čare je napisal/-a:pa vidim da je audi T tko da se najprej prepričaj od kje požira olje ,da ga slučajno turbina ne serje z oljem
... saj ni hudo - Še več kot tebi žere original Cossworth pri 50000 km ali primerljiv turbinaš ... :P ne sekiraj se poglej nivo bolj pogosto pa vozi naprej kot je - Alfe so imele to kot normalno porabo na starejših motorjih ... L.p. Madeasy je napisal/-a:čare je napisal/-a:pa vidim da je audi T tko da se najprej prepričaj od kje požira olje ,da ga slučajno turbina ne serje z oljem
Turbina je bla porihtana, ker je prej še več olja žrlo...
Drgač ma avto izpuhe v nulo (res da katalizator lahk odnese to kar bi pitje olja poslabšalo izpuh)
Imam pa olje Aral 0w-40.
Zdej nazadnje mi ga je spilo pol litra v 800 km, pa ga nisem gnal, največ do nekje 130, pa tud v nižjih prestavah nisem šel v visoke obrate.
Avto drgače vredu laufa, tak da ne vem. Ima pa 250 kkm.
Edino če bi skoz vozil do največ 2500 obratov, se mi zdi da nebi nič olja popilo, kar je pa več pa se takoj pozna...
Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Madsanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
Mad je napisal/-a:Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Madsanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
sanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
Mad je napisal/-a:Pa saj ti je napisal da ima čez 250000 prevoženih km in to je dobra poraba za te km če je Turbinaš ... pa mimogrede je bilo predhodno verjetno še kaj izbrisano na števcu :P lahko bi tudi semeringe prečekiral če kaj po bloku izteka in koliko je prehodna cev, ki pelje olje skozi turbino - ta gre nad turbino in je max. izpostavljena temperaturi zato se rado olje notri zapeče in ovira prehod ... posledice so - da crkne Turbina ... kolega jo je menjaval enemu članu, ki zelo slabo vzdržuje svoj avto in preskoči vsake toliko kak servis in mu je crknila turbina pol je za vsak slučaj poizkusil skozi cev dovoda olja pihati in ni šlo kasneje niti z kompresorjem - očistil je cev in sedaj dela spet kot urica imel je pa čez 280000 km na A6 ... L.p. Madsanny je napisal/-a:meni ga xr-ka pri 320k km ni nič pila....pol litra na 800km je kr neki olja...pejdi brez čepa kjer se odlje doliva eno vožnjico pa ga mal zlaufaj pa poglej če je kaj olja tam vn zmetalo...če je tko potem neki ne štima
čare je napisal/-a:res je da športna vozila požrejo več olja sam to je dost civilen avto tko da je mal dost porabe olja in ko na koncu preračunaš kok denarja si zmetu za olje bi lahko 2Xgeneralno delu za ta denar tko da odloči se sam al dlivat al rihtat
jack6 je napisal/-a:A si glavo slučajno metal dol pred kratkim .![]()
Mad je napisal/-a:... turbinaš ima do 130 stopinj temperature olja normalno polje komaj nad 160 stopinj začne rdeče polje torej ne moreš primerjati XR-ke in T ker pri njej olje ne gre tako visoko turbinar lahko nič ne pije olja a hlapi ker ima visoko delovno temperaturo ... L.p. Mad
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov