Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Citroen Slovenija

Napisal/-a afric Sr mar 21, 2007 7:02 pm

Pozdravljeni,

odpiram popolnoma nov topic in prosim ze v startu, da ne zmerjate ali opbsojate. Z mojo trmo in nadleznostjo :o) sem uspel doseci sestanek z direktorje Citroena G. Klausom Oberhammerjem in sedaj vas prosim resnicno, da v cim vecih napisete in opisete svoje tezave z citroen Servisi na splosno. Predvsem Koper in primorska. Tezave z vozili niti niso problem. Rad bi namrec izkoristil sestanek da ga obvestim o nacinu delovanja le teh, ker sem preprican da on o tem ne ve nic.

Lep pozdrav vsem

PS: pisite na forum, tako da mu ga lahko direktno pokazem da si prebere, prevede :o)
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Sr mar 21, 2007 8:14 pm

kaj so te servisi tolk u kurci al kaj? oz. česa točno ta direktor ne ve?
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Sr mar 21, 2007 8:28 pm

Direktor ne ve prakticno nic.
Zato ima razne svetovalce za stike z javnotsjo, pod direktorje ki imajo se pod direktorje. Glavne serviserje, vodje serviov, serviserje experte, navadne servierje, kotrolorje itd itd itd
Tako da resnicne tezave vsakega poameznika ne pridejo ponavadi visje od svetovalcev za stike z javnostjo. Upam vsaj. Saj vozila sama po sebi niso kriticna ampak odnosi do strank so pa obupni !! obrni kot hoces na koncu so stranke vedno krive za napake, serviser nikoli, se manj pa tovarna !
 
Uporabniški avatar
TooOldVehicle
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr mar 21, 2007 7:25 pm

Napisal/-a TooOldVehicle Sr mar 21, 2007 8:41 pm

Ja in kaj boš ti zdej tam dosegu? V primeru da je vse to res kar si napisu, direktor itak "nima odnosa" oz. ga ne zanima zadovoljstvo strank, tko da te bo hitr odslovu, velik sreče pa fajn ga pretres z resnico, se bo mogoče zbudu!
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Sr mar 21, 2007 8:50 pm

TooOldVehicle je napisal/-a:Ja in kaj boš ti zdej tam dosegu? V primeru da je vse to res kar si napisu, direktor itak "nima odnosa" oz. ga ne zanima zadovoljstvo strank, tko da te bo hitr odslovu, velik sreče pa fajn ga pretres z resnico, se bo mogoče zbudu!


Mozno ampak glede na to da je direktor nemec in ga ni skoraj nikoli v Sloveniji mislim, da ga zanima kaj imam za povedat ker drugace nevem ce bi prisel ! vsekakor sem ze napisal da ne potrebujem razglabljanja ampak le potrdila cimvecih nezadovolnjih strank da dokazemo skupaj kaksen odnos imajo nekateri !
 
bugy1
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:38 pm

Napisal/-a bugy1 Sr mar 21, 2007 9:39 pm

Afric jaz ti predlagam , da ga seznaniš z svojim problemom (sem bral tvoje poste) in mu tudi že vnaprej priskrbi fotokopije vseh delovnih nalogov, računov, izvedenca...... in mu ob sestanku posreduj. Predlagam ti, da ne preteravaš ampak si umirjen in se o problemih na miren način pogovori. Lepa beseda je vedno dobrodošla pri ljudeh ki so na takem položaju kot je ta gospod iz Citroena.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr mar 21, 2007 9:45 pm

bugy1 je napisal/-a:Afric jaz ti predlagam , da ga seznaniš z svojim problemom (sem bral tvoje poste) in mu tudi že vnaprej priskrbi fotokopije vseh delovnih nalogov, računov, izvedenca...... in mu ob sestanku posreduj. Predlagam ti, da ne preteravaš ampak si umirjen in se o problemih na miren način pogovori. Lepa beseda je vedno dobrodošla pri ljudeh ki so na takem položaju kot je ta gospod iz Citroena.


Najlepši post zadnjega meseca. Bravo tako se govori.
 
Uporabniški avatar
orel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Sr dec 27, 2006 6:28 pm

Napisal/-a orel Sr mar 21, 2007 10:20 pm

Glede odnosa mojega serviserja Citroen do mene nimam nič za pripomnit, ker se poba res zelo trudi.
Bi pa imel mogoče manjšo pripombo na standarde pri teh serviserjih. Problem je, ker je servisov v sloveniji preveč in potem nimajo kvalitete, potem ti pa recimo pride šef mehanikov predstavljat avto v salon in ti ponudi od šmira roko v pozdrav. Mene sicer šmir ne moti, vendar pa ni glih privlačno za kupca. Potem ti isti šef piše kartonček za servis in ti servisira avto.
Ali pa primer servisa pri Vrhniki, ko sem šel nekaj vprašat. Pridem, čakam 15min v salonu, grem v sprejem za servis pa mi ena mama (ki se sicer verjetno bolj spozna na avte kot jaz) pride povedat, da glavnega serviserja ni in mi ne more nič pomagat. Podobno sem doživel v salonu pri enem Fordu pri Cerknici, ko mi je postregel možakar v uniformi za delavnico, ko sem pa hotel zvedet kaj več pa je dejal, da glavne vodje salona ni in je na izobraževanju. Opel pri uncu pa tudi ni imel nobenega človeka v salonu in sem samo pograbil prospekt in šel.

Recimo kot primerjava, toyota ima kolikor vem na vseh servisih poseben salon za prodajo avtomobilov in tam posebej zaposlene ljudi, ki so tudi primerno oblečeni - kravata ipd. Na drugi strani imajo sprejemnico za servis kjer so spet drugi ljudje, ki te sprejmejo in nimajo le nekaj malega stika s tvojim avtom, v garaži pa so serviserji - 2 serviserja na enem avtu - in ti v eni uri poservisirata avto. Ko je servis končan, te pokličejo, če tako naročiš. Z umazanimi rokami nimaš nič opravka.
Zato se bom zelo kmalu vrnil nazaj na toyoto. Zelo kmalu :P Novi Auris me že čaka tam nekje ... he he he :D
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr mar 21, 2007 10:37 pm

pri nas v Renault centru Vovk je glih tko :D

sam jz bi tut rajš toyoto pa upam da šef ne bere tega foruma
 
afric
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: To nov 21, 2006 9:13 am

Napisal/-a afric Sr mar 21, 2007 11:05 pm

bugy1 je napisal/-a:Afric jaz ti predlagam , da ga seznaniš z svojim problemom (sem bral tvoje poste) in mu tudi že vnaprej priskrbi fotokopije vseh delovnih nalogov, računov, izvedenca...... in mu ob sestanku posreduj. Predlagam ti, da ne preteravaš ampak si umirjen in se o problemih na miren način pogovori. Lepa beseda je vedno dobrodošla pri ljudeh ki so na takem položaju kot je ta gospod iz Citroena.


Ja ma saj, morda sem dal obcutek kot da samo tezim in robantim itd. Do sedaj nisem zatezil in zagrozil se nobenemu. Pac forum je moj koticek kjer se razluftam od celega dne. Vsekakor mislim na lep cloveski nacin razjasnit situacijo, splo pa kaj sem bil po TV aroganten? mislim da ne, upam vsaj

Moj problem muu bom itak razlozil, vendar bi ga rad opozoril na dolocene modele na primorskem ter se posebno v Kopru, ki delajo ugledu firme samo skodo in nic koristi. Konec koncev, bo to dobro tudi za njih da se kaj izboljsa, ...
 
Uporabniški avatar
ruco555
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Pe mar 17, 2006 2:16 pm
Kraj: ankaran

Napisal/-a ruco555 Sr mar 21, 2007 11:16 pm

doker je bil avto (citroen xantia, 2.0 HDi) v garanciji se ga je vozlo na uradni servis v kopru...nikoli nobenih težav z njimi...pač avto si pripeljal na servis in so ti povedali kdaj lahko pridemo avto iskat...večinoma se niso kaj dosti zmotli...v osmih letih, kolkor je avto star smo imeli samo eno "težavo" z njimi...ki pa niti ni bila neka težava...sam ko smo rabli en kos od njih (avto se je pokvaril dobrih 200 km stran in je bilo lažje in ceneje nabavit kos pri njih in smo potem sami menjali, ker smo točno vedli kaj je odpovedalo, kot pa avto pripeljati z avtovleko na servis) smo ga morali zjutraj naročit in šele kakih 5-6 ur kasneje prit iskat...da so ga dobili iz centralnega skladišča, ki se nahaja dobrih 50 metrov stran, v sosednji stavbi...odkarje pa avto izven garancije, pa avto vozimo k enemu privatniku, ki je prej delal na citroenvem servisu...je pa človek izredno kvaliteten in tudi cen nima previsokih...res človek na mestu...
Never settle for a moment of mediocracy.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 21, 2007 11:45 pm

drugač je mela pa od kolege punce mama podobne probleme kot ti (c3) je bl avto več na servisu kot doma ampak ji je mož hitro nov avto kupu je vidu da bo manj stroškov...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če mar 22, 2007 12:38 am

Ma po mojem nima smisla da karkoli govoriš o drugih primerih, ker to bo baba čula baba rekla. Lepo mu predstavi (seveda s papirji) svoj problem in to je to. Če boš začel še s tem, kaj se je "kolegu od kolega zgodil" in pljuval kaj vse je narobe, ne bo glih kul.

Na easy mu predstavi in to je to.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če mar 22, 2007 2:16 am

Poskusi kontaktirat tiste s citroforumov, ki so imeli težave s servisi - magari s PS-ji. Odnos in pristop je res treba spremenit. Koliko sploh je relativno kvalitetnih servisov za C v Slo - procentualno?
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Če mar 22, 2007 11:58 am

...................
Zadnjič spremenil zcmr, dne Če maj 10, 2007 9:33 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Če mar 22, 2007 12:36 pm

zdravo

je definitivno se strinjam s prejšnjim postom, gnilo je že pri samem vrhu Citroen Slovenija, kakšno je šele stanje potem na servisih, vem iz lastnih izkušenj, zdaj enostavno niti približno ne peljem več svojga citroena na pooblaščen servis, da me popolnoma olupijo keša in, da mi obenem še pokvarijo avto, al pa da pretirano zaračunajo in nič naredijo, mene že ne vidijo več na citroenu, so preveč pokvarjeni in gnili in so že davno zgubili moje zaupanje, na žalost in čeprav imam rad svojga citrota, ga ob takem odnosu nikoli več ne kupim ozirom ga takoj prodam če ga zadenem na loteriji, ker ne mislim met problemov z servisi in nesposobnim in amaterskim folkom ki tam dela.

lp...............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 22, 2007 12:47 pm

Morebiti bi lahko administratorji tega foruma ločili, kdaj gre za zasebno vojno uporabnika od splošnega mnenja o avtomobilski hiši in zaprli dostop do odprtih provokacij. Kot od vseh avtomobilskih firm imamo tudi uporabniki Citroena včasih težave s serviserji, jaz še posebno, ker imam zelo eksotičen model in ni splošno razširjenih znanj o vzdrževanju. Kljub temu sem vedno v času življenske dobe obeh Citroenov, ki sem jih nazadnje vozil, problemom prišel do dna. Naredil sem cca 250K km, oba avta sta bila službena in najvišje klase opreme, torej nisem ne osebno in ne kako drugače povezan s Citroen Slovenija in ne s servisom. Odločitev za nabavo Citroena pogojuje nekaj več pokvarljivosti zaradi sodobnejše tehnike in samosvojih prijemov pri konstrukciji, oddolži se skromnimi in vzdržljivini motorji, še najbolj pa z relativno nizko ceno. Moraš pa, kot vsak avto, le-tega poslušati in z minimalnim občutkom zadovolji kupca. Vsakih toliko tisoč se najde izjemno slab primerek, vsake toliko časa tudi izjemno slabo podkovan kupec. Kombinacija je neverjetna, še posebej, če se o neprimernem komuniciranju zavedeš prepozno in ni več mogoče nič zgladiti in urediti, nakar gre vse na trdo in na silo. Tudi na Citroforumih se dosti pogovarjamo serviserjih, seveda obstojajo boljši, kar je običajno posledica družinskega vodenja in entuzijazma, tudi nepooblaščeni mojstri včasih prekašajo uradne (npr.servis na Viču v Kozarjah ali na Dolenjski cesti, da ne govorim o Šentilju). Večinoma pa gre debata o ceni, nepooblaščeni imajo višje stroške zaradi priključenega prodajnega salona in obveznem kupovanju originalnega orodja ter certificiranih rezervnih delov in seminarjev zaposlenih. G.Fricu še enkrat želim sreče pri reševanju, za običajno usposobljene voznike, težko razumljivih problemov.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Če mar 22, 2007 1:13 pm

A je kdo tu od vas tisti ki je bil prejšnji teden na oddaji preverjeno, ker mu avto C4 skoz neki zajebava, pa ko ga lahko vžge s klučem brez vezja..itd Mislim a zna kdo povedat kako da lahko citroen proda tak avto, tako nedodelan. Jas sem najprej pomislil da je ta avto moral pasti s "kamjona" ali karkoliže, potem so ga pa nazaj popravli na hiter in prodali kot nov avto, kaj drugega si težko mislim. Sploh pa po tem kar berem na tem forumu o citroenih C3, C4, ga ni več nobenega boga ki bi me prepričal da kdaj koli kupim citroena, razen kakega starejšega bi kupil(xara recimo), to kar pa zdaj delajo to pa ni nič.
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Če mar 22, 2007 1:22 pm

joztom je napisal/-a:Vsakih toliko tisoč se najde izjemno slab primerek, vsake toliko časa tudi izjemno slabo podkovan kupec. Kombinacija je neverjetna,

Ej sori samo to so prazne besede. Če si mogoče si pogledal prejšnji teden oddajo preverjeno in slišal tistega nesrečnika s C4 kaj vse mu nagaja na avtu(jas dejansko nisem mogel verjet da se lahko na novem avtu v letu 2007 dogajajo take površnosti in napake) potem enostavno ne moreš reči da se na vsake tisoče najde tak primerek, ker ne moreš. Avti se delajo po tekočem traku, in ne more se zgodit da bi samo en avto v seriji imel take napake drug pa ne, to je IMHO možno samo to da je potem cela serija s takimi napakami. Torej totalna površnost nadzora faberke v kateri se delajo avtomobili, enostavno ni opravičila za take napake. In potem so sodeč po oddaji tega nesrečnika še jebali v glavo na servisu in ga nategvali po dolgem in po čez, verjetno ga še sedaj, če bi imeli kaj dostojansta tam na citroenu bi mu dali nov avto ali pa denar nazaj. Tako da ne opravičuj teh stvari z debilizmi.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Če mar 22, 2007 2:39 pm

xsara je napisal/-a:zdravo

je definitivno se strinjam s prejšnjim postom, gnilo je že pri samem vrhu Citroen Slovenija, kakšno je šele stanje potem na servisih, vem iz lastnih izkušenj, zdaj enostavno niti približno ne peljem več svojga citroena na pooblaščen servis, da me popolnoma olupijo keša in, da mi obenem še pokvarijo avto, al pa da pretirano zaračunajo in nič naredijo, mene že ne vidijo več na citroenu, so preveč pokvarjeni in gnili in so že davno zgubili moje zaupanje, na žalost in čeprav imam rad svojga citrota, ga ob takem odnosu nikoli več ne kupim ozirom ga takoj prodam če ga zadenem na loteriji, ker ne mislim met problemov z servisi in nesposobnim in amaterskim folkom ki tam dela.

lp...............

Podpis! ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov