pa sem ga za to, ker sem delal 24ur pa je bil avto zunaj na mrazu ter so mi zmrznile šipe.


Olje mi pa tudi zelo malo žre, ker če bi tem bi se mi lučka prižgala. Olje menjam vse na 15tisoč(5w40)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe jan 26, 2007 9:14 pm

če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe jan 26, 2007 9:24 pm

Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe jan 26, 2007 9:45 pm

Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN So jan 27, 2007 12:10 pm

sonček je napisal/-a:
Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.

Soncek daj ti ostani pri svojih prežganih dvojkah dizlih, k si res pacijent in tu zavajas ljudi.
Tesnilo glave cca. 50Eu ponaredek
Zategovalni vijaki cca. 35Eu ponaredek
Da ne omenim tudi tega, da je treba vse podret, bosch pumpo je treba nastavit, jermena...
Pa valda ne menjas samo teflonov, je treba pogledat se malo ventile, ocistit kaksno zadevo, itd..
To je v primeru A6 130km, pri kaksnem golfu 3, bi ble stvari malenkost ceneje.
Če ti na tdi-u to kdo za 200Eu naredi, si zmagal.
 
Uporabniški avatar
bakterija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr okt 18, 2006 10:55 am

Napisal/-a bakterija So jan 27, 2007 12:44 pm

Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN So jan 27, 2007 1:58 pm

Naj to stokovnjaki povedo tocno, vem pa da v prostem teku oljna crpalka ne maze dosti vitalnih delov, tako da so neki obrati priporocljivi, odvisno pa spet od agregata, pa s tem da se olje v menjalniku bore malo ogreje.
Bencinarja ob hladnem zagonu pustim na mestu laufat nekje 2min, potem pa se odpeljem in vozim nekje na 2000rpm naslednjh 10min.

lp
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So jan 27, 2007 3:06 pm

sonček je napisal/-a:če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen


Zdej ne vem... mal berem tole pa mi ni jasno nič... :shock: ... kovinski obročki se stisnejo.... o.k. .. maš kompresijske in oljne.... ampak kako naj se kovina stisne? Po kakšni logiki :?: Kvečjemu obrabi.... :roll: Mi pa tut ni jasno kako se olje nateče v cilinder iz oljne kadi.... (če predpostavimo, da avto stoji ugasnjen na mestu)... :ue :ue
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 27, 2007 3:25 pm

pugi405 je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:če bi ti avto porabil več olja bi bili zanič tefloni trdi ratajo (nahajajo se v glavi),toda........kopija:Izgleda da se ti olje čez noč nateče v cilinder,in je ravno to razlog kajenja. Preveri količino olja. Kmalu se boš moral odločiti za mejavajo teflonov...
kopija: a ti je predkratkim zakuhal oz pregrel,ker zna bit da so se obročki za olje stisnili in prepuščajo olje v cilinder, ravno tako ko se pregreje tefloni nimajo več tiste elastičnosti in ravno tako prepuščajo olje
to sem skopiral iz dveh tem...več pa uporabi iskanje tako da boš vrjetno mogu teflone menjat strošek je minimalen


Zdej ne vem... mal berem tole pa mi ni jasno nič... :shock: ... kovinski obročki se stisnejo.... o.k. .. maš kompresijske in oljne.... ampak kako naj se kovina stisne? Po kakšni logiki :?: Kvečjemu obrabi.... :roll: Mi pa tut ni jasno kako se olje nateče v cilinder iz oljne kadi.... (če predpostavimo, da avto stoji ugasnjen na mestu)... :ue :ue


to sem od dveh uporabnikov kopirov
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jan 27, 2007 3:25 pm

bakterija je napisal/-a:Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean



Ne res ni zdravo tega delat. No ti je že nekaj povedal o tem Axion, pa tud obrabe so baje ful večje zato. Tega sploh nisem vedel na začetku tud sam ne, če nebi z radovednosti malo prelistal knjigice od avta. Pa tud prebrat se je dalo že marsikje o tem.
Nevem pa kolk je kaj škodljivo, ali 2 minuti ali 5 minut namestu. Če se le da, odpeljem takoj ampak na nizkih obratih itak, če je hladn motor.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 27, 2007 3:27 pm

AXioN je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
Maxx je napisal/-a:Ne vem če je glih minimalen strošek,ker ponavadi je treba glavo dol vzet in stem pride do stoška,oz. ne vem če obstaja orodje da pri dieselnu spustiš zrak iz kompresorja(cca 8 bar)in ti drži ventile gor, v tem primeru bi bil strošek manjši.


.......glede materiala je strošek minimalen.

Soncek daj ti ostani pri svojih prežganih dvojkah dizlih, k si res pacijent in tu zavajas ljudi.
Tesnilo glave cca. 50Eu ponaredek
Zategovalni vijaki cca. 35Eu ponaredek
Da ne omenim tudi tega, da je treba vse podret, bosch pumpo je treba nastavit, jermena...
Pa valda ne menjas samo teflonov, je treba pogledat se malo ventile, ocistit kaksno zadevo, itd..
To je v primeru A6 130km, pri kaksnem golfu 3, bi ble stvari malenkost ceneje.
Če ti na tdi-u to kdo za 200Eu naredi, si zmagal.


200€ pa res ni tok če sem jest dal za malo večji servis na golfu tok pač strošek je dost majhen.
Brat je vozil skoz polota na servis in je zmeraj bil račun 40-50k sit.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So jan 27, 2007 3:36 pm

bakterija je napisal/-a:Da ne bom odpiru nove teme.
Kaj res ni zdravo ogrevat avta na mestu? Pr mojmu galaxyju 1.9 tdi mam elektro gretje prednje šipe, ki pa deluje le ob prižganem motorju in zjutraj ga pač užgem in vklopim to gretje, da se mi stopi led iz šipe. To traja cca 2 min. Kaj to res ni zdravo za motor?
Hvala za odgovore.
L.p. Dean


škoduje vsekakor, avto vžgeš in se pelješ lepo počas.
Olje ostane na dnu motorja zgoraj bolj malo ko pa se peleš ga pa razmeče po vseh skoplih zato ni priporočljivo avto na mestu lanfat večina olja ostane na spodnjem delu motorja upam da je tako

P:S jest tega ne delam avto pustim zjutraj lanfat 2-3-4-5 min tok da se ogreje in da nisem zmrzjen v avtu itak pa avto ful greje zdej tk da mam po parih kilometrih že fajn toplo not.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN So jan 27, 2007 6:44 pm

:evil: :evil: :twisted: :twisted:
Zadnjič spremenil AXioN, dne So jan 27, 2007 6:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko So jan 27, 2007 6:48 pm

tut jest nevem kaj so tefloni v mašini.kdo razloži?
 
Uporabniški avatar
xyxyxy
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: Po okt 24, 2005 2:38 am

Napisal/-a xyxyxy Ne jan 28, 2007 11:27 am

Tesnilni obroč na ventilu
Slika
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Ne jan 28, 2007 12:05 pm

S to sliko si mu pa vse razložu. VSe. 8]
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov