Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

vw polo problem

Napisal/-a vw-polo Ne jan 28, 2007 8:20 pm

Avto je zakuhal in je bil menjan termostat in ohišje od takrat se ne sagreje na delavno temperaturo. cca 70C. Menjan še enkrat termostat pa je ista zadeva.V čem bi lahko bil problem. hvala za pomoč.
lp!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne jan 28, 2007 8:36 pm

Termostatu samo. Če si menjal za kakega italianskega je kaj hitro lahko nov že "zanič"
Slika
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Ne jan 28, 2007 8:38 pm

ja po vsej logiki se more ogret do 90¨C.prj bi šlo čez 90 kot da se pod 90 ustavi.
lp
 
Drejc007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 13, 2006 11:52 am
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a Drejc007 Ne jan 28, 2007 9:22 pm

Isti problem sem imel z golfom 3 1.4, rešil sem ga tako, da sem dal na spodnji rob termostata (tisti ki je proti bloku) gumico (tesnilo), tako da termosta bol tišči na tisto kolence in sedaj laufa brez problema ze 3 mesece. nasvt mi je dal en ki dela na vw servisu. Si menjal tudi kolence ohišje?
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Ne jan 28, 2007 9:54 pm

Daj notri nižji termostat in samo hladilno tekočino ali zelo malo razrečeno z vodo, ima potem višje vrelišče.
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Ne jan 28, 2007 9:58 pm

termostat mora delat ne glede kakšna je tekočina v avtu, normalno. brez podlaganja bilo česa in improvizacij.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne jan 28, 2007 10:11 pm

Sej PVC prirobnico je moral menjati ker se je znotraj odlomila,torej je napaka res v termostatu,ker lahko da se je odpru in se ne zapre več.
 
Drejc007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Po nov 13, 2006 11:52 am
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a Drejc007 Ne jan 28, 2007 10:15 pm

Men je un k del ana vw servisu rekel da je nasploh kažin s temi termostati, tud js sm 2 menu in pol k sm dal gor tisto gumico dela resnično brez težav. Probaj samo termostat pritisnit na ohišje, če lepo nalega okrog in okrog, pihni skoz in če gre pre laho pomeni ga je termostat že prej sprožen, ko še ni ogret, v tem primeru nesi termostat tja kamor si ga kupil in primerjaj s kakšnim novim, če je igla pri tvojem bol ven, možno pa je da ohišj ein termostat ne pašeta ravno najbol skupaj in je treba luknjico malenkost povrtat v ohišju. Mene je to precej mučilo, zato sm se pozanimal.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po jan 29, 2007 12:22 am

OLI je napisal/-a:Daj notri nižji termostat in samo hladilno tekočino ali zelo malo razrečeno z vodo, ima potem višje vrelišče.


Kozlarija na kvadrat. Zdravimo ja bolezen, ne pa simptomov. Čudno, da mu nis predlagu, naj kar novo skalo nariše na kazaec temperature :roll:. Ena črtica bi bla "OSEL", ta druga pa "TA VELIK VOSU" :lol:

Avtorju teme: menjaj temperaturno tipalo motornega računalnika. Seijska napaka, stane nekje 3 jurje...
 
Uporabniški avatar
_miha_
Novinec
 
Prispevkov: 358
Pridružen: So dec 23, 2006 9:35 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _miha_ Po jan 29, 2007 10:44 am

da nebom odperal nove teme,Imam izti problem. Imam pa polota letnik 1998, 6N, 1.4

Ko avto na mestu lavfa mi termostat kaže 90 stopinj, če se z avtom vozm pade temperatura motorja na 70 stopinj, uglavnem cagar zabije čist dol, če se vozm u koloni spet lepo števec kaže 90 stopinj čim se pelm malo hitreje pade pod 70 stopinj.

kaj bi bilo lahko narobe? a je to serijska napaka? termostat zanič?
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Po jan 29, 2007 8:33 pm

Tesnilo je menjano (gumica se prilega) , s tekočino to nima veze, pravite temperaturno tipalo. Kje pa se nahaja a ga lahko sam menjam na kaj naj bom pozoren?
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po jan 29, 2007 9:10 pm

tony1 je napisal/-a:
OLI je napisal/-a:Daj notri nižji termostat in samo hladilno tekočino ali zelo malo razrečeno z vodo, ima potem višje vrelišče.


Kozlarija na kvadrat. Zdravimo ja bolezen, ne pa simptomov. Čudno, da mu nis predlagu, naj kar novo skalo nariše na kazaec temperature :roll:. Ena črtica bi bla "OSEL", ta druga pa "TA VELIK VOSU" :lol:

Res kozlarija: nižji termostat in prej odpere!!!

JA?
Tvoj kazalec in termostat imata pa res kakšno vezo. Kakšno?

Termostat ne merilec temperature hladilne tekočine v motorju, ja?

Lp
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
OLI
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: So avg 27, 2005 3:41 pm

Napisal/-a OLI Po jan 29, 2007 9:11 pm

Kozlarija na kvadrat. Zdravimo ja bolezen, ne pa simptomov. Čudno, da mu nis predlagu, naj kar novo skalo nariše na kazaec temperature :roll:. Ena črtica bi bla "OSEL", ta druga pa "TA VELIK VOSU" :lol:
Res kozlarija: nižji termostat in prej odpere!!!

JA?
Tvoj kazalec in termostat imata pa res kakšno vezo. Kakšno?

Termostat ne merilec temperature hladilne tekočine v motorju, ja?

Lp[/quote]
Če misliš, da zmoreš, zmoreš.
Če misliš, da ne zmoreš, imaš prav.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr jan 31, 2007 9:53 pm

Zdravo. :)

Prva stvar: z (zelo :)) redkimi izjemami tovarne vlagajo milijone $$$ v razvoj avtomobilov in motorjev, in ker je delovna temp. motorja zelo pomembna stvar, verjemi, da dobro vejo, koliko stoopinjski termostat MORA biti v tvojem motorju :!: (Videl sem tudi avte, ki so jim lastniki ven pobrali termostate, ker je avto kuhal, to je v bistvu podobna rešitev tvoji, ampak taki avti so po pravilu potem še vedno kuhali - in nazadnje končali na odpadu, ker ni bil štos (samo) v termostatu.)

Drugič: recimo, da se ti avto pregreva zaradi slabe (= manjši pretok vode skozi motor, kot takrat, ko je bila še nova) vodne pumpe (razlogov je lahko veliko in ta je vzet pač kot primer). In ti simptome (=pregrevanje motorja) poskušaš reševati tako, da daš noter termostat, ki se ne bo odprl recimo pri 88 stopinjah, ampak recimo pri 78 stopinjah C. Okej, in lahko, da se ti bo na prvi pogled celo zdelo, da se motor ne bo več pregreval. Ampak, zakaj je to narobe:
a) Motor je narejen, da optimalno deluje pri določeni delovni temperaturi, v našem primeru pri cca. 88 stopinj C. Ti pa motor prisilno ohlajaš in zato ne more delati pri pravi temperaturi :!: Poseldice so: izpiranje goriva v cilidrih (posledično slabši oljni filter v motorju, nezgorel bencin pa sčasoma uniči katalizator), večja poraba, nepravilne emisije plinov.
b) Nekoč (recimo na vroč poletni dan) se boš z avtom odpravil na malo hitrejši izlet na avtocesto (pizdarije se itak najraje zgodijo, ko smo daleč od doma :roll:) ali pa boš kakšno uro stal v po polžje premikajoči se koloni. Oboje je velik napor za tvoj hladilni sistem in takrat se zna zgoditi, da "odprti" termostat ne bo pomagal, avto bo zakuhal in domov boš šel z avtovleko. Brez klime. :? (Možnih posledic pregrevanja, kot so počena glava itd. ni treba omenjat, ne?

Tretjič: Mešanica antifriza in vode mora biti točno enaka predpisani (ponavadi 50:50). S preveč vode bo pozimi zadeva zmrznila+blok motorja ti bo zarjavel, :!: s preveč antifriza pa se poslabšajo hladilne lastnosti in avto bo spet kuhal.

Pa še kar se polotov 6n tiče: doma imam dva taka polota (l. 98) in slučajno sem vse te križe in težave že dal skozi. :) 1.0 motorji (50 KM) imajo težavo s temperaturnim tipalom, zaradi katerega ti kazalec laže oz. kaže prenizko temp., ko je v bistvu vse OK! (Zanimivo je, da mi je mehanik rekel, da gre za temp. tipalo motornega računalnika (DME), vendar nisem mehanik in zato ne vem, če se je zmotil, ali pa je fabrika šparala na avtu in je v resnici samo eno temp. tipalo za DME in za cagar v števcih. Boljši avti imajo namreč dve ločeni tipali temperature za večjo zanesljivost!) Nikakor pa pri tem problemu s tipalom ne pride do pregrevanja. To tipalo sem menjal že na obeh polotih (na enem celo dvakrat).

Naslednji problem so bili 1.4 motorji (60 KM), ki so imeli plastično ohišje termostat, ki je po nekaj letih počilo (posledica: izguba hladilne tekočine) in avto je zakuhal. Po menjavi termostata (spet osebne izkušnje, takega polota l. 97 ima teta) je bilo vse OK. Možno pa je, da se tudi na tem motorju pojavlja serijska napaka zanič tipala temp.

Takole, odgovoril sem ti kar v temi, ker upam, da bo odgovor morda koristil še kakšnemu bralcu. Nihče ni namreč prišel pameten nasvet in učimo se cel lajf :).

Pa še avtorju teme: v polotih 6N naj bi bile vodnje pumpe s plastičnimi propelerji, ki s časoma RAZPADEJO. Priporočljiva je menjava skupaj z jermeni (vskaih 90k km). Po netu sem tudi že bral poste mehanikov, da so šle k vragu že pri 30k km, čeprav moj mehanik prisega, da je pri 135k km noter še originalna pumpa :?. Nekateri naj bi tudi po večkrat menjali termostat, ker ga v prvo niso pravilno dali noter (termostat naj bi imel puščico, ki kaže kako mora biti obrnjen...) oz. so ga premalo potisnili noter in je mimo zaprtega termostata pri hladnem motorju tekla hladilna tekočina...

Kakorkoli: razlogov za pregrevanje je lahko še veliko (zabasan hladilnik - si kdaj že menjal hladilno tekočino?, zanič vodna pumpa, zanič pokrovček ekspanzijske posode (hladilni sistem je v bistvu neke vrste ekonom lonec in ta pokrovček je pomembna reč ;)), antifriz v preveliki koncentraciji, zanič termosta), nenazadnje pa tudi zanič tesnilo glave/počena glava. Zadnje ni nemogoče (sploh, če se voziš brez vode :evil:), vsekakor pa je ob menjavi tesnila obvezno tudi treba dati ravnat glavo - kako bo pa 100% vedel, da ni zvita? Na oko? :shock:
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo Če feb 01, 2007 5:12 pm

Vodna pumpa je menjana skupaj z jermeni na 85000 km sedaj jih je 94000 zato dvomim da je tam napaka.Hladilna tekočina prav tako. Dvomim da je pokrovček ekspanzijske. Govorijo mi da je termostat pa sem že dva zamenjal tako da ne vem več kaj bi lahko bilo. To je eno samo ugibanje.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Če feb 01, 2007 6:11 pm

Če si gotov, da je s termostatom vse v redu (enostavno se ga da preizkusit tako, da ga daš kuhat in gledaš pri kateri temp se odpre), potem menjaj še temperaturno tipalo motorja...
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis To feb 06, 2007 1:17 pm

Da ne bom nive teme odpiral, bi vprašal tukaj; koliko kej košta velik servis za polota 1.4 6n(zobati in ostali jermeni, vodna pumpa, napenjalec zobatga..), pa koliko ima kej prostora okoli zobatega jermena za zamenjavo?!
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
ThaPunke
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To jan 30, 2007 1:07 pm

Napisal/-a ThaPunke To feb 06, 2007 2:21 pm

Ja nic nov avto kupit pa bo vse delal .. Lol probi zamenjat auspuh pa bi mogl delat .. ?? lol
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko To feb 06, 2007 2:56 pm

ThaPunke je napisal/-a:Ja nic nov avto kupit pa bo vse delal .. Lol probi zamenjat auspuh pa bi mogl delat .. ?? lol


res si duhovit...sam mislm da mu nis nič pomagal s tem.

jest cene neb vedu, sam mislm da bi pr enmu nepoblaščenmu pršu tm okol 70.000SIT skos.
lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček To feb 06, 2007 2:58 pm

ljudje zamenjajte vložek termostat pa bo 100 % delovalo
Osu gre samo enkrat na led.lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov