Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

OLJE V TURBINI?????

Napisal/-a adis Pe feb 16, 2007 10:59 pm

Vprašanje:

kaj je vzrok, da se najde olje v zelo majhnih količinah seveda v ceveh od turbine? kar je bil vzrok zmanjšanega tlaka v turbini, ki se je posledično pokazal v zmanjšani moči avtomobila
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe feb 16, 2007 11:36 pm

semering?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 16, 2007 11:44 pm

možno, čeprav je mehanik nekaj rekel, da mora pogledat oljni filter za kar pa pojma nimam......mislim da on ve veliko več kot jaz, sm prepričan:)
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em So feb 17, 2007 12:02 am

veš kaj je možno da ti nekje pušča olje tko da ti pride v cev od turbne. tko da se ustvar podtlak kar posledično manši iskoristek manša moč :P
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So feb 17, 2007 12:06 am

dj_em eh to bi mi lahk dans povedu k smo se pogovarjal iz oči v oči :)
 
Uporabniški avatar
Privatnik
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Če mar 20, 2003 2:07 pm

Napisal/-a Privatnik So feb 17, 2007 9:53 am

Zdej mal olja (hlapi) lahko pride iz povezave iz pokrova glave motorja na zajem zraka (kao proti onesnazevanju zraka oz. okolja), ce mas sploh tako nareto seveda. Malo pa lahko tudi turbina pusca. Pri meni na petki vem da je blo v intercoolerju kar nekaj olja, pa ga avto ni pil veliko (tudi cevi so ble od znotraj mastne). Ko sem ga demontiral je kr par kapljic ven pricurljalo, turbina je laufala brez problemov, moc motorje bla normalna.
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 So feb 17, 2007 10:21 am

Olje v sesalnem sistemu je nekaj čisto običajnega (seveda v manjših količinah). V njega je spreljan oddušek in pa nobena turbina ne tesni 100%. To lahko opaziš že pri vozilih, ki imajo šele par tisoč kilometrov.
Slika
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex So feb 17, 2007 11:34 am

Diši po obnovi turbine, čeprav je malo mastno ne škodi! Sam če praviš da si opazil da se ti je zmanjšala moč, potem jo je res najbolje dat obnovit, ostalo pa spucat!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So feb 17, 2007 11:44 am

Avto danes poberem od mehanika saj je že od učeri tm tko da bom danes videl dejansko kaj je in kakšna je cena.....
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex So feb 17, 2007 11:48 am

Glej da boš sporočil tule gor, včasih kaj takšnega prav pride! ;)
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So feb 17, 2007 4:23 pm

ni panike bo zvečer objavljeno
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So feb 17, 2007 8:13 pm

avto je prispel od mehanika, in stvari so sledeče:
samo očistil je cevi ki so med seboj povezane motor-turbina itd. več neznam povedat to je pa tud vse kar je naredil - samo očistil - vzrok: je kao stiskanje avta ko je še motor mrzel

aja popravek neki glede semeringov je delal več ga tud nism spraševal ker se ne spoznam na te zadeve
Zadnjič spremenil adis, dne Po feb 19, 2007 2:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Po feb 19, 2007 1:18 pm

pa je zdaj kaj razlika na moči?

cevi intercoolerja so vedno mastne....pa če boš pe tako pazil. ZA samo izgubo moči pani nujno da je vedno rkiva turbina - običjano gre v franće kaka malenskots okoli turbine (ne poznam toliko podrobnosti) oz. prepari kaka cevka (kar se mizdi najbolj verjetno, če je rahlo padel tlak) in zadeva takoj ne funkcionira kot bi mogla.


za pravo diagnozo pa ti svetujem da ga zapeljš nekam kjer se spoznajo na zadeve - tale tvoj mehanik definitivno ne...drugače ti ne bi čistil cevi intercoolerja.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po feb 19, 2007 2:24 pm

kaj je delal dejansko nevem vem pa da se pozna veliko ker je moč enaki prejšnji ki je bila tako da je zgleda naredil kar je moral se mi zdi da je nekaj delal okrog semeringov, mehanik je pa pravi-govorim iz izkušenj drugih (npr. fotr hod njemu že ene 15 let)

aja pred tem sem bil pri mehaniku ki se "spozna" pa ni najdel nobene napake tako da je bil obisk pri "družinskem mehaniku :D" kar pametna poteza
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Po feb 19, 2007 3:00 pm

Na turbini je rihtu semeringe in zdaj gre avto bolj??? :lol: :lol: :lol: :P :P :P :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po feb 19, 2007 3:28 pm

kokr vem pride do obrabe semeringov čez čas tako da je neki okrog tega delal več nebi znal povedat ker sam nisem mehanik oz. nimam večjega znanja o teh stvareh, drugače je pa avto dejansko tisti ta "stari" :D res pa da se morm še 1x oglast za pregled celotne zadeve da vidi kako funkcionira stvar ko malo poteče čas.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po feb 19, 2007 4:52 pm

nekaj olja v ceveh od turbine pa preko interkulerja in naprej je normaln pojav

mehanik ti je očistil cevi in zamenjal tesnila na ceveh, kar je tudi prav
za izgubo moči si pa podal zelo premalo podatkov
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po feb 19, 2007 11:21 pm

AJA KOT SEM PREJ POVEDAL JE AVTO RES BIL KOT TISTI STARI PO MOČI SAMO ZGLEDA DA JE BILO TO KRATEK ČAS KER JE TEŽAVA PONOVNO NASTALA. AVTO IMA VEČJO MOČ KOT JO JE IMEL PRED POPRAVILOM AMPAK ŠE ZMERAJ NI TO TO.

PO POGOVORU Z ENIM SOSEDOM, KI SE NEKAKO UKVARJA Z POPRAVILI IN MONTAŽO AVTORADIEV ITD.....MI JE POVEDAL DA JE IMEL PODOBEN PRIMER NJEGOV SORODNIK KJER JE DEJANSKO STVAR ISTA KOT PRI MENI PROBLEM JE BIL V TURBINI.

NO KOT SEM PREJ POVEDAL SEM IMEL DANES PONOVEN PREGLED PRI MEHANIKU - DIAGNOSTIKA IN JE NAJDEL NAPAKO KI JE PREJ NI BILO.
ČUDNO MI JE TUDI TO DA OPOZORILNI SISTEMI KI NAJ BI SE VKLOPILI (OPOZORILNA LUČKA ZA NPR. PRETOK ZRAKA ITD......) OB PRVI NAPAKI SE MI NE PRIKAZUJEJO-SE PRAVI DA JE ELKTRONIKA O.K.

SEDAJ IMAM 2 MOŽNOSTI, KER IMAM ČIP PODJETJA RSR MOTORSPORT OBSTAJA MOŽNOST DA SE JE ČIP VRNIL NA POMOŽNI SISTEM DELOVANJA ALI DA MORAM DEJANSKO DATI SPUCATI-OBNOVITI TURBINO (CENA 150€).

ZANIMA ME ČE JE KDO IMEL KAJ PODOBNEGA KOT JAZ OZ. PROBLEME Z ČIPOM ALI Z TURBINO.

AJA DRUGAČE JE TO MOJ PRVI DIESEL KOT LASTNI AVTO,PREJ NON STOP BENCINAR TAKO DA ZA TAKE PROBLEME ŠE VEDEL NISEM SEVEDA DO SEDAJ.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie To feb 20, 2007 7:19 am

če je pa tako kot navajaš je pa najboljš kar do RSR stopiti na pregled
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em To feb 20, 2007 7:39 am

adis tko je... če je turbina potreba obnove se potem raj malo pozanimi kje bi blo najbol... glede na to da vem kok maš km bi bil pomoje že čas da se polžek mal pregleda...

sicer je blo govora o enem mehankarju k samo neke mercedese, audije itd. rihta .. ena tema samo se ne sepomnem več kje.. če kdo ve naj pomaga..

drugač je pa turbina najbol obremenjen del avta.. sej veš sem ti govoru.. ;)

upaš lahko samo da en bo strošek večji od 1000€ :shock:

sej se slišmo
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov