Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

audi a3 temperatura

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 1:54 pm

pozdravleni!
kva bi blo lahko narobe, da se mi avto ful počas zgreje na 90'C...poj pa če z nizkam obratam vozm spet kr pade na 70-80'C?to se mi dogaja pri -10 pa tut pr +10'C.a je normalno?
lp
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal Sr jan 31, 2007 1:57 pm

Krivec zna bit termostat.
Hellig Usvart
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Sr jan 31, 2007 1:58 pm

Termostat mas nonstop odprt, oz ti (v najslabsem primeru) elektronika nagaja...
Pa lepo bi bilo ce bi povedal za kak audi gre...
Slika
Slika
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 2:14 pm

am...audi a3 1.9TDI 131 mašina.
lp
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 2:16 pm

kuko pa mislš nonstop odprt?
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Sr jan 31, 2007 2:26 pm

Ja tako da je nonstop odprt, termostat se odpre pri dosezeni temperaturi (obicajno 85-90 stopinj celzija) in to ravno zato da se motor segreje na delovno temperaturo.

Preprosto povedano, tremostat preprecuje krozenje hladilne tekocine v hladilnem sistemu dokler se motor ne segreje na delovno temperaturo, potem pa uravnava pretok hladilne tekocine da se motor ne pregreje oz pretirano hladi, kar je tvoj primer...

Torej ce je termostat nonstop odprt se motor nebo ogrel na delovno temperaturo, ce pa je nonstop zaprt pa se bo motor slej ko prej pregrel (zakuhal).

Ce je samo termostat crknil pol nebo prevelikih stroskov in lahko to sam zamenjas. Cena je okrog 10-15€.
Zadnjič spremenil GooDieZ, dne Pe feb 02, 2007 5:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Slika
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 2:28 pm

je pa pametno čimprej zrihtat?
 
Uporabniški avatar
GooDieZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So jun 10, 2006 5:55 pm
Kraj: tu pa tam

Napisal/-a GooDieZ Sr jan 31, 2007 2:39 pm

Glede na to da je to minimaln strosek je to res najbolj pametno popravit oz zamenjat.

Za motor tudi ni dobro ce deluje pod svojo delovno temperaturo... (slabse izgorevanje, muceje racunalnika motorja ki vklaplja cok po nepotrebnem, vecja poraba itd...)

Saj ko bos odmontiral stari termostat poglej ce je odprt, ne skodi ce pogledas, lahko das starega nazaj dokler nebos novega nabavil. Mozno je tud da se termostat prehitro odpre, recimo pri 50 stoponjah celzija, kar prav tako pomeni da je FUČ in ga je treba zamenjat.

Lahko pa zagrejes loncek vode do vrelisca, odstavis iz ognja (voda ne sme vreti) in vrzes not termostat, da preveris ce se odpre. Kasneje lahko recimo probas dat termostat v toplo vodo (okoli 50-60stopinj), in ce se odpre je zanic, mora se odpirat (odvisno od znamke avtomobila) pri 85-90 stopinjah in nic prej.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr jan 31, 2007 2:51 pm

Zanimivo.

Drugače ja , nekaj je narobe, ker mora bit skos pr 90°C kazalec... Vsaj pri moji A4 je tako...
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 3:03 pm

djte mi povedat ket je ta termostat.a mi bo voda vn tekla če ga odšraubam?bi blo zaželjeno če ma kdo kšno sliko pa mau obrož al pa kj podobnga.hvala
lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 31, 2007 3:31 pm

Cejko je napisal/-a:am...audi a3 1.9TDI 131 mašina.
lp

men se to isto dogaja na golfu 4 tdi 131ps
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr jan 31, 2007 3:35 pm

menjava res ni komplicirana, vendar če še nikoli termostata niti videl nisi, je brezveze da se tega lotiš sam. Raj enmu frendu ali domačemu mojstru daj za dve pivi in ti to v pol ure menja.
Po simptomih sodeč je ziher termostat, prodajajo jih pa v vseh trgovinah z avtodeli. In ja, večina vode bo steklo ven.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 31, 2007 3:39 pm

ce ga dajo na tester a je mozn ugotovit aje dobr a ne?
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 3:51 pm

ma sj smo že mašine menal no...sam zanima me ket je termostat an pa bomo že prešraubal.
sm dost domač mojster :)
lp
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 3:51 pm

abbe je napisal/-a:ce ga dajo na tester a je mozn ugotovit aje dobr a ne?


ne vrjamem.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr jan 31, 2007 4:08 pm

a more bit tanou termostat orginal?k sm u eni debati prebrau da so dal eni neorginal pa da ni fajn delau.blo pa je govora o fiatih.
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Sr jan 31, 2007 4:10 pm

ma ni treba orginala dajat notr...sam ljudje mu najbolj zaupajo.sj pomoje je res najbl pametno.jest bom dau en ponaredk notr če se bo to za krivca pokazalo...kar upam da se bo.
lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jan 31, 2007 4:14 pm

Kaj boš zdaj videl na testerju, vse pa tudi ni na elektriko? Termostat je narejen kot nek ventil v cevi in je polnjen z mešanico voskov, ki se stopijo in odmaknejo čep in voda lahko zakroži v hladilnik. Če je to stalno odprto, torej okvarjen, se motor predvsem pozimi prekomerno obrablja, posledično tudi več požre. Če je stari tip termostata in okvarjen ostane zaprt, avto zakuha, raznese čevo od vode ali prebije grelec v kabini ali preploza dihtungo na glavi in jo rado zvije. Novejši termostati naj bi ostali odprti, kar je manj škodljivo. Stane ene12€, dobri so Behr ali Vernet.
 
Cejko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne jan 14, 2007 8:43 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a Cejko Če feb 01, 2007 3:10 pm

še zmerj bi mi prav prišlo če kdo pove ket na tej mašini se nahaja ta termostat...
lp
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Če feb 01, 2007 3:22 pm

Tud men se dogaja, da se motor te dni ogreva na delovno temperaturo 10-15 km oziroma ravno toliko minut zjutraj, popoldne manj, torej zelo počasi v primerjavi z bencincem. Med doseganjem delovne temperature se temperatura nekoliko zniža, če recimo obstojim, ampak to samo zjutraj, ko je bolj hladno. Ko pa enkrat motor doseže delovno temperaturo, potem je pa kazalec kot pribit na sredini. Na osnovi tega sklepam, da termostat dela OK, je pač diesel tak, da se dolgo ogreva, ima manjše toplotne izgube in še kaj.Če se motim, naj me kdo popravi.
LP
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov