Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

bravo 1.4 odmična gred

Napisal/-a kandy Pe mar 09, 2007 12:37 pm

Nujno rabim odmično gred za bravota.sicer nova stane nekje 100 eurov,ampak ker sem trenutno bolj brez keše bi rabil pomoč,če ve kdo za kakšo rabljeno?Kje bi najceneje dobil.. :oops:
sam sem že uporabil iskanje po internetu pa na žalost nisem našel.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Pe mar 09, 2007 12:41 pm

ti toplo priporočam novo. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
profič
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Po feb 05, 2007 9:54 pm
Kraj: Šmarje pri jelšah

Napisal/-a profič So mar 10, 2007 11:46 pm

rabljene itak ne boš dobil ker je to serijski felerin so zato "razprodane"takoj,škoda da je v vsaki mašini sam ena" noknvelna".Predn jo zamenjaš poglej če na vseh luknjicah ki špricajo po odmikačih šprica ven olje.ker so čisto drobne in se zadelajo sploh če je olje neredno menjano.Zato pred menjavanjem najboljše naredi izpiranje motorja (engine flush) dolij aditiv kar v staro olje naredi nekaj 10km
Zamenjaj olje in oljni filter
zamenjaj odmično gred+vse dročnike+cevko ki brizga olje vse skupaj bo cenejše od tistsga kar si sam mislil naredit ker
boš le enkrat delal
Če neboš vse menjal kot ti predlagam,pusti rajši staro gred še noter dokler se ti kaj cvenka ne nabere,razen ropota ne bo škode,gred je pa tako že zdaj zanič. :?
po pameti da ne bo več škode kot koristi
stvar ne moreš popravljat ,če ne veš kako deluje
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 So mar 10, 2007 11:59 pm

dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.
 
kandy
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe feb 25, 2005 2:51 pm

Napisal/-a kandy Po mar 12, 2007 9:15 am

a zdaj če se tak vozim kot je a nebo več škode kot koristi? Nebi bilo najbolje čimprej zamenjat?malo bi še moral prišparat,samo me je strah da bo motor vničlo to..
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po mar 12, 2007 8:36 pm

trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.

Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje. :jy In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!! :rofl
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Po mar 12, 2007 10:11 pm

Poišči po avtomobilizmu.com/forum teme, kjer so bile debate o delih iz Italije, imaš nekaj folka tukaj na netu, ki se s tem ukvarjajo.
Osu gre samo enkrat na led.lp
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Po mar 12, 2007 11:27 pm

Strokovnjak je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.

Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje. :jy In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!! :rofl


malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli To mar 13, 2007 7:59 am

trafo66 je napisal/-a:malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav

jaz že 70k km točim Valvoline Durablend 10W/40, pa je še vse OK. Z motorjem nobenih težav....laufa kakor takrat ko sem ga kupil...ne vem no...
aja Trafo66 rabiš 4.1L, ne 4 :P
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To mar 13, 2007 5:46 pm

trafo66 je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.

Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje. :jy In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!! :rofl


malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.


Koliko jaz vem o tehniki ti ne moreš vedet, verjemi da veliko več kot si ti misliš. Sam si pa svoje znanje pokazal z zgornjo "tehnično" izjemno dovršeno in izčrpno repliko, ki je na ravni fazanov v prvem letniku poklicne avtomehanične šole, na dne prvega septembra in bi bila dobra edino le za v kakšno gostilno ali trač revijo, ker je brez VSAKE UTEMELJITVE. Glede cene pa sploh nisi dojel, kaj sem s tem mislil.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če mar 15, 2007 10:28 am

Sm4jli je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav

jaz že 70k km točim Valvoline Durablend 10W/40, pa je še vse OK. Z motorjem nobenih težav....laufa kakor takrat ko sem ga kupil...ne vem no...
aja Trafo66 rabiš 4.1L, ne 4 :P

nikoli še nisem 4,1 l spravu v motor. lahko edino če ga pri ravnokar ustavljeni mašini meriš. jaz ga merim pri hladnem motorju. itak je pa do maximuma samo škoda nalivat olje. boljše malo manj. valvoline lahko točiš in tudi bilo katero drugo olje, sam dročniki začnejo prepevat in sicer ne takoj ampak pri malo večji kilometraži. lahko pa to sam sprobaš. jaz sem že. nikoli ne hodim na fiatove servise ampak vedno se menim z mojstri ki šraufajo vse sorte avtov ampak vsak do enega mi je rekel toči v 1,4 mašino selenio 20k . to je zelo občutljiv motor na olje in lahko reče kdo kar hoče . jaz ga mam že 11 let in mam kar nekaj izkušenj s tem.
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Če mar 15, 2007 10:33 am

Strokovnjak je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:
trafo66 je napisal/-a:dobiš jo na www.bolha.com. možakar iz slovenskih konjic ma delov za bravote 1,4 kar precej.
olje pa moraš točit selenia 20 k in ne boš mel problemov ko to zrihtaš. jaz ga mam 11 let 1,4 in menjam olje na okrog 17000 km in avto laufa kot prvi dan ko sem novega kupu. če točiš pa castrol gtx in podobna olja potem je normalno da so šli dročniki v krtovo deželo.

Ja pa še na servisu moraš olje kupit in to na tistem, kjer je najdražje. :jy In če tovarna, ki dela Selenio propade, bodo v roku dveh mesecev vsi fiati končali v "krtkovi deželi". Ma get a life!!! :rofl


malo ga serješ. nimaš tri čiste o tehniki. bravo 1,4 je edino s selenio 20 k laufal brez težav. ima zelo drobne lajtinge za mazanje ventilov , ki ne prenesejo nobenga sranja. če se zaštopa je konec z mazanjem. in to olje je posebej narejeno in razvito za fiat bravo. glede cene si tudi totalni amater. selenio 20 k kupiš na hrvaškem v čisto vsaki trgovini z avtodeli in to 4 litre stane 7500 bivših sit. jaz osebno sem v veliko letih samo enkrat na servisu menjal olje in še to zaradi garancije.


Koliko jaz vem o tehniki ti ne moreš vedet, verjemi da veliko več kot si ti misliš. Sam si pa svoje znanje pokazal z zgornjo "tehnično" izjemno dovršeno in izčrpno repliko, ki je na ravni fazanov v prvem letniku poklicne avtomehanične šole, na dne prvega septembra in bi bila dobra edino le za v kakšno gostilno ali trač revijo, ker je brez VSAKE UTEMELJITVE. Glede cene pa sploh nisi dojel, kaj sem s tem mislil.


ajde ne bluzi in ne delaj se pametnega ker vedno se najde nekdo ki več ve.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov