Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Menjava teflonov in obročkov brez odpiranja glave

Napisal/-a easy Pe feb 23, 2007 9:07 pm

Ali se da menjat teflone in batne obročke, brez da bi odpiral glavo motorja?
Gre se za Audi A4 1.8T l.95

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe feb 23, 2007 9:15 pm

teflone bi mogoče s kakšnim specialnim orodjem še lahko zamenju ,obročkov pa ne ker moraš bate na gor ven potegnit pol pa zamenji še ojnične ležaje pa maš mir če boš pa cel motor ven vlekel pa zamenjaš še glavne ležaje pa glavno gred spoliraš in cilindre samo pohonaš (da ostanejo isti bati) pa maš narejeno generalko

pa vidim da je audi T tko da se najprej prepričaj od kje požira olje ,da ga slučajno turbina ne serje z oljem
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Pe feb 23, 2007 9:17 pm

Teflone se da,batnih obročkov pa se NE da
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Pe feb 23, 2007 9:25 pm

čare je napisal/-a:pa vidim da je audi T tko da se najprej prepričaj od kje požira olje ,da ga slučajno turbina ne serje z oljem


Turbina je bla porihtana, ker je prej še več olja žrlo...
Drgač ma avto izpuhe v nulo (res da katalizator lahk odnese to kar bi pitje olja poslabšalo izpuh)
Imam pa olje Aral 0w-40.
Zdej nazadnje mi ga je spilo pol litra v 800 km, pa ga nisem gnal, največ do nekje 130, pa tud v nižjih prestavah nisem šel v visoke obrate.
Avto drgače vredu laufa, tak da ne vem. Ima pa 250 kkm.
Edino če bi skoz vozil do največ 2500 obratov, se mi zdi da nebi nič olja popilo, kar je pa več pa se takoj pozna...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe feb 23, 2007 9:51 pm

easy je napisal/-a:
čare je napisal/-a:pa vidim da je audi T tko da se najprej prepričaj od kje požira olje ,da ga slučajno turbina ne serje z oljem


Turbina je bla porihtana, ker je prej še več olja žrlo...
Drgač ma avto izpuhe v nulo (res da katalizator lahk odnese to kar bi pitje olja poslabšalo izpuh)
Imam pa olje Aral 0w-40.
Zdej nazadnje mi ga je spilo pol litra v 800 km, pa ga nisem gnal, največ do nekje 130, pa tud v nižjih prestavah nisem šel v visoke obrate.
Avto drgače vredu laufa, tak da ne vem. Ima pa 250 kkm.
Edino če bi skoz vozil do največ 2500 obratov, se mi zdi da nebi nič olja popilo, kar je pa več pa se takoj pozna...
... saj ni hudo - Še več kot tebi žere original Cossworth pri 50000 km ali primerljiv turbinaš ... :P ne sekiraj se poglej nivo bolj pogosto pa vozi naprej kot je - Alfe so imele to kot normalno porabo na starejših motorjih ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny Pe feb 23, 2007 10:03 pm

meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe feb 23, 2007 10:31 pm

sanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Pe feb 23, 2007 11:00 pm

Mad je napisal/-a:
sanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Mad


Ne to so kr pravi kilometri, iz motorja na tla nič ne teče, tisto cev sem menjal ko sm dal turbino obnovil...

sanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima


Ma un zaščitni pokrov, tak da se skozi opdprtino za dolivanja olja ne vidi odmične in venitlov - je vse skupaj pokrito...

Men se zdi to prevelika poraba, nebi reku da ga doliješ do en liter na menjavo (na okrog 10000km) - pa s tem da nič ne paziš kak voziš...
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny So feb 24, 2007 12:17 am

Mad je napisal/-a:
sanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Mad


ja vem da mi je napisal da ima čez 250000km sam spet dvomim da je s tem mislil na 300000 in več...pravim da jih je imela moja xr-ka 280000 ko sm jo kupil in 320000 ko sm jo prodal tako da sem naredil 3 servise....prvega takoj ko sem jo vzel, druzga na 300000 in zadnjega preden sem jo prodal in vsakič ko sm menjaval olje ka je bilo toliko kolikor sm ga zlil noter ob prejšnjem servisu mogoče kak deci manj zato se mi zdi mal velika njegova poraba...je pa res da se na turbake ne spoznam tako da mogoče je pa ok da žre toliko olja...boooo
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So feb 24, 2007 11:14 am

res je da športna vozila požrejo več olja sam to je dost civilen avto tko da je mal dost porabe olja in ko na koncu preračunaš kok denarja si zmetu za olje bi lahko 2Xgeneralno delu za ta denar tko da odloči se sam al dlivat al rihtat
 
Uporabniški avatar
jack6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po feb 19, 2007 9:18 pm

Napisal/-a jack6 So feb 24, 2007 11:20 am

A si glavo slučajno metal dol pred kratkim . :?:
Wush de!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So feb 24, 2007 12:19 pm

... turbinaš ima do 130 stopinj temperature olja normalno polje komaj nad 160 stopinj začne rdeče polje torej ne moreš primerjati XR-ke in T ker pri njej olje ne gre tako visoko turbinar lahko nič ne pije olja a hlapi ker ima visoko delovno temperaturo ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy So feb 24, 2007 1:56 pm

čare je napisal/-a:res je da športna vozila požrejo več olja sam to je dost civilen avto tko da je mal dost porabe olja in ko na koncu preračunaš kok denarja si zmetu za olje bi lahko 2Xgeneralno delu za ta denar tko da odloči se sam al dlivat al rihtat


Ja sej, ker pride liter olja 2500, pa še to je za to olje vredu cena.. ampak ni finte da kr dolivaš...

jack6 je napisal/-a:A si glavo slučajno metal dol pred kratkim . :?:


Ne ni blo nič še narazn...

Edin čudn se mi zdi da npr. do 2500 ne požre olja recimo če pa do tri al pa do 3500 vozim pa se fejst pozna (mogoče ma kej tu veze to da se pri višjih obrath drugi ventili odpirajo - vsaj mislim... ne vem)
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron So feb 24, 2007 1:59 pm

kaj ko bi menjal... olje oz. viskoznost na 5W ce bo potem kaj bolje...
vseeno pa ti lahko povem da jaz naredim na mesec od 2 - 2,6k km pa mi popije
olja za cca. 1l (seveda imam pac rezervo se sedmih l)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus So feb 24, 2007 1:59 pm

Računica je jako enostavna- če stane liter olja 2500, pa ga doliješ na 15.000 4 litre, je to 10.000 SIT na 15.000km.

torej za 100.000 SIT olja narediš 150.000km- generalka pa izpod vsaj 1.5x tolk denarja sploh ne pride čez- razen v malih avtih.

Če ti pa spije liter na 1500 :shock: , kar je 10 litrov na 15.000 :shock: je pa računica malo bolj strašna :)
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny So feb 24, 2007 5:05 pm

Mad je napisal/-a:... turbinaš ima do 130 stopinj temperature olja normalno polje komaj nad 160 stopinj začne rdeče polje torej ne moreš primerjati XR-ke in T ker pri njej olje ne gre tako visoko turbinar lahko nič ne pije olja a hlapi ker ima visoko delovno temperaturo ... L.p. Mad


jaz sem imel rdeče polje na 7000 obratov oziroma milimeter nižje ne vem pa kako ima on tako da možno...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov