Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hrikec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr feb 21, 2007 11:41 am

lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a hrikec Sr feb 21, 2007 12:29 pm

Imam Cliota 1.2 16V letnik 2002 in ima 89.000 km.

Pri mrzli mašini mi včasih ne vžge takoj, ampak šele po parih poskusih. S temu da ne vžge mislm, da obrnem ključ in se nič ne zgodi, ampak ko zavergla vžge takoj. :) Večinoma če mi ne vžge takoj, vžge v 2-em ali 3-em poskusu, a parkrat mi je vžgal šele po par minutnem vžiganju.

Avto je bil priključen na računalnik, kateri je pokazal napako na Lambdi sondi(nevem kakšno).

Zanima pa me če sta vžig in lambda sonda kako povezana med sabo in bi lahko prav sonda bila vzrok za nevžig avtomobila. Prav tako pa nisem opazil večje porabe(~6,5L) in tudi lučka na armaturni plošči za Lambdo Sondo mi NE gori.

Če pa Lambda Sonda ni krivec za nevžig, bi mi lahko prosim povedali, kaj bi lahko bil še vzrok za muhasto delovanje/nedelovanje, saj nočem ostati na kakšnem parkirišču ob mrtvem avtomobilu :)
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr feb 21, 2007 3:06 pm

Če je test pokazal napako na lambda sondi, potem je to sigurno to. Mimogrede,če jo rabiš....
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr feb 21, 2007 3:39 pm

Napisal si, da ko obrneš ključ, da se ne zgodi nič, niti vergla ne...

To z lambdo nima prav nobene veze... Tudi sicer lamdba z vžigom ni povezana, saj šele ko avto vžge in normalno laufa, daje računalniku rezultate o izpušnih plinih, ta pa potem uravnava dovod goriva...

Torej, če ne obrača na ključ, je najverjetneje napaka oz. slab stik na senzorju obratov na vstrajniku. Množična napaka na R19, Clio...
Žalostno je, da skoraj vsi mehaniki to dobro vedo, pa nategujejo z drugimi fintami, samo, da bi čimveč dnarja tam pustil...
 
Uporabniški avatar
jack6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po feb 19, 2007 9:18 pm

Napisal/-a jack6 Sr feb 21, 2007 3:46 pm

Al ne vejo ali se pa delajo da ne vejo :evil:
Wush de!
 
hrikec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr feb 21, 2007 11:41 am

Napisal/-a hrikec Sr feb 21, 2007 4:02 pm

aha, najlepša hvala za odgovore :)

Sepravi če je res slab stik na senzorju obratov na vstrajniku, koliko bi odšteli za popravilo oz. koliko bi računali? :D

Pa ali lahko kaj drugega poškodujem če se vozim še 1000km in se to poštima ob rednem servisu in upam da ne obstanem kje? :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 21, 2007 4:22 pm

Če ne zavergla, nima to veze s senzorjem obratov ampak je štarter, dovod na štarter ali kontaktno stikalo. Ne vem, če imajo Renaulti še tisti rdeči gumb za nesrečo pod prvo šipo pri motorju, posvetuj se z električarjem, kako je s tistim. Včasih je lahko nagajalo.
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Sr feb 21, 2007 4:34 pm

nemogoče da bi renault crknil. hehe :D :)
 
Uporabniški avatar
Tribal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Po nov 20, 2006 9:27 pm

Napisal/-a Tribal Sr feb 21, 2007 5:15 pm

Lahko pa da te heca tud ključ za vžig Drugače so pa imeli ti avtomobili tudi nek tovarniški vpoklic za popravilo inštalacije na levi strani pri motorju pri razvodni omarici baje jih je zalivala voda in avto občasno ni vžgal mal se na renoju pozanimaj.še nekaj,glede tvoje porabe a voziš relacijo al kaj zato ker drugač ma moj clio občutno preveliko porabo(7.4l) :?:
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če feb 22, 2007 8:16 am

joztom je napisal/-a:Če ne zavergla, nima to veze s senzorjem obratov ampak je štarter, dovod na štarter ali kontaktno stikalo. Ne vem, če imajo Renaulti še tisti rdeči gumb za nesrečo pod prvo šipo pri motorju, posvetuj se z električarjem, kako je s tistim. Včasih je lahko nagajalo.

Brat se je 6 mesecev zafrkaval s svojo 19-tko, ko ni vedel zakaj mu ne obrača. Če je avto v brzini z roko samo malo premaknil, pa je bilo takoj za kak teden ok... Šele ko mu je en mehanik namignil, da naj še ta senzor dol vzame, spuca in preveri kontakte, se zadeva več ne ponavlja.
Tudi na tem forumu so za isti problem fantje že predvidevali isto napako...
Sicer pa so lahko krivi tudi ključavnica, štarter, ipd... Mislim, da stikalo za primer nesreče izklopi dovod goriva, štarter pa normalno obrača...
 
Uporabniški avatar
r4tl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne jan 08, 2006 2:43 pm
Kraj: Ljubljana- Polje

Napisal/-a r4tl Če feb 22, 2007 8:28 am

Lamda sonda itak ne deluje pravilno dokler ni segreta na delovno temperaturo (beri vsaj pol sekunde za novejse in malo vec za starejse), tk da... ta nima veze s vziganjem... senzor za obrate... je itak zato da daje informacijo kdaj more iskro vrec, tk da... je pa res, da mas dej tri stvari na razpolago da jih pregledas... ena je to da te starter zajebava (krtacke ali pa avtomat) za kar ga mors dol uzet, druga je tko kot je ze omenjeno... ena serija cliov je mela tko narjen odvodnavanje, da je voda s karoserije naravnost v razdelilno skatlco tekla, zaradi cesar je bilo potrebno premestit instalacijsko cev (lahko da ti je na releju za vzig kontakt oksideru) ali pa te je***e kljucavnica... pr enmu sodelovcu...mel je sicer dCI-ja je zajebavala zicka, ki gre od kljucavnice na avtomat (bila je napacno speljana in se je s casom prenucala), cesar tud na uradnem servisu niso postuderal... tko da... jst bi za zacetek potegnu eno zicko od starterja (tisto tanko, ki je za verglanje) do nekje, kjer bi lahko vidno gor vezu lucko da bi vidu kk se obnasa, ko das kljuc v pozicijo verglanja (ce to deluje lepo, je pol napaka gotovo na starterju, ce pa lucka ne zagori usakic, pa.. jok pa na drevo... je pa mal bl jeba:()... a ko je enkat topu pa normaln uziga?

LP

r4tl
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če feb 22, 2007 10:25 am

joztom je napisal/-a:Če ne ;) je štarter, dovod na štarter ali kontaktno stikalo. Ne vem, če imajo Renaulti še tisti rdeči gumb za nesrečo pod prvo šipo pri motorju, posvetuj se z električarjem, kako je s tistim. Včasih je lahko nagajalo.


bratu je tut nagaju...crknu je nek nastavek za ključavnico

lepo zrihti ;)

LP
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a Nikola_Tesla Po apr 28, 2014 2:49 pm

Mene zanima kako vi uspešno odvijete zapečeno lambdo sondo z izpušnega sistema, da kaj ne polomite ?

Hvala za odgovor.

Lp
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a zlica22 Po apr 28, 2014 9:35 pm

Nikola_Tesla je napisal/-a:Mene zanima kako vi uspešno odvijete zapečeno lambdo sondo z izpušnega sistema, da kaj ne polomite ?

Hvala za odgovor.

Lp


Ponavadi prej popusti avspuh kot kaj drugega;) Sicer pa, dobra stara kisik in acetilen... In pa obvezno primeren ključ!
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a Nikola_Tesla Po feb 14, 2022 8:28 pm

Sem jo dobil dol brez težav.

lp.
Priponke
clio 2 - lambda sonda - 2.jpg
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2275
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a limas Po feb 14, 2022 8:47 pm

Po osmih letih?
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: lambda sonda in vžig pri Clio II

Napisal/-a Nikola_Tesla Po feb 14, 2022 8:50 pm

Takrat bilo le info vprašanje.

Ko je fuč pa treba zamenjati.

lp.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 17 gostov